من میخوام به درکی برسم که حرفهای دیگران دل من رو انقد ساده نشکنه میخوام واسه خودم زندگی کنم توی دنیای خودم باشم . میخوام کمکم کنین
iهمه ی کمبودهایی که به خاطره پدرم و مادرم بهشون دچار شدم . کمبود آرامش . محبت . عشق . امنیت . خوشحالی و همه ی روزهایی که با ترسو غصه گذشت درحالی که دوستام دخترای همسن توی فامیلو از همون بچگی توی بهشت میدیم.چه کمبودهایی در زندگی احساس می کنی ؟
این کمبود ها باعث چه گناهانی میشند ؟
گناهان زیاد دوری از خدا گله کردن بهش . ناسپاسی . کم صبری و مهمترینش حسادت و یه گناه کبیره ی بزرگ که بعدش وقتی گریه میکنم آروم میشم










علاقه مندی ها (Bookmarks)