به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 11 از 43 نخستنخست ... 234567891011121314151617181920213141 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 101 تا 110 , از مجموع 422
  1. #101
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    ترانه فکر میکنم غذاهای بچه مثبت علی الخصوص اون سالاد ماکارونی اش رو بدیم به پدر بزرگتون امتحان کنه بد نباشه. اخه میخوام ببینم بازم میگی پدر بزرگت بنده خدا چشایی و بویایی ندارن؟ مطمئنم غذای بچه مثبت و این پدر بزرگ خودمونو با اون ابتکارات عجیب و غریبشون بخورن حتما چشاییشون اساسی تحریک میشه بدجووووور

    مریم جان اونیکه شما امروز خریدی رو من موقعی میخوردم که تو به سیب زمینی میگفتی دیب دمینی :) در ضمن میخوام بدونم شما کجای تهران زندگی میکنی که به کیلویی شش تومن میگی گرون؟! الان دیگه میوه کیلویی شش تومن جزو اون چیزهاییست که ما خیلی وقته در پذیرش اش هستیم! من خوبم، تو خوبی، دلار سه هزار تومنی خوبه، پوند پنج هزار تومنی حرف نداره، میوه کیلویی شش تومن عالیه، همه چی آرومه، کی خسته است؟ دشمن!
    در ضمن اتفاقا ما هم با پوست میخوردیم (جهت استحضار پدر بزرگ!) آخه پدر بزرگ من میخوام بدونم شما چه جوری پوست اونو میکنی؟ بیکاری؟ یا خیلی حوصله داری؟

    و اما دوستان عزیز! یه برنامه بذاریم از همین شیرینی های خونگی خودمون که به مواد مضری مثل بکینگ پودر و اینا آغشته نیست و عوضش سرشاره از مواد معذی مثل کشمش و دارچین و عسل و هل و زعفران و ... اینا، اینجا معرفی کنیم که سلامت خانواده هم تامین بشه. راستی میدونستید که شیرینیهای حاوی این مواد مفید و سنتی خودمون که گفتم آدمو چاق نمیکنه؟ ولی عوضش شیرینی فرنگی ها که توش شکر و بکینگ پودر و خامه و مزخرفات (مخلفات) دیگه است، تا دلتون بخواد هم چاق میکنه و هم بکینگ پودر جذب ویتامینها علی الخصوص ویتامین ب رو متوقف میکنه و ...




  2. 13 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (پنجشنبه 23 آذر 91)

  3. #102
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>



    - دیروز رفته بودم قنادی ، یکی به شیرینی فروشه می گه این شیرینی کشمشیا چرا توش کشمش نیست؟
    قنادیه بهش گفت شما شیرینی ناپلئونی می خرین لای هر کدومش ناپلئونه؟




    اینقد از گرونی و اینا حرف نزنین ، اصن تو آشپزی نباید به قیمت توجه کنیم که !!! الانه با موز املت بپزي ارزون تر تموم ميشه
    تا حالا با موز املت نپختید ؟؟؟
    ا چرا ؟
    واقعا نپختید ؟؟

    .
    .
    .
    .
    .

  4. 11 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (دوشنبه 20 آذر 91)

  5. #103
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 دی 92 [ 01:58]
    تاریخ عضویت
    1390-12-10
    نوشته ها
    251
    امتیاز
    2,517
    سطح
    30
    Points: 2,517, Level: 30
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    1,315

    تشکرشده 1,426 در 250 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    وای من این تاپیکو ندیده بودم خب خواهرانو برادران در کنار تبریک عروسی این تاپیکو بهم معرفی میکردید این شوهر بنده خدای من سوتغذیه گرفت تو این یک ماه

    جنابbyby من املت موز درست نکردم ولی یه بار به پیشنهاد این آقای سامان گلریز موز سوخاری درست کردم........
    بقیشو نمیگم که چی شد خودتون تصور کنید دیگه



  6. 12 کاربر از پست مفید فائزه_م تشکرکرده اند .

