به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 16 از 43 نخستنخست ... 6789101112131415161718192021222324252636 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 151 تا 160 , از مجموع 422
  1. #151
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    :R

    مهاجر جان یعنی من کشته مرده اون پیشرفت آشپزی ات و صد البته صداقت ام آخه کاهو سکنجبین برا شام؟

    شما یعنی اینقدر در منوی غذاهاتون تنوع پرندگان وجود داره، که گفتن بال کبابی براتون سوال برانگیزه که یعنی کدوم پرنده؟

    حالا البته بسی خوشحالم که نگفتی بال کدوم جونور! مثلا میتونست بال سوسکی مگسی چیزی باشه! ایییییی

    حضور انورت عرض کنم که منظور از بال در قاموس ما همان بال مرغ می باشد. و منظور از بازو نیز همانا بازوی مرغ. و اگر احیانا در آینده از ران و ساق و سینه و اینها نیز سخن به میان رفت منظور باز هم همان مرغ میباشد.

    انشالله خدا شما را هدایت کند:D


    =====================

    بی بی خان! بالاخره همیشه باید یه تعادلی توی زندگیها باشه دیگه!
    خانوم شما و پدر بزرگ، مرد مقتدر و با حوصله و بیکار و متخصص در سرخ نمودن ذغال دارند، ما هم که دسترسی به این امکانات نداریم عوضش از فر استفاده میکنیم.
    نمیشه که آدم همه چی رو با هم یه جا داشته باشه که!

  2. 8 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (سه شنبه 21 آذر 91)

  3. #152
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 بهمن 04 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1391-6-06
    محل سکونت
    تهــــران
    نوشته ها
    438
    امتیاز
    13,948
    سطح
    76
    Points: 13,948, Level: 76
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,019

    تشکرشده 2,388 در 433 پست

    Rep Power
    64
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    بی دل جان آخه باقالی پلو با ماهیچه اونم تو این اوضاع رو فقط باید تو خواب ببینیم

    امروز یه غذای خوشمزه یادت میدم برو درست کن حال کن

    این غذا به درد شام نمی خوره یه غذای محلیه ماله شمالی هاست همون کله جوشه فقط یه کم مخلفاتش زیاده
    1-کشک باید بسابید یعنی باید حتما کشک محلی باشه با این کشک پاستوریزه ها هم میشه ولی به نظر من خیلی خوب نمیشه
    سیر رو تو روغن تفت بدید و بهش نعناع اضافه کنید یه تفت که خوردن کشک بریزید و مرتب هم بزنید تا کشک نبره و بعد از حدود 20 دقیقه آماده است
    اصل کارش مخلفاتشه
    1- کتلت یا کوفته ریزه که سرخ شده باشه البته معمولا کتلت میخورن
    2- سیب زمینی آب پز
    3-بادمجان سرخ شده و پخته شده
    4- گوجه ی سرخ شده
    5-گردو
    6-خیار
    بعد از اینکه کشک جوشید و آماده شد هر کس برای خودش میریزه تو ظرف گردو غاطیش میکنه بعد توش نون میریزه (مثله آبگوشت)بعد تو ظرفش سیب زمینی و کتلت و گوجه و بادمجان میذاره یعنی تو هر قاشقی که میخوره یه تکه از همه اینا باید باشه همراه باهاش خیار هم میخورن.کاملا باب میل پیرمردها و عاشق های آبگوشته و به نظر من خیلی خوش مزه است حتما درست کنید تست کنید حالا اگه نشد بعضی از مخلفات رو درست نکنید ولی کاملا بدون مخلفات نباشه

  4. 9 کاربر از پست مفید taraneh89 تشکرکرده اند .

    taraneh89 (سه شنبه 21 آذر 91)

  5. #153
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    نقل قول نوشته اصلی توسط baby

    بی دل جان ، سر سر آشپز
    دستور پخت غذاهائی رو بدید که ارزون باشه ، هیچی نخواد ،
    بدینوسیله توصیه میکنم که دوستان عزیز خودشونو با باطری شارژ کنند. این تنها غذایی بود که به فکر سر سر آشپز میرسه که چیزی نخواد. البته باطریش ترجیحا شارژی باشه که نخواید هی عوضش کنید. ببین بی بی! همین سیب زمینی که فکر میکنی هیچی نمیخواد، کم کمش یه مرد مقتدر، یه مرد بیکار و با حوصله، یه کی دو گونی سیب زمینی (چون بعید میدونم بشه اون مرد مقتدر و اونیکی بیکاره رو با یکی دو تا سیب زمینی سیر کرد) و فت و فراوون ذغال و احیانا چاشنی چیزی برای سیب زمینی میخواد (خالی که نمیشه خورد!)

