من فکر کنم فقط از لحاظ مسافت از همهتون به امام رضا نزدیکترم.اگه توفیقی بودو مشرف شدم واسه همه دعا میکنم. شما هم واسه من دعا کنید.
به امید اجابت دعای هممون
تشکرشده 26 در 17 پست
من فکر کنم فقط از لحاظ مسافت از همهتون به امام رضا نزدیکترم.اگه توفیقی بودو مشرف شدم واسه همه دعا میکنم. شما هم واسه من دعا کنید.
به امید اجابت دعای هممون
nakm (چهارشنبه 16 مرداد 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)