    فائزه_م (شنبه 23 دی 91)

  7. #104
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    حتما حتما درس کنید ، برا صرفه جویی بیشتر هم می تونید با پوست موز شروع کنید ،
    یه نکته کوچیک ، حتما اول طرف بیرون پوست موزو بذارید تو ماهیتابه :D این باعث میشه که گوشت داخلیش به کف ماهیتابه نچسبه :D

    می دونید که آشپزی یه کم سلیقه می خواد ، یه خورده هم خلاقیت و نوآوری باقیش کشکه
    :P

  8. 12 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (شنبه 23 دی 91)

  9. #105
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    بی بی داداش موز که گرم بشه یا سرخ کالریش از بین میره .

    چرا این کارو کنیم. موز رو میخوریم میریم شکم رو میچسبونیم نزدیک بخاری الباقیش خودش

    داخل شکم ساخته میشه . اینجوری حالت تهوع هم نمیگیریم.

    بی بی بیبین با این غذای که گذاشتی میتونی همه بچه هارو راهی بیمارستان کنی .

    اون وقت تالار سوت کور میشه مدیر میاد مستقیم بن میشی ها از ما گفتن بود .

    اعتراف کن که شوخی بیش نبود . من ضمانتت میکنم بن نشی .

  10. 8 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (یکشنبه 19 آذر 91)

  11. #106
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    بازم سلام

    بی دل جان گرونی هست ..درسته..اما دیگه میوه کیلویی 6 تومان ندیده بودم والله ! ده بار از جلو مغازه اش رد شدم تا بالاخره با خودم کنار امدم که ولخرجی کنم و بخرم !!!!

    پس خیلی هم میوه جدیدی نیست ! اما ما تو ولایتون از اینا ندیده بودیم تا حالا !



    ضمنا بی دل جان !

    پایه کیک و شیرینی هایی که گفتی هستم اما میخوای اون زعفرونشون حذف کن.میخوریم انقدر میخندیم که میمیریم ها !!!!

    فکر نکنی به خاطر گرونی میگم ها ! به خاطر اینه که زیادی نخندیم بیفتیم بمیریم !

    من اصلا زعفرونو این چیزا میخورم این شکلی میشم !


    لامصب نمیسازه بهم !

    جناب بی بی و سایر دوستان !!

    شما دیگه مال کدوم شهرید بابا !؟

    مگه پوست موزو میگیرن اصلا ؟؟! جل الخالق !



    خب دیگه !

    خنده و شوخی بسه !

    اما شیرینی امروز به سفارش خانوم بی دل که توش بکینگ پودر و ...نباشه

    شیرینی مرنگ

    مواد لازم:

    سفیده تخم مرغ 10 عدد

    پودر شکر یک پیمانه

    وانیل به مقدار لازم

    آب‌لیمو چند قطره

    پودر هل در صورت تمایل

    طرز تهیه

    مرحله 1 :


    سفیده های تخم مرغ را در ظرفی خشک و تمیز با همزن بزنید تا سفید و پفکی شود، سپس پودر شکر را کم کم افزوده و هم زدن را ادامه داده تا مخلوط حالتی کش‌دار به خود بگیرد.

    مرحله 2 :

    آب‌ لیمو، هل و وانیل را اضافه کنید و با قاشق هم بزنید، سپس مایه را در قیف با سری شکوفه بزرگ ریخته و در سینی فر که قبلاً کاغذ انداخته‌اید به صورت گل و با فاصله بزنید. ( در صورت استفاده از رنگ در این مرحله می‌توانید رنگ را اضافه کنید )
    مرحله 3 :
    سینی را در فر از قبل گرم شده با حرارت 140 تا 150 درجه سانتی‌گراد به مدت 15 تا 20 دقیقه بگذارید تا پخته شود، سپس در ظرف مورد نظر چیده و سرو نمایید.

    نکات :

    1 - برای تهیه مرنگ سفیده های تخم مرغ را قبل از زدن در دمای محیط قرار دهید.

    2 - مرنگ در دمای کم فر باید پخته شود که می‌توانید بعد از 5 دقیقه که مرنگ ها داخل فر بودند حرارت را خاموش کنید تا با گرمای داخل فر مابقی زمان پخت سپری شود.

    3 - به طور کلی برای هر مقدار سفیده که استفاده می‌کنید دو برابر آن را پودر شکر در نظر بگیرید.

