به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 17 از 43 نخستنخست ... 78910111213141516171819202122232425262737 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 161 تا 170 , از مجموع 422
  1. #161
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    نقل قول نوشته اصلی توسط baby
    خانومی
    خدا وکیلی ببین چه املتی درس کردن ، با آدم حرف میزنه اگرچه ساختش 45 مرحله داشته ، ولی بهرحال نتیجه رضایتبخش بوده
    ،
    خوشم میاد شما آقایون خدا وکیلی هیچ وقت از تک و تا نمیافتین زنده باشین.


    نقل قول نوشته اصلی توسط baby
    منم یه املت کلمی بلدم ، بعدا براتون میگم
    خدا رحم کنه به ما. به قول آنی این همه خلاقیت و نوآوری فقط از یک عدد آقای هنرمند

    بر میاد

    کلم اگر میدونست چه کارها میشه باهاش کرد و چه چیزا میشه باهاش درست کرد به

    خودش افتخار می کرد کلی


    بچه ها منم میخوام بهتون طرز تهیه یک لیوان آب خنک رو یادم بدم. هم به صرفه است ، هم

    چاق نمیشین ، هم پوستتون شاداب میمونه ، هم سوخت و ساز بدنتون میره بالا چربی های

    اضافتون آب میشه. دیگه لازم نیست تو این گرونی برین باشگاه و ورزش و رژیم و اینا :D

    ببینین چه غذای خوبیه! من رفتم با این همه استعداد آشپزخونه بزنم








  2. 8 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (شنبه 23 دی 91)

  3. #162
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 دی 98 [ 01:15]
    تاریخ عضویت
    1391-8-09
    نوشته ها
    103
    امتیاز
    6,007
    سطح
    50
    Points: 6,007, Level: 50
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    567

    تشکرشده 566 در 110 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    نقل قول نوشته اصلی توسط baby
    خانومی
    خدا وکیلی ببین چه املتی درس کردن ، با آدم حرف میزنه اگرچه ساختش 45 مرحله داشته ، ولی بهرحال نتیجه رضایتبخش بوده
    حالا چرا آشپزخونه رو تفکیک جنسیتی کردین خانومی !! اومدی نسازیا
    ،

    جناب baby فرمایش شمامتین!والا ما قصد تففففکیککککک نداشتیم.گفتم بگم حواستون باشه یه وقت میاین آشپزخونه کله پا نشین تو وسایل خانوما...وگرنه همه ما میدونیم آشپزهای بزرگ دنیا مرد هستن(خانومها این حرف رو زیاد جدی نگیرند این حرف از روی سیاست زنانه بود )

  4. 4 کاربر از پست مفید khanoomi تشکرکرده اند .

    khanoomi (شنبه 23 دی 91)

  5. #163
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 دی 92 [ 01:58]
    تاریخ عضویت
    1390-12-10
    نوشته ها
    251
    امتیاز
    2,517
    سطح
    30
    Points: 2,517, Level: 30
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    1,315

    تشکرشده 1,426 در 250 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    ازینا میخوامممممم

  6. 8 کاربر از پست مفید فائزه_م تشکرکرده اند .

    فائزه_م (چهارشنبه 22 آذر 91)

  7. #164
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    مهاجر جان

    مررررررررررررررررسیی واسه دادن این ایده خوب

    مونده بودم شب چله ای چه جوری میوه ها رو تزئین کنم واسه زن داداشم ببریم که اولین شب چله اشه

    مرسی دوستم واسه گذاشتن این عکس.

    همینو درست می کنم و توش میوه میذارم. بازم بوووووووس

    درست کردم عکسشم میذارم که ببینین چقدر از انگشتام هنر میچکه :D اگر نذاشتم بدونین از هنرم انگشت چکیده



  8. 7 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (چهارشنبه 22 آذر 91)

  9. #165
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    آبجی مگه به این راحتیه

    ابزار لازم داره . حتما میخوای با چاقو درست کنی .عمراااااا اگه بتونی

    حالا میبینم تا شب چله چیزی نمومنده . قرار شد عکسشو بزاریا.

    از کجا معلوم بری یه عکس سرچ کنی . یه کاغذی بردار وقتی داری عکس میگیری

    روی کاغذ بنویس بزرگ بهارشادی بدونیم دسترنج خوده

    هر کدم از خانمها اگر تونستند این میوها رو این شکلی درست کنند


    جایزه ویژ میگیرند . آقایونم دست بکاربشید .


    من اینجا انصراف میدهم چون نمیتونم این از من یکی از آقایون اوت شد


  10. 8 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (چهارشنبه 22 آذر 91)

  11. #166
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 دی 92 [ 01:58]
    تاریخ عضویت
    1390-12-10
    نوشته ها
    251
    امتیاز
    2,517
    سطح
    30
    Points: 2,517, Level: 30
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    1,315

    تشکرشده 1,426 در 250 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    [align=center][align=center]مهاجر


    خدایا نمردیمو یکی از ما تعریف کرد
    [/align]
    مرسی بهار جان ببینم چیکار میکنی

    جای یجور مسابقه تو تالار خالیه مگه نه ؟؟؟؟؟بیاین از غذاهامون عکس بزاریمو لایک بگیریم:d

    نقل قول نوشته اصلی توسط پدربزرگ
    ن شکلی درست کنند

    جایزه ویژ میگیرند . آقایونم دست بکاربشید .


