اولا که حتما به پزشک مغزو اعصاب که دوستان گفتن مراجعه کنید
اما می خواستم بگم منم یه مدت (بعد از یه اتفاق عاطفی توی زندگیم) دقیقا این جوری شده بودم ...کلیم دکتر رفتم و در نهایت فقط با کمرنگ شدن و تموم شدن اون قضیه توی ذهنم همه چیز خوب شد خدا را شکر
تا اونجایی که می دونم افسردگی یکی از دلایل این موضوعه و یکی دیگه درگیری ذهنی زیاده








علاقه مندی ها (Bookmarks)