    4 - رنگ مرنگ سفید است که به دلخواه می‌توانید از رنگ خوراکی استفاده کرده تا مرنگ های رنگی داشته باشید.



    منبع:سایت بیتوته

  12. 6 کاربر از پست مفید maryam123 تشکرکرده اند .

    maryam123 (پنجشنبه 23 آذر 91)

  13. #107
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    آخ گفتی کیک نکنید اینکارو بابا دلمو غش رفت

    نمیگید یکی شاید دلش خواست فر نداره . چیکار کنه .

    من الان چند روزیه هی بوی کیک میاد هی میرم جلوی مغازه ببینم این بو از کجا میاد

    کشفش نکردم.

    نمیدونم کجا درست میکنند .

    شنیدم یه کیک پزی اومده محلمون اما کجاسسسسسسست چرا هرچی میگردم پیداش نمیکنم


    من دلم کیک میخواد از اون گندهاش با شیر بخورم وای چه میشه .

    بیا ببین مریم چیکار کردی دل پدربزرگ رو آب کردی

    حالا من از کجا کیک پیدا کنم آخه .

    اینجا هم که برقوته نه شهری نه آبادی هیچی نیست . نوک کوه نیستیم اما نیست دیگه

    اووووو چند کورس ماشین باید برم تا برسم به آبادی اونم معلوم نیست کیک داشته باشه یا نه


    انشالله مریم امروز ماکارونیت بسوزه هان هان هان

  14. 6 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (یکشنبه 19 آذر 91)

  15. #108
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 دی 98 [ 01:15]
    تاریخ عضویت
    1391-8-09
    نوشته ها
    103
    امتیاز
    6,007
    سطح
    50
    Points: 6,007, Level: 50
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    567

    تشکرشده 566 در 110 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    پدربزرگ یه پیشنهاد ساده یعنی خیلی ساده میدم
    برو مغازه یه پودر کیک بخر همین دیشب اقا خریده بود 1600تومن.بعدش 2 تا تخم مرغ نصف لیوان اب یا شیر نصف لیوانم روغن.فر هم نبود بریز تو پلوپز.خیلی خوشمزه و زیاد میشه.همین دیشب جاتون خالی...البته همسرم فرمودن:شماخسته نشدی یه وقت.عرض کردم خیر

  16. 6 کاربر از پست مفید khanoomi تشکرکرده اند .

    khanoomi (یکشنبه 19 آذر 91)

  17. #109
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 دی 92 [ 01:58]
    تاریخ عضویت
    1390-12-10
    نوشته ها
    251
    امتیاز
    2,517
    سطح
    30
    Points: 2,517, Level: 30
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    1,315

    تشکرشده 1,426 در 250 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    خانومیییییییی شما حقیقاتا خانومییییییییییییی ها
    بابا کد بانو
    بابا هنرمند
    بابا هرانگشت چیلیک چیلیک هنر میریزه
    خوشا به حال همسر محترمتون
    فقط فکر نمیکنی داره به خانومایی که اقایونشون در این سایت فعالند کمی فشار روحی و گاها جسمی وارد مکنی
    الاناست پدربزرگ بره سروقت همسرشونو بگه من کیک زن پز میخوام آهای نفس کششششششششششششش

  18. 6 کاربر از پست مفید فائزه_م تشکرکرده اند .

    فائزه_م (یکشنبه 19 آذر 91)

  19. #110
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    املت هواپیما با سوخت موشک رو هم امتحان کنید !
    بدچیزی نیست . ( وقتی که پای مردان به عرصه آشپزی باز می شود !!)

  20. 10 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (پنجشنبه 23 آذر 91)


 
صفحه 11 از 43 نخستنخست ... 234567891011121314151617181920213141 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. حق خودمو بگیرم؟میخوام برم پزشک قانونی
    توسط خانم قاضیانی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 27 بهمن 94, 22:49
  2. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 03 بهمن 94, 19:42
  3. 27 تا مشکل دارم ، افسرده ام ؟ برم روانپزشک؟
    توسط omid65 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 57
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 آذر 91, 22:08
  4. شبکه اطلاع رسانی پزشک آنلاین
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معرفی سایر سایتهای جذاب از نظر شما
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 31 تیر 90, 12:29

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.