دوستان سلام
ببخشيد كه كمي دير شده ولي دوست داشتم تولد امام حسين(ع) روز پاسدار- ميلاد حضرت ابوالفضل العباس روز جانباز-ميلاد امام سجاد رو به دوستان عزيز تالار تبريك عرض كنم واز همه شما التماس دعا دارم 0
دوستان گرامي اين روزها به خاطر گرفتاريهايي كه دارم بعد از بازگشايي مجدد تالار اين دومين باري است كه به تالار مراجعه كردم؛فضا و حال وهواي تالار تغيير كرده و ماشاءالله اينقدر ارسالها زياده كه با اين 5 دقيقه وقتي كه براي اينترنت گذاشتم نمي تونم حتي يك ارسال رو مطالعه كنم اما به اين تلاش و كوشش دوستان تبريك و آفرين ميگم و اميدوارم همچنان استوار باشيد .
در پناه حق تعالي موفق و شاد و پيروز باشيد.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)