    من اینجا انصراف میدهم چون نمیتونم این از من یکی از آقایون اوت شد

    بابابزرگ جان شما آقایون بهتر نیست همون همستر(موش کوچولوها)پرورش بدید به فکر افزایش اونا و یارانه هاشون باشید

  12. 6 کاربر از پست مفید فائزه_م تشکرکرده اند .

    فائزه_م (چهارشنبه 22 آذر 91)

  13. #167
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    پدر جان من نمیتونم؟

    پس هنوز نوه گلت بهار رو نشناختی. بابا هنرها همین جور داره از انگشتم میریزه زمین

    وقتی به یک خانوم بگن نمیتونی و عمرا بتونی چیزی رو بپزی مثل اینه که به یک مرد بگن عمرا بتونی سبیل داشته باشی!

    حالا که قضیه حیثیتی شد حتما باید دست به کار شم :D

    اگر تونستم چی؟ جایزه چی میدین بهم؟ هان؟

    قشنگ بزرگ هم روش مینویسم بهـــــــــــــــار شادی جایزه میخواد پدربزرگ زود رد کن بیاد جایزه رو

    بعدم خودم میدونم ابزار میخواد.

    معمولا آقایون با ساطور فقط کار می کنن پدر جان ما خانوما ابزار آلات کار رو میشناسیم :)

    مرده و قولشا!

    نزنین زیر جایزه! دوستان همه شاهد باشین خواهشا :D





  14. 7 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (شنبه 23 دی 91)

  15. #168
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 فروردین 93 [ 12:48]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    نوشته ها
    1,249
    امتیاز
    16,138
    سطح
    81
    Points: 16,138, Level: 81
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 212
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,122

    تشکرشده 8,125 در 1,482 پست

    حالت من
    Vaaaaay
    Rep Power
    143
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    سلام سلام .
    اورژانس

    یکی به داد من برسه برای ناهار فسنجون گذاشتم ..3 ساعته رو گاز یکی می زنه تو سر خودش ..یکی من ولی روغن نمی ندازه ..پر گردو هم کردمشا...چکار کنم الانه شوهری میرسه !!!

  16. 3 کاربر از پست مفید سارا بانو تشکرکرده اند .

    سارا بانو (چهارشنبه 22 آذر 91)

  17. #169
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 دی 98 [ 01:15]
    تاریخ عضویت
    1391-8-09
    نوشته ها
    103
    امتیاز
    6,007
    سطح
    50
    Points: 6,007, Level: 50
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    567

    تشکرشده 566 در 110 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    بهارجون بفرمایین کمک...موفق باشی


    1-چاقوهای مخصوص حکاکی روی میوه و سبزیجات
    2-چاقوهای نوک تیز برای گرفتن پوست سبزیجات و میوه جات
    3-مغار پهن و نازک ایجادشیار
    4-چاقوهای شیار زیگزاگی
    5-قیچی
    6-قاشک توچی
    7-پوست کن نواری
    8-قالب برای کات کردن میوه

    سلام سارابانو

    دوستم هر چند دقیقه چندتا قاشق آب سرد سرد بریز توش.البته طول میکشه تا روغن بندازه اما در حال جوشیدن معلوم نمیشه که روغن انداخته وقتی خاموش کنی زیرشو روغنهاش میاد رو.نگران نباش

  18. 6 کاربر از پست مفید khanoomi تشکرکرده اند .

    khanoomi (شنبه 23 دی 91)

  19. #170
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    سارا بانو

    زود بازده ترین روش اینه که:

    سریع فسنجونو بریزی توی یک قابلمه چینی یا پیرکس بذاریش توی ماکرو ویو (ماکروفر) اولش یه خورده دمای هزار اما چون زود شروع میکنه به قل قل شدید و پرتاب مواد! بعد کم کم بذاریش روی دمای 700 یا 500 (زیادفرقی نمیکنه) در عرض حدود 20 دقیقه نصف فسنجونت میشه روغن. فقط دقت کن زود بزود همش بزنی که سرش خشک نشه. تازه یه رنگ قهوه ای خوشگلی هم میگیره که نگو!

    ببخشید خیلی عجله دارم باید زود برم. انشا الله پستهای قبلی رو بعدا میخونم.


  20. 7 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (چهارشنبه 22 آذر 91)


 
صفحه 17 از 43 نخستنخست ... 78910111213141516171819202122232425262737 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. حق خودمو بگیرم؟میخوام برم پزشک قانونی
    توسط خانم قاضیانی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 27 بهمن 94, 22:49
  2. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 03 بهمن 94, 19:42
  3. 27 تا مشکل دارم ، افسرده ام ؟ برم روانپزشک؟
    توسط omid65 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 57
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 آذر 91, 22:08
  4. شبکه اطلاع رسانی پزشک آنلاین
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معرفی سایر سایتهای جذاب از نظر شما
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 31 تیر 90, 12:29

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.