پدر بزرگ محترم خانم گل کاغذی میگو سوخته درست کرد
پدر بزرگ محترم خانم گل کاغذی اشپزی واقعا خوب نیست
خانم گل کاغذی ترسیدی شام بدهید
خانمها تالار واقعا اشپزی بلد نیستند باید کلاس اشپزی در تالار بگذاریم
پدر بزرگ محترم تاریخ تولد در پروفایل بر دارید
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
پدر بزرگ محترم خانم گل کاغذی میگو سوخته درست کرد
پدر بزرگ محترم خانم گل کاغذی اشپزی واقعا خوب نیست
خانم گل کاغذی ترسیدی شام بدهید
خانمها تالار واقعا اشپزی بلد نیستند باید کلاس اشپزی در تالار بگذاریم
پدر بزرگ محترم تاریخ تولد در پروفایل بر دارید
محمدابراهیمی (یکشنبه 19 آذر 91)
تشکرشده 2,388 در 433 پست
اين آقاي ابراهيمي چرا اينجوري مينويسه انگار داره بابي سيم حرف ميزنه!!!
آقاي پدربزرگ اونجا كه ميري كلاس ديكته آقاي ابراهيمي رو هم ببر كلاس انشاومكالمه
taraneh89 (یکشنبه 19 آذر 91)
تشکرشده 4,547 در 875 پست
با نوشتن محمد شوخي نكن دختر
مگه ازجونت سير شدي-خنده ه ه
والا ما ازبچه گي ديكتمون ضعيف بوده
يه خواهر خوب گلي مثل ترانه نداشيم كه بهمون ياد بده ،شكلك گريه
شما خوشخط بنوس من كپي ميگيرم استفاده ميكنم فقط درشت بنويس من چشمام نميبيه-خند خفن شيطاني،
پدربزرگ (دوشنبه 20 آذر 91)
تشکرشده 5,821 در 1,048 پست
زیاد ذوق نکنید از اومدنم
زود باید برم
فقط اومدم یه سر بزنم ببینم چه خبره
به کسی قول دادم زیاد نیام همدردی چون تو روحیم تاثیر میذاره
منم که حساااااااااااااااس
خب من برم
دوستون دارم
نادیا-7777 (دوشنبه 20 آذر 91)
تشکرشده 4,547 در 875 پست
نوشته اصلی توسط gole kaghazi
گل مقوایی با ورکن من از همون اول تاریخ تولدم همین بوده .
به روز رسانی برای چیزه دیگری بود . دقت تو بیشتر کنی میبینی .
حالا بهونه نیار میخوای کادو نخری نخر من ناراحت نمیشم.
همین که این همه دوستان خوب پر انرژی در تالار دارم. خودش بهترین کادو هست
برام.
پدربزرگ (سه شنبه 21 آذر 91)
تشکرشده 1,636 در 313 پست
از اون حرفــــــــــــــا بودها!!!
مثه مامان و باباها که می گن به لبخـــــــــــند تو ... یه نقاشی زیبا... اینا بهترین کادوئه ... بعدم وقتی روزشون یا روز تولدشون می رسه اگه همون نقاشی زیبا رو همــــــــــراه با یه لبخنــــــــــــــند زیباتر تقدیمشون کنی؛ کارد بزنی خونشون در نمیااااد
در ضمــــــــن پدربزرگ کادوی پدرا از روز ازل مشخص بوده که جورابه! حالا شما چون پدربزرگی یه جوراب راه راه برات می گیریم که مناسب سنتم باشه...
چه قابلی داره؟ اصلاً حرفش رو هم نزن که ما دست خاالی بیایم تولدت...
