زیبا حرف قشنگی زد
بسپرش به خدا و راهیش کن تو از دلت بگذرون دنیارو بیخیال رایحه به خدا واسه درس وقت همیشه هست اتفاقا اگه تاپیک حال و احوال و نگاه کنی صبح یه پست زدم درمورد کربلاست
شوهر تو شوهر من اگر درس خون بودن تاحالا دکتراشونو گرفته بودن شوهر منم قرار بود 1سال پیش درسش تموم شه اما کو
ببین معلومه شوهرت حال غریبی داره میخواد بره حالا که دل داده بزار با خیال راحت از تو بره
بازم خودت میدونی.حالا که واقعا دودلی چرا استخاره نمیکنی .
فقط نزار همسرت متوجه شه که نمیخوای یا طوری نشون بده که تنها دردت واسه نرفتنشون دلتنگیه تو نه درسو امتحان و....









علاقه مندی ها (Bookmarks)