    پس این خودش میشه کلی هزینه! تازه بعدش باید دو روز خاکستر و دود ذغال از خونه پاک کنی.


    نقل قول نوشته اصلی توسط taraneh89
    بی دل جان آخه باقالی پلو با ماهیچه اونم تو این اوضاع رو فقط باید تو خواب ببینیم

    امروز یه غذای خوشمزه یادت میدم برو درست کن حال کن

    کله جوشه فقط یه کم مخلفاتش زیاده
    1-کشک
    سیر رو تو روغن تفت بدید و بهش نعناع اضافه کنید

    1- کتلت یا کوفته ریزه
    2- سیب زمینی آب پز
    3-بادمجان سرخ شده و پخته شده
    4- گوجه ی سرخ شده
    5-گردو
    6-خیار
    انگار فقط اسم ماهیچه است که رعب و وحشت میاره! وگرنه عزیز! شما که اینجا هم گوشت استفاده کردی، هم گردو، و کلی مخلفات دیگه. قطعا این غذا ارزون تر از باقالی پلو نیست!

    تازه این همه هزینه کردی چی خوردی؟ اسید لاکتیک! (کشک توی این هوای سرد و نمناک آخه انصافه بدی به پیرمردهای بنده خدا؟)

  6. 9 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (سه شنبه 21 آذر 91)

  7. #154
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    ما یه کپی پیست کردیم با ذکر منبع ! تا دوستان آموزش رو با تصویر ببینن تا بهتر یاد بگیرن !!! مورد هجوم قرار گرفتیم !!

    باشه...برای ما که باکی نیست.بنده های خدا همسران مهاجر و بی دل !!! خدا به جوونی و ارزوهاشون رحم کنه !

    همه بگید آمییین !!



    ضمنا بی دل عزیز

    بازوی کبابی بسیار چرب و چیلی میباشد و توصیه نمیشود.بیاین از این غذاها یاد بدیم که توش پره هل و کنجد و زعفرونو کشمشه !! والله !!!


    خب بریم سراغ غذای امروز

    قلیه ماهی (گل کاغذی جان برس به داد !)

    مواد لازم:ماهی بدون استخوان مثل شیر یا سنگسر و ...

    سبزی قلیه:گشنیز و شنبلیله(گشنیزش باید زیاد باشه مثلا 300 گرم و شنبلیله اش 50 گرم)

    تمبر هندی نصف بسته

    سیر نصف بوته

    زرد چوبه و نمک و فلفل


    اول از همه ماهی ها رو طعم دار کنید با نمک و زرد چوبه و سرخشون کنید و بذارید کنار.(خیلی نمیخواد سرخ کنید در حدی که توی خورش له نشه)

    بعد سبزیهاتون رو سرخ کنید به همراه سیر که خورد کردیم و ادویه ها رو اضافه کنیم.

    حالا تمبر هندی رو توی ظرفی بریزید و روش آب ولرم بریزید و بعد از نیم ساعت از ابکش یا صافی ردش کنید و آبش رو بریزید توی همون سیر و سبزی.
    کمی که سبزی پخت و نرم شد ماهی ها رو اضافه میکنیم و شعله رو کم میکنیم تا غذا جا بیفته

    درست کنید ! مشتری میشید !




  8. 9 کاربر از پست مفید maryam123 تشکرکرده اند .

    maryam123 (سه شنبه 21 آذر 91)

  9. #155
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>


    بی دل عزیز
    "بدینوسیله توصیه میکنم که دوستان عزیز خودشونو با باطری شارژ کنند. این تنها غذایی بود که به فکر سر سر آشپز میرسه که چیزی نخواد. البته باطریش ترجیحا شارژی باشه که نخواید هی عوضش کنید"

    بنده متوجه این باطری و شارژ باطری ، وسط دستور طبخ نشدم.
    اما عوضش یاد یه ماجرائی افتادم:



