ترانه فکر میکنم غذاهای بچه مثبت علی الخصوص اون سالاد ماکارونی اش رو بدیم به پدر بزرگتون امتحان کنه بد نباشه. اخه میخوام ببینم بازم میگی پدر بزرگت بنده خدا چشایی و بویایی ندارن؟ مطمئنم غذای بچه مثبت و این پدر بزرگ خودمونو با اون ابتکارات عجیب و غریبشون بخورن حتما چشاییشون اساسی تحریک میشه بدجووووور
مریم جان اونیکه شما امروز خریدی رو من موقعی میخوردم که تو به سیب زمینی میگفتی دیب دمینی :) در ضمن میخوام بدونم شما کجای تهران زندگی میکنی که به کیلویی شش تومن میگی گرون؟! الان دیگه میوه کیلویی شش تومن جزو اون چیزهاییست که ما خیلی وقته در پذیرش اش هستیم! من خوبم، تو خوبی، دلار سه هزار تومنی خوبه، پوند پنج هزار تومنی حرف نداره، میوه کیلویی شش تومن عالیه، همه چی آرومه، کی خسته است؟ دشمن!
در ضمن اتفاقا ما هم با پوست میخوردیم (جهت استحضار پدر بزرگ!) آخه پدر بزرگ من میخوام بدونم شما چه جوری پوست اونو میکنی؟ بیکاری؟ یا خیلی حوصله داری؟
و اما دوستان عزیز! یه برنامه بذاریم از همین شیرینی های خونگی خودمون که به مواد مضری مثل بکینگ پودر و اینا آغشته نیست و عوضش سرشاره از مواد معذی مثل کشمش و دارچین و عسل و هل و زعفران و ... اینا، اینجا معرفی کنیم که سلامت خانواده هم تامین بشه. راستی میدونستید که شیرینیهای حاوی این مواد مفید و سنتی خودمون که گفتم آدمو چاق نمیکنه؟ ولی عوضش شیرینی فرنگی ها که توش شکر و بکینگ پودر و خامه و مزخرفات (مخلفات) دیگه است، تا دلتون بخواد هم چاق میکنه و هم بکینگ پودر جذب ویتامینها علی الخصوص ویتامین ب رو متوقف میکنه و ...








این شوهر بنده خدای من سوتغذیه گرفت تو این یک ماه
موز سوخاری درست کردم........








علاقه مندی ها (Bookmarks)