به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 10 از 45 نخستنخست 12345678910111213141516171819203040 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 91 تا 100 , از مجموع 448
  1. #91
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 16 دی 00 [ 13:32]
    تاریخ عضویت
    1386-11-26
    محل سکونت
    تهران بزرگ
    نوشته ها
    1,452
    امتیاز
    50,483
    سطح
    100
    Points: 50,483, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First Class50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    1
    تشکرها
    2,842

    تشکرشده 3,286 در 817 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    اینجا تنها نشسته ام ....

    چراغ اتاق نیم سوز شده و چشمک می زند ....

    من اینجام ، در این اتاق که مثل قبر هر لحظه تنگ تر و تاریک تر می شود ... شب با سایه های وحشتناکش مرا احاطه کرده است ...

    با پارچه ای که به دور خود بسته ام و شال گردنی که به سر دارم ، سایه ای به دیوار انداخته ام . سایه من خیلی پر رنگ تر و دقیق تر از جسم حقیقی من به دیوار افتاده است ....

    می خواهم وصیت کنم ...

    قبر مرا نيم متر كمتر عميق كنيد تا پنجاه سانت به خدا نزديكتر باشم.

    به پزشك قانوني بگوييد روح مرا كالبدشكافي كند، من به آن مشكوكم!

    بر قبر من پنجره بگذاريد تا هنگام دلتنگي، گورستان را تماشا كنم.

    روي تابوت و كفن من بنويسيد: اين عاقبت كسي است كه زگهواره تا گور دانش بجست.


    دوست ندارم مردم قبرم را لگدمال كنند. در چمنزار خاكم كنيد!

    كساني كه زير تابوت مرا مي گيرند، بايد هم قد باشند.

    گواهينامه رانندگيم را به يك آدم مستحق بدهيد، ثواب دارد.

    در مجلس ختم من گاز اشك آور پخش كنيد تا همه به گريه بيفتند.

    از اينكه نميتوانم در مجلس ختم خودم حضوريابم قبلا پوزش مي طلبم و خواهش ميکنم پشت سرم حرف در نياريد.






  2. 9 کاربر از پست مفید lord.hamed تشکرکرده اند .

    lord.hamed (پنجشنبه 30 آذر 91)

  3. #92
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 مهر 04 [ 01:08]
    تاریخ عضویت
    1388-2-21
    نوشته ها
    1,178
    امتیاز
    33,958
    سطح
    100
    Points: 33,958, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    6,023

    تشکرشده 6,302 در 1,293 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    سلام آقای لرد حامد .

    بابا چی شده آخر شب وصیت کردید . این حرفا چیه اول جوونی . خوبید انشالله ؟
    آدم لرزه بر اندامش میافته . شما که ما رو هم تا دل قبر بردید و برگردوندید .
    ما که خودمون خواب زده شده بودیم با این پست شما دیگه فکر کنم هرچقدر تلاش کنیم خوابمون نبره .

    یاد مرحوم حسین پناهی رو هم زنده کردید . کلا شد شب مردگان امشب .

    حسین پناهی وصیت نامه قشنگی داره اما چرا کامل نگذاشتید ؟!


    قبر مرا نیم متر کمتر عمیق کنید تا پنجاه سانت به خدا نزدیکتر باشم.
    بعد از مرگم، انگشت‌های مرا به رایگان در اختیار اداره انگشت‌نگاری قرار دهید.
    به پزشک قانونی بگویید روح مرا کالبدشکافی کند، من به آن مشکوکم!
    ورثه حق دارند با طلبکاران من کتک ‌کاری کنند.
    عبور هرگونه کابل برق، تلفن، لوله آب یا گاز از داخل گور اینجانب کیدا ممنوع است.
    بر قبر من پنجره بگذارید تا هنگام دلتنگی، گورستان را تماشا کنم.
    کارت شناسایی مرا لای کفنم بگذارید، شاید آنجا هم نیاز باشد!
    مواظب باشید به تابوت من آگهی تبلیغاتی نچسبانند.
    روی تابوت و کفن من بنویسید: این عاقبت کسی است که زگهواره تا گور دانش بجست.
    دوست ندارم مردم قبرم را لگدمال کنند. در چمنزار خاکم کنید!
    کسانی که زیر تابوت مرا می‌گیرند، باید هم قد باشند.
    شماره تلفن گورستان و شماره قبر مرا به طلبکاران ندهید.
    گواهینامه رانندگیم را به یک آدم مستحق بدهید، ثواب دارد.
    در مجلس ختم من گاز اشک‌آور پخش کنید تا همه به گریه بیفتند.
    از اینکه نمی‌توانم در مجلس ختم خودم حضوریابم قبلا پوزش می طلبم.