    دریکی از ممالک اروپا وقتی که به بخش " خوراک پزی رادیو " رسید این جمله به گوشش خورد " شنوندگان عزیز امروز می خواهیم طرز پختن یک نوع کیک را به شما یاد بدهیم :"
    خانم فورا شوهرش را که تند نویسی می دانست صدا کرد و از او خواست که دستور پختن کیک را برایش بنویسد شوهرش مثل همه ی تند نویسان دستش به قلم و گوشش به رادیو بود ، هوشش را چه عرض کنم .
    اتفاقا یک ایستگاه رادیویی دیگر که با این ایستگاه فاصله مختصری داشت دستور ورزش می داد این دستور هم مرتبا با دستور خوراک پزی قاطی می شد لذا وقتی تند نویس آن دستور را نوشت و به خانم خود تقدیم کرد خانم اینطور خواند :
    " به شماره یک ، دستها روی شکم ، یک پیاله آرد روی شانه قرار می دهید ، مقداری کشمش بریزید بطوری که پاشنه ی پا روی آن قرار بگیرد ، همین که کشمش و رنگش تغییر کرد ، پا را بلند کنید بعد رویش آب بریزید بطوری که تا کمرتان بیاید این حرکت را شش بار تکرار کنید ، سپس با یک کف دست جوش شیرین ، نفس عمیق بکشید بطوری که پف کند و حس کنید نفستان تنگ شده است .
    به پشت بخوابید . دو تخم مرغ را بشکنید ، پاها را کاملا به طرف هوا کشیده در کاسه بکوبید و آن را به جلو پرتاب کنید بعد یک الک خیلی ریز را روی شکم گذاشته ، پاها را جمع نموده و به شماره پنج از بالای الک رد کنید .
    روی زمین به رو بخوابید و با شکمتان در میان زرده ی تخم مرغ به چپ و راست بغلتید ، تا زرده ی تخم مرغ به همه جا برسد .
    کاملا خم شوید و سعی کنید که دستهایتان روی آتش بماند ، بعد به شماره سه دستها را بلند کنید ، بگذارید سرد شود . سر را به طرف جلو برده ، روی آتش یک چرخ بدهید ، بعد آن را به عقب خم کرده سرپوش رویش بگذارید که دم کند ، بعد سر را به شماره ی چهار ، قطعه قطعه بریده ، با حوله خشک کنید ، در بشقاب چیده به مهمان تعارف کنید



    حالا کی سیب زمینی ها رو بیاریم ؟؟؟؟

  10. 9 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (شنبه 23 دی 91)

  11. #156
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    نقل قول نوشته اصلی توسط بی دل
    مهاجر جان
    شما یعنی اینقدر در منوی غذاهاتون تنوع پرندگان وجود داره، که گفتن بال کبابی براتون سوال برانگیزه که یعنی کدوم پرنده؟

    حالا البته بسی خوشحالم که نگفتی بال کدوم جونور! مثلا میتونست بال سوسکی مگسی چیزی باشه! ایییییی

    حضور انورت عرض کنم که منظور از بال در قاموس ما همان بال مرغ می باشد. و منظور از بازو نیز همانا بازوی مرغ. و اگر احیانا در آینده از ران و ساق و سینه و اینها نیز سخن به میان رفت منظور باز هم همان مرغ میباشد.

    انشالله خدا شما را هدایت کند:D


    نقل قول نوشته اصلی توسط baby
    خب دوستان
    برا تهیه سیب زمینی تنوری
    سیب زمینی هائی رو که قبلا آماده کردید ، ببرید خونه بی دل ، بذاره تو فر خونشون

    نکته: قبل از حرکت با بی دل هماهنگی بعمل آورید ، فر را روشن کند تا گرم شود اینجوری تو وقت و هزینه تون هم صرفه جوئی میشه.



    من امروز خسته بودم نوشتهای بی دل و baby رو که خوندم مردم از خنده.

    خدا شادتون کنه عزیزان که دل من رو بد رقم شاد کردین.

    انقدر خندیدم همکارام فکر کردن زده به سرم :D

    رعایت حال ما کارمندا رو هم بکنین دیگه دوستان
    :)




  12. 10 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (شنبه 23 دی 91)

  13. #157
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 دی 98 [ 01:15]
    تاریخ عضویت
    1391-8-09
    نوشته ها
    103
    امتیاز
    6,007
    سطح
    50
    Points: 6,007, Level: 50
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    567

    تشکرشده 566 در 110 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>


    طرز تهیه املت توسط اقایون(قابل توجه پدربزرگ و سایر آقایون...)


