خوب دختر خوب معلومه با این رفتارها اونا کنجکاوتر می شن.اونا به خوبی می دونن علت اینکه ازونا می خواین برن بخوابن چیه.مطمئن باش اگر مادرت هم قاطع بود کنجکاوی آنها بیشتر می شد.شما خودتون از خواستتون بزنید و سریال نبینید بهتره.مثلا ما شبا میخوایم سریالای ماهواره رو ببینیم و من به مامانم میگم به پسرا بگو برن بخوابن .. اونم یه دفعه میگه و اونا نمیرن ! یکم بعد خودم دوباره میگم و باز نمیرن ! چند بار این قضیه تکرار میشه و حتی با دعوای من هم نمیرن و دست اخر مامانم میگه ولشون کن ! خب معلومه که ماهواره برای پسربچه های این سنی چیز قشنگی نداره !








علاقه مندی ها (Bookmarks)