سلام دوستان
حالم خوب نيست داغونم
روحم داغونه ،زندگيم مشكلي داره كه روم نميشه پست بازكنم،
ازاسم مشكلم شرم ميكنم ،باخودم گفتم اين يكي ديگه خوبه
آخه چرا ،چرامن مگه من نون كسي رو آجركردم مگه من نون يتيمي رو گرفت آخه چرا آب خوش ازگلوم پايين نميرم
آبروم پيش دروهمسايه فاميل رفت
محسني كه رواسمش قسم ميخوردن
محسني كه كل محل هواخواهش بودن ،
ازاين پستمم خجالت ميكشم
پدربزرگي كه همه روميخندوند با كوچيك بزرگ شوخي داشت -انقدر بدبخته،
دعام كنيد
بوقض گلومو خفه ميكنه






. تا باشه از این نوستالژی ها برای من و شما و همه اعضاء خوب و دلسوز تالار .








که بالاخره مشکلات فنی تالار حل شد و تونستیم وارد تالار بشیم .

علاقه مندی ها (Bookmarks)