    ۱- توی کابینتهای بالایی آشپزخونه دنبال ماهیتابه میگردن
    ۲- توی کابینتهای پایینی دنبال ماهیتابه میگردن و بلاخره پیداش میکنن
    ۳- ماهیتابه رو روی اجاق گاز میذارن
    ۴- توی ماهیتابه روغن میریزن
    ۵- توی یخچال دنبال تخم مرغ میگردن
    ۶- یه دونه تخم مرغ پیدا میکنن
    ۷- چند تا فحش میدن
    ۸- دنبال کبریت میگردن
    ۹- با فندک اجاق گاز رو روشن میکنن و بوی سرکه همراه دود آشپزخونه رو بر میداره
    ۱۰- ماهیتابه رو میشورن (بگو چرا روغنش بوی ترشی میداد )!
    ۱۱- ماهیتابه رو روی اجاق گاز میذارن و توش روغن واقعی میریزن
    ۱۲- تخم مرغی که از روی کابینت سر خورده و کف آشپزخونه پهن شده رو با دستمال پاک میکنن
    ۱۳- چند تا فحش میدن و لباس میپوشن
    ۱۴- میرن سراغ بقالی سر کوچه و ۲۰ تا تخم مرغ میخرن و برمیگردن
    ۱۵- تلویزیون رو روشن میکنن و صداش رو بلند میکنن
    ۱۶- روغن سوخته رو میریزن توی سطل و دوباره روغن توی ماهیتابه میریزن
    ۱۷- تخم مرغها رو میشکنن و توی ماهیتابه میریزن
    ۱۸- دنبال نمکدون میگردن
    ۱۹- نمکدون خالی رو پیدا میکنن و چند تا فحش میدن
    ۲۰- دنبال کیسهء نمک میگردن و بلاخره پیداش میکنن
    ۲۱- نمکدون رو پر از نمک میکنن
    ۲۲- صدای گزارشگر فوتبال رو میشنون و میدون جلوی تلویزیون
    ۲۳- نمکدون رو روی میز میذارن و محو تماشای فوتبال میشن
    ۲۴- بوی سوختگی رو استشمام میکنن و میدون توی آشپزخونه
    ۲۵- چند تا فحش میدن و تخم مرغهای سوخته رو توی سطل میریزن
    ۲۶- توی ماهیتابه روغن و تخم مرغ میریزن
    ۲۷- با چنگال فلزی تخم مرغها رو هم میزنن
    ۲۸- صدای گــــــــــل رو از گزارشگر فوتبال میشنون و میدون جلوی تلویزیون
    ۲۹- سریع برمیگردن توی آشپزخونه
    ۳۰- تخم مرغهایی که با ذرات تفلون کنده شده توسط چنگال مخلوط شده رو توی سطل میریزن
    ۳۱- ماهیتابه رو میندازن توی سینک
    ۳۲- دنبال ظرفهای مسی میگردن
    ۳۳- قابلمهء مسی رو روی اجاق گاز میذارن و توش روغن و تخم مرغ میریزن
    ۳۴- چند دقیقه به تخم مرغها زل میزنن
    ۳۵- یاد نمک میفتن و میرن نمکدون رو از کنار تلویزیون برمیدارن
    ۳۶- چند ثانیه فوتبال تماشا میکنن
    ۳۷- یاد غذا میفتن و میدون توی آشپزخونه
    ۳۸- روی باقیماندهء تخم مرغی که کف آشپزخونه پهن شده بود لیز میخورن
    ۳۹- چند تا فحش میدن و بلند میشن
    ۴۰- نمکدون شکسته رو توی سطل میندازن
    ۴۱- قابلمه رو برمیدارن و بلافاصله ولش میکنن
    ۴۲- چند تا فحش میدن و انگشتهاشون که سوخته رو زیر آب میگیرن
    ۴۳- با یه پارچهء تنظیف قابلمه رو برمیدارن
    ۴۴- پارچه رو که توسط شعله آتیش گرفته زیر پاشون خاموش میکنن
    ۴۵- نیمروی آماده رو جلوی تلویزیون میخورن ودوباره چند تا فحش میدن

  14. 10 کاربر از پست مفید khanoomi تشکرکرده اند .

    khanoomi (شنبه 23 دی 91)

  15. #158
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    چه پست زیباییییییییییییی