فقط می ترسم تالار دچـــار سانحه ی آتیش سوزی بشه؛ آخه اینهمه شمع روشن کنیم که فاتحه ی هممون خوندست!
gole kaghazi (یکشنبه 19 آذر 91)
تشکرشده 1,426 در 250 پست
وای از دست شماها کلی خندیدم
گلی من میگم واسه پدربزرگ یه کلاه بخریم یا یک آینه
میبینی کلاش خیلی کهنه شده آینه هم خوبه خودشو یه نگاه بکنه یه کوچولو نیاز به ماشین اصلاحداره فکر کنم
صبر کنید ببینم فکر کنم دندونش درد میکنه بدجور لپشو گرفته آره بابابزرگ؟بابا وقتشه بری یه دست مصنوعی سفارش بدی هاااااا البته با این هزینه های دندانپزشکی میتونیم با بروبچ همدردی شارژ یک ماه انجمنو به عنوان وام بهتون بدیم نظرتون چیه؟؟؟؟
ناراحت نشید لطفا شوخی نوه بود با پدربزرگش;)
فائزه_م (یکشنبه 19 آذر 91)
تشکرشده 4,547 در 875 پست
حالا کووووووووووووو تا تولدم
من هر روز که از خواب بیدار میشم تولدمه . تازه متولد میشم
جوراب راه راه چرا مگه من چیزم اونی گه تو باغ وحشه راه راهه
دوستان همگی یه نقاشی خوشگل همراه با لبند زیبای خود برام کادو بیارید
کفایت میکنه .
ترانه 68 ساله شما هم برام دیگته های دوران مدرستون رو بیار از روش بنویسم. یاد بگیرم
وااا من چقدر پر توقع ام میگم چی بیارید .
چرا 52 تا شمع . از اون شمع های که نوشه 5 و 2 بیارید سر جمع میشه دو عدد شم.
تالارهم دوچار آتش سوزی نمیشه .
فرهنگ اینجا چیکارست فکر کردی ساکت نشسته . تا یه جا یه شعله روشن باشه
فرهنگ با یه سطل آب بالا سرتونهتوذهنتون تصور کنید سطل قرمز و فرهنگ چی میشه
والا رفتم پوستمو کشیدم موهامو رنگ کردم دندون از جنس شاخ کرگدن گذاشتم
فکور نزاشت که چپ راست میرفت به دماغ من گیر میداد . نمیدید این همه خوشگل شدم که. حسود !!!!!!
با ریش هام شوخی نکیند غیرتم جوش میادا .
آبجی اون دندون درد نیست که مگه تابحال نرفتی آتلیه میگن ژس بگیر خوب من ژس گرفتم خیر سرم.
پدربزرگ (دوشنبه 20 آذر 91)
تشکرشده 1,636 در 313 پست
پس بچــــه ها این یه ماهه نقاشیاتون رو آماده کنید و مراقب لبخندای زیباتون هم باشین که نیمه ی دی ماه باید تقدیم پدربزرگ کنیم...
خبری از محمــــد نیستبعد از هر چندتا پستی اصولاً باید میومد و چند جمله ای در مورد آشپزی من سخنوری می کرد!!!
gole kaghazi (دوشنبه 20 آذر 91)
تشکرشده 4,547 در 875 پست
شما به فکر تولد من هستید
من به فکر تولد عیالم و الباقی
نمیدونم بچه خواهر بچه برادر ودوست خانوادگیشون همشون در
فاصله چندروز به دنیا اومدن. من موندم برای کدوماشون کادو بگیرم
یه دوست خوانوادگی عیال بنده داره که رفت آمد داریم.
تولدش با عیال بنده یک روز و همسن هستند .
تواین گیروداد میگه برای هر دوتامون تولد بگیر .وااا چه حرفها
خوب دوتاشون رو میگرفتم خیالم راحتر بود دیگه من که دارم تولدش براش میخرم
همیشه ام که خونه ماست .هر جاهم که بریم همراه مون میاد
با یک تیر دو نشان میزنیم.من هر سال باید به فکر دوتا کادو باشم.
![]()
پدربزرگ (دوشنبه 20 آذر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)