  4. 13 کاربر از پست مفید baran.68 تشکرکرده اند .

    baran.68 (سه شنبه 28 آذر 91)

  5. #93
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    سلام بر دوستان گل

    آقای لرد حامد بیشتر حرفهاتون کمی رنگ و بوی افسردگی داره البته احتمال دیگه ای هم وجود داره اونم این که شما شاعر باشید و به همه چیز خیلی عمیق نگاه کنید. امیدوارم در کل شاد باشید و این احساسات گذری باشه

    من به علت فشار کاری این روزها به علت نزدیک شدن به پایان ترم تقریبا همیشه خسته ام (احوالاتمو گفتم دیگه!!!!!)

    گاهی به این فکر می کنم که زن برای کار خارج از منزل خلق نشده چون به هر حال کار داخل منزل به عهده اش هست حالا می خواد خارج از منزل در هر مقام و منسبی باشه

    خوب با اتمام ترم و کم شدن فشار کاری احتمال عوض شدن نظرم در این زمینه وجود داره منتظر نظرات جدید هم باشید

    امیدوارم همتون خوب و خوش باشید و آرامش در تمام لحظات زندگیتون وجود داشته باشه

    خدا رو بابت سلامتی و آرامش شکر گزارم









  6. 11 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    فکور (شنبه 02 دی 91)

  7. #94
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 دی 92 [ 01:58]
    تاریخ عضویت
    1390-12-10
    نوشته ها
    251
    امتیاز
    2,517
    سطح
    30
    Points: 2,517, Level: 30
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    1,315

    تشکرشده 1,426 در 250 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    سلام صبح سرد و احیانا برفیتون بخیر
    انگار این افسردگی فصلی گریبان گیر همه شده
    احوال همه یکمی گرفته ست
    منم که انگار شانس ندارم از بعد عروسی مدام مریضو ناخوش اوالم
    صبح یکی از دوستان قدیمی اومد محل کارم مدام از بی حالی و بی رنگ و رو بودن چهرم ایراد گرفت
    از اینکه چقر لاغر شدم و زیر چشام گود شده....
    کلی دارو دوای گیاهی واسم تجویز کرد
    از این حرفا این روزا زیاد میشنوم
    چه کنم زندگیه دیگه صبح زود تا عصر سر کار بعد کار خونه
    فکور جان واقعا زن واسه کار بیرون ساخته نشده

    خیلی خسته ام خیلییییییییییییییی

  8. 8 کاربر از پست مفید فائزه_م تشکرکرده اند .

    فائزه_م (سه شنبه 28 آذر 91)

  9. #95
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    اااااااااااااااااااااااهی جکس امروز حال و احوال خاصی نداره؟

    راستی سلام خوبیییییییییید؟

    من هم همینجوری گفتم بیام سلام علیک کنم

    کمی خسته ولی خوشحال هستم چون فردا پس فردا تعطیلم و تو خونه ام

    از جمعه هم که بعضیا میگن سه روز شب میشه (جلل الخالق) و برنامه ریختم سه شبانه روز بخوابم (البته اگه جز مرخصیم حساب نکنن ها)

    خوب خدا رو شکر که همه حال و احوال خوبی دارن و سر زندگیشون هستن

    خسته ام وگرنه کمی بیشتر می نوشتم



  10. 8 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    فکور (چهارشنبه 29 آذر 91)

  11. #96
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 بهمن 04 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1391-6-06
    محل سکونت
    تهــــران
    نوشته ها
    438
    امتیاز
    13,948
    سطح
    76
    Points: 13,948, Level: 76
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,019

    تشکرشده 2,388 در 433 پست

    Rep Power
    64
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    سلام
    من امروز یه خبر خوب بهم دادن و خوبم
    راستی شاگردام شنبه امتحان دارن جهان تاریک شه چه جوری ازشون امتحان بگیریم؟؟!!
    این دو روز این همه باهاشون کار کردم و تلفنی رفع اشکال کردم,چه قد ضایع میشم اگه دنیا تاریک شه و احتمالا مثله همیشه در اولین اقدام مدارس تعطیل شه!!!