    دمت گرم خانومی

    به افتخارش
    :R:R:R


  16. 8 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (چهارشنبه 22 آذر 91)

  17. #159
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 دی 92 [ 01:58]
    تاریخ عضویت
    1390-12-10
    نوشته ها
    251
    امتیاز
    2,517
    سطح
    30
    Points: 2,517, Level: 30
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    1,315

    تشکرشده 1,426 در 250 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    [quote=بی دل]
    :R

    مهاجر جان یعنی من کشته مرده اون پیشرفت آشپزی ات و صد البته صداقت ام آخه کاهو سکنجبین برا شام؟ بی دل جانم یعنی واسه من افتخاره از سمت شما چنین رتبه و مقامی دریافت کنم(پیشرفت آشپزی ات و صد البته صداقت)بله کاهو سکنجبین!!!

    شما یعنی اینقدر در منوی غذاهاتون تنوع پرندگان وجود داره، که گفتن بال کبابی براتون سوال برانگیزه که یعنی کدوم پرنده؟بله بله مادر بنده در فریزر بنده در جهیزیه بنده بال انواع پرندگان از جمله مرغ خروس جوجه(حمله به خونواده آقا خروسه در خونه مادربزرگه)و بوقلمون نهادینه کرده اند که صد البته بنده قدرت تشخیص این بالها را از همدیگر نداشته و نحوه پختشان را نمیدانم (اینم از صداقت من)ترسیدم بال مورد نظر شما بال ققنوسی سیمرغی چیزی باشد که من ندارم

    حالا البته بسی خوشحالم که نگفتی بال کدوم جونور! مثلا میتونست بال سوسکی مگسی چیزی باشه! ایییییی ایشـــــــــــــــــــــ.. .. ماهم حالمان بد شد:

    حضور انورت عرض کنم که منظور از بال در قاموس ما همان بال مرغ می باشد. و منظور از بازو نیز همانا بازوی مرغ. و اگر احیانا در آینده از ران و ساق و سینه و اینها نیز سخن به میان رفت منظور باز هم همان مرغ میباشد. اها خداروشکر بال مرغ دارم دارم

    انشالله خدا شما را هدایت کند:D :آمــــــــــــــــــــــ ـین


  18. 6 کاربر از پست مفید فائزه_م تشکرکرده اند .

    فائزه_م (شنبه 23 دی 91)

  19. #160
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    خانومی
    خدا وکیلی ببین چه املتی درس کردن ، با آدم حرف میزنه اگرچه ساختش 45 مرحله داشته ، ولی بهرحال نتیجه رضایتبخش بوده
    حالا چرا آشپزخونه رو تفکیک جنسیتی کردین خانومی !! اومدی نسازیا

    مثلا ببین این آقا ابراهیمی با چه دقتی مواد رو (ا قاشق سوپ خوری سیب زمینی) با هم مخلوط می کنه
    ،



    نقل قول نوشته اصلی توسط محمدابراهیمی
    املت کا لباس
    هویج پخته و ریز شده ا قاشق سوپ خوری
    سیب زمینی پخته و خرد شده 1 قاشق سوپ خوری
    پنیر پیتزا ا قاشق سوپ خوری

    طر ز تهیه
    تمام مواد بجز کا لباس را با هم مخلوط میکنیم

    یعنی یک چندم یه سیب زمینی رو باید بپزی که بعد از رنده شدن یه قاشق چایخوری ازتوش دربیاری ، اینا میشه هنر آشپزی ، باریکالله هنرمند! ، آشپز!

    خداوکیلی تا حالا اسم املت کالباس به گوشتون خورده بود ؟؟ چرا این همه خلاقیت و نوآوری رو نمیبینین ؟؟

    منم یه املت کلمی بلدم ، بعدا براتون میگم

  20. 8 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (شنبه 23 دی 91)


 
صفحه 16 از 43 نخستنخست ... 6789101112131415161718192021222324252636 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. حق خودمو بگیرم؟میخوام برم پزشک قانونی
    توسط خانم قاضیانی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 27 بهمن 94, 22:49
  2. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 03 بهمن 94, 19:42
  3. 27 تا مشکل دارم ، افسرده ام ؟ برم روانپزشک؟
    توسط omid65 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 57
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 آذر 91, 22:08
  4. شبکه اطلاع رسانی پزشک آنلاین
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معرفی سایر سایتهای جذاب از نظر شما
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 31 تیر 90, 12:29

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.