به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Threaded View

  1. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 07 تیر 92 [ 11:23]
    تاریخ عضویت
    1391-2-03
    نوشته ها
    141
    امتیاز
    1,341
    سطح
    20
    Points: 1,341, Level: 20
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    299

    تشکرشده 333 در 115 پست

    Rep Power
    29
    Array

    RE: ادم با عرضه یعنی کی؟ چطور می توانم آدم با عرضه ای باشم؟

    زرنگی داشته باشه دیگه... مثلا اینکه
    چقدر ارتباط اجتماعی قوی ای داره
    چقدر توی زندگی نظم برنامه ریزی داره
    اصلا تا حالا به کجا رسیده و چقدر سختی کشیده واسه رسیدن به داشته هاش
    چقدر از پس بحران های زندگی بر اومده و بر می یاد

    کسی که خنثی و بی هدف و بار به هر جهت نباشه...و دیگه اینکه به قول معروف با هر اهنگی نرقصه
    این جوری نباشه: یه روز به حرف مامانش...یه روز به حرف خواهرش یه روز به حرف برادرش یه روزم به حرف زنش!
    قدرت تصمیم گیری داشته باشه...پشت هر تصمیمشم کلی منطق و دلیل داشته باشه

    واسه خودش دیدگاههای مشخص و ثابتی داشته باشه و عرضه جلب نظر و اعتماد طرف مقابلش به ایده هاشو داشته باشه اونم با سیاست و نه زور و دیکتاتوری و لجبازی!

    بشه به عنوان یه تکیه گاه روش حساب کرد اونم نه به خاطر اینکه زورش زیاده و مرده بلکه به خاطر درایت و مدیریت خوبش توی زندگی...یعنی کلا با سیاست رگ خواب همه دستش باشه!

    خوب قطعا تا حالام در حد خودش به جاهای خوب و قابل قبولی رسیده باشه

    دیدگاهی که در مورد خودشم داره مهمه...شخصیت هایی که فکر میکنن همه بهشون ظلم میکنن یا خودشونو اسیر شرایطی می بینن که قدرت تغییرشو ندارن و انگار تسلیم شدن مقابلش، شخصیت هایین که نا خود اگاه حس بی عرضه بودنو به ادم میدن حتی اگه واقعا نباشن(یعنی دیدگاهی که خودت در مورد بی عرضه و با عرضه بودن خودت به خودت داریم خیــــــــــــــلی مهمه)

    البته این مشخصاتی که گفتم تا حدودی در مورد دخترها هم صادقه و کلا همه از چنین شخصیتی خوششون می یاد و بهش میگن با عرضه


  2. 3 کاربر از پست مفید اندیشه 22 تشکرکرده اند .

    اندیشه 22 (چهارشنبه 29 آذر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مثل داداشم میمونی یعنی چی؟
    توسط mohamad.ali99 در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: دوشنبه 22 دی 93, 08:05
  2. داشتن مهارت زندگی یعنی چی؟
    توسط بالهای صداقت در انجمن خودآگاهی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 آذر 89, 07:41
  3. سازگاری مثبت یعنی چی؟
    توسط بالهای صداقت در انجمن اعتماد به نفس
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 30 آبان 89, 10:41
  4. پختگی لازم برای ازدواج یعنی چی؟
    توسط vahid1234 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 18 مهر 87, 22:19

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.