سلام مامانی ! اصل حالت چه طوره ؟ خوبی؟ نی نی خوبه؟
مامان شدنتو بهت تبریک گفتمو بازم میگم.منم واسه یه ماجرا مشابه ماجرای شما چند روز پیش کارم به جراحی اونم بدون اینکه خودم بدونم بدون بیهوشی و حتی بیحسی اونم تو مطب کشیده شد اونم کی من!!!من که از امپولم میترسم!!!
همه ی این دردا به کنار درد و رنج و خودخوری های روحی از دست این مردا خیلی سختترو عذاب اورتره
میفهمم گلم چی میگی ما خانما مخصوصا تو چنین شرایط خاص بیشترین چیزی که میخوایم توجه و حمایت همسرمونه و اگر اونطور که میخوایم نشه حسابی کفری میشیمو حق به جانب کاسه و کوزه رو به هم میزنیم بعد که میبینیم اتیشی از هارت و پورتمون گرم نشد و شرایط بغرنج تر شد تازه به خودمون میایم که کاش صبورتر بودم کاش کمتر حساس بودم وکاش....
فرشته مهربان یه تاپیک جدید بازکردن با این عنوان
بدانیم تا بتوانیم ضعف هایمان را بشناسیم و مهارت زندگی موفق را کسب کنیم
اینم لینکش http://www.hamdardi.net/thread-26558.html
ضعفهایمان را بشناسیم تا بتوانیم برای زندگی موفق مهارت کسب کنیم
همه ی رفتارها یا بهتر بگم واکنش های ما ر مقابل کنش همسرمون از یه فرمان آنی نشات میگیره که کاملا ناخودآگاهه و به اصطلاح فکر عاقبت کارو نکردیم
در هر جریانی حق با من هست یا نیست من باید بهترین و درست ترین عملکردو داشته باشم و به عاقبت اون حرف یا کارم فکر کنم و جلوی عملکرد اون فرمان آنی و بگیرم پس این میشه مهارت و باید کسب بشه
اقلیما وقت آه و ناله کردن گذشته اومدی اینجا تا مشکلتو حل کنی پس عزمتو جزم کن 24 تا پست واست خورده ببین 2تا نکته مثبت ازشون برداشت کردی یا نه اگر نه پس یعنی فقط اومدی آه و ناله کنی!!!
اول از همه همسرتو و نوع رفتارشو بشناس تو در طول زندگی باید اونقدر به شناخت از اون برسی که بتونی حتی عملکرداونو تو شرایط مختلف پیش بینی کنی
چی اونو ناراحت میکنه
چی عصبانیش میکنه
چی اونو وادار به قهر میکنه
چی اونو وادار به دروغگویی میکنه
چی اونو وادار به ترک تو میکنه
یا بدگویی از تو یا سکوت در مقابل تو و.....
از طرف دیگه هر عاملی که اونو خوشحال میکنه رضایت اونو در بر داره باعث میشه از تو تعریف و تمجید و تشکر کنه بیشتر به تو توجه کنه نگران تو بشه و...
بعد از این شناخت حالا نوبت به تو میرسه که در هر زمان از کدوم عامل استفاده کنی یا در شرایط x مبادا فلان کارو بکنم چون میدونم این کار اونو به لجبازی میکشونه و.....
نمیدونم متوجه منظورم شدی یا نه
به هر حال شعار همیشه منو یادت باشه ولا غرغروا ولا نق نقو
مهارت مهارت مهارت زندگی فقط کسب مهارت و به کار بستن اونه باید مدام در کلاس درس باشیو و امتحان پس بدی تا رتبه بگیری
موفق باشی
علاقه مندی ها (Bookmarks)