  12. 8 کاربر از پست مفید taraneh89 تشکرکرده اند .

    taraneh89 (چهارشنبه 29 آذر 91)

  13. #97
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 01 تیر 97 [ 15:49]
    تاریخ عضویت
    1390-2-11
    نوشته ها
    1,002
    امتیاز
    17,617
    سطح
    84
    Points: 17,617, Level: 84
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 233
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    3,189

    تشکرشده 3,297 در 818 پست

    Rep Power
    116
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    گاهی ازین که اینقدر راجع به مشکلات زندگیم اینجا گفتم اعصابم خورد می شه.مثل الان که یکی ازدوستام یه مشکلی داره ولی من نمی تونم اینجا رو بهش معرفی کنم
    فکور جان آدما چقدر فرق می کنن چون اگه سه روز شب بشه من بیشترش بیدارم
    دیروز استاد می گه هفته آینده میانترم داریم یکی از بچه ها می گه آخر این هفته که همه چی می خواد نابود شه استاد گفت اگه تو نابود شدی من نمرتو می دم

  14. 6 کاربر از پست مفید رایحه عشق تشکرکرده اند .

    رایحه عشق (چهارشنبه 29 آذر 91)

  15. #98
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    سلام نعلیکم دوووووستان

    این چند روزه درهای بهشت به روی من باز بوده

    یعنی یه جورایی اعمال شاقه نتیجه داد و بعد از تحویل کار، و درست در زمانیکه منتظر سه اخطاره شدن بودم، اونقدر از کارم و تواناییهام تعریف شد، که امروز وقتی داشتم از محل مورد نظر پیاده برمیگشتم بس که گیج گیج میخوردم اولش داشتم میرفتم توی شکم بچه یه بنده خدایی که تذکر شنیدم. و بعد هم همینجوری دوباره داشتم گیج گیج خوران راه یکی رو سد میکردم که سرم داد زد: "کدوم وری میری بالاخره!"

    خلاصه از بس ازم تعریف شده در حالت طبیعی نیستم و هر آن ممکنه حادثه بیافرینم

    ==================

    بهار خانوم مبارکا باشه!
    تو کی شوور کردی که ما نفهمیدیم! البته بهت میومد اهل زیرآبی رفتن باشی ولی نه تا به این حد خوااااهر!
    بهاری که ما میشناختیم رو چه به این ژلافتها؟! عشق و وابستگی و دلتنگی و ...! نگو خواااااهر بد آموزی داره! اونم توی همدردی!

    ===============

    لرد حامد و ولیش کنید بذارید توی حال خودش باشه! بر اساس آمار عده ای از جوانان مذکر بعد از سربازی و قبل از ادواج، دچار همین سندروم میشن! ازدواج که بکنند شعر و شاعری و افسردگی یادشون میره

    ================

    چه بدبختی شده! کاش مقامات عالم بالا بالاخره این خبر نابودی دنیا رو تکذیب یا تایید میکردند تا مردم تکلیف خودشونو بدونند!

    فکرشو بکن اگه تایید میشد:

    حراج فروش آخر دنیا در فروشگاههای برند!
    سفر آخر دنیا به دور دنیا
    تعطیلی مدارس در آخر دنیا
    اعتکاف در مساجد در آخر دنیا
    مهمانیهای آخر دنیا
    ....چیکار میکردیم اگه خبر تایید میشد؟
    شایدم یه عده افسردگی حاد میگرفتند یه عده سکته میکردند...یا اینکه عین شبهای قدر میرفتیم توی مساجد قرآن میگرفتیم رو سرمون تا این دم آخریه دل خدا رو به رحم بیاریم!

  16. 7 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (چهارشنبه 29 آذر 91)

  17. #99
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    سلام به تمام اعضای خوب تالار
    من حق عضویت 1 است حق عضویت دارد تمام می شود چند رو ز به مرخصی می روم استراحت کنم دوباره به تالارهمدردی بر می گردم با قدرت پرنشاط به تالارهمدردی بر می گردم ممنون

  18. 6 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    محمدابراهیمی (چهارشنبه 29 آذر 91)

  19. #100
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    نقل قول نوشته اصلی توسط بی دل


    بهار خانوم مبارکا باشه!
    تو کی شوور کردی که ما نفهمیدیم! البته بهت میومد اهل زیرآبی رفتن باشی ولی نه تا به این حد خوااااهر!
    بهاری که ما میشناختیم رو چه به این ژلافتها؟! عشق و وابستگی و دلتنگی و ...! نگو خواااااهر بد آموزی داره! اونم توی همدردی!


    یکی بیاد بگه کدامین بهار زیر آبی مزدوج شده؟؟؟؟؟؟؟؟

    من نمیدونم

    بابا مردیم از کنجکاوی تو این چند دقیقهکی بود واژه فضولی رو استفاده کرد دهه مودب باشید

  20. 10 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    فکور (شنبه 02 دی 91)


 
صفحه 10 از 45 نخستنخست 12345678910111213141516171819203040 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.