به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 21 از 43 نخستنخست ... 11121314151617181920212223242526272829303141 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 201 تا 210 , از مجموع 422
  1. #201
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 دی 92 [ 01:58]
    تاریخ عضویت
    1390-12-10
    نوشته ها
    251
    امتیاز
    2,517
    سطح
    30
    Points: 2,517, Level: 30
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    1,315

    تشکرشده 1,426 در 250 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    بچه ها اون تیرامیسو که مریم نوشته بود رو میخوام درست کنم ولی من اینجا لیدی فینگر گیر نیوردم کیک اسفنجی هم بلد نیستم درست کنم میخوام از همون ساقه طلایی استفاده کنم به جای قهوه هم شیرکاکائو استفاده کنم.ممکنه بدشه؟ممکنه بیسکوییتش نرم نشه؟اگه نشد چی کارکنم؟اصلا چه قدر باید بمونه تا خوب شه؟12 ساعت بسه؟
    از صبح هر چی خامه رو میزنم شله و درست نمیشه!رویخ هم گذاشتم و زدم ولی درست نشد!چی کارش کنم؟پنیر خامه ای هم گیر نیوردم!
    [/quote]

    قربونت برم شما کلا یه چیز دیگه داری درست میکنی اینجوری کلا آبروی هرچی تیرامیسو میبری کلا مواد غذایی رو جایگزین کردی که
    مواد نداری درست نکن خب


    درضمن شما سال نو سبزی پلو با ماهی نمیخورید مگه؟؟؟؟؟؟؟؟همونه دیگه

  2. 9 کاربر از پست مفید فائزه_م تشکرکرده اند .

    فائزه_م (شنبه 23 دی 91)

  3. #202
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    ترانه جان باقلی پلو با ماهی که که معروفه ولی منم دوست ندارم برنج خالی یا با شویدو ترجیح می دم.

  4. 4 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (سه شنبه 28 آذر 91)

  5. #203
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 دی 98 [ 01:15]
    تاریخ عضویت
    1391-8-09
    نوشته ها
    103
    امتیاز
    6,007
    سطح
    50
    Points: 6,007, Level: 50
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    567

    تشکرشده 566 در 110 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    سلام ترانه جان

    خوب پنیر نزدی که خامه سفت نمیشه و خودشو نمیگیره.مگه اینکه خامه روچند ساعت بزاری فریزر بعد بزنی.
    همه چیزشم که عوض کردی اینجوری میشه "ترانه میسو"

  6. 6 کاربر از پست مفید khanoomi تشکرکرده اند .

    khanoomi (سه شنبه 28 آذر 91)

  7. #204
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 بهمن 04 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1391-6-06
    محل سکونت
    تهــــران
    نوشته ها
    438
    امتیاز
    13,948
    سطح
    76
    Points: 13,948, Level: 76
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,019

    تشکرشده 2,388 در 433 پست

    Rep Power
    64
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    اونی که شب عید میخوریم سبزی پلو با ماهیه!!ما باقالی پلو یا به قول فرهنگ شوید پلو رو با مرغ یا گوشت میخوریم!!!نمیدونم ما عجیبیم یا شما؟!
    من تیرامیسو یا همون ترانه میسو رو با همون خامه ی شل درست کردم احتمالا مثله اکثر دسرهام افتضاح میشه ولی به جاش یه تجربه ی جدید بود!

  8. 7 کاربر از پست مفید taraneh89 تشکرکرده اند .

    taraneh89 (سه شنبه 28 آذر 91)

  9. #205
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    به به ! میبینم که اقایون هم دارن وارد عمل میشن ! اما اگر نشن شاید به نفع خودشون و اطرافیان و بیمارستان و ... باشه !!!

    جناب فرهنگ

    خود رشته چون از ارد تشکیل شده اضافه کردنش خودش سبب لعاب دار کردن اش میشه.

    برنج و بلغوری که بنده گفتم به اندازه خداقل یه قاشق غذاخوریه.یعنی برای یه قابلمه اصلا به چشم نمیاد و طعم خاصی هم نمیده.

    اون دستور ماهی هم که شما دادی برای ماهی هستش که قراره با سبزی پلو خورده بشه نه به عنوان ماهی خورش قلیه ماهی.سرخ کردن ماهی با کمی نمک و زرد چوبه برای خوشر قلیه کفایت میکنه.


    ترانه جان
    این دستور کیک اسفنجی هستش
    اگر قنادی دم دست هست برو و خامه زده شده از قنادی بگیر

    زدن خامه هم اصولی داره و کاریه که باید مرحله به مرحله انجام بشه و ممکنه 7 الی 8 ساعتی طول بکشه.
    اگر خواستی بگو برات بنویسم

    برای بار اول هم کم درست کن تا همه چیش دستت بیاد

    انشالله که خوب میشه.بیا بهمون خبر بده


  10. 7 کاربر از پست مفید maryam123 تشکرکرده اند .

    maryam123 (دوشنبه 16 بهمن 91)

  11. #206
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 بهمن 04 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1391-6-06
    محل سکونت
    تهــــران
    نوشته ها
    438
    امتیاز
    13,948
    سطح
    76
    Points: 13,948, Level: 76
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,019

    تشکرشده 2,388 در 433 پست

    Rep Power
    64
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    مریم جان این دوروبر که قنادی نیست!!
    تیرامیسو خوب شده با اینکه خامه اش خوب نبود اما خوشمزه شده تقریبا همون طعمی رو داره که دوست دارم فقط شکلش مثله تیرامیسو نیست
    راستی امروز در حال چرخ در تالار بودم که برنج سوخت!شانس آوردم پدربزرگم بویایی نداره!!
    مریم جان لطف میکنی اگه دستور پخت کیک اسفنجی رو برام بذاریاگه لیدی فینگر رو هم بلدی برام بنویس
    دلم میخواد خورش غورآویج هم درست کنم اگه کسی بلده بنویسه لطفا

  12. 6 کاربر از پست مفید taraneh89 تشکرکرده اند .

    taraneh89 (شنبه 23 دی 91)

  13. #207
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 06 بهمن 91 [ 17:32]
    تاریخ عضویت
    1391-3-13
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    623
    سطح
    12
    Points: 623, Level: 12
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    174

    تشکرشده 190 در 30 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    آقای فرهنگ شما به بزرگواری خودتون ببخشید. 5/1=1.5 ما شرمنده شما رو به فکر کردن وا داشتیم!!!آقا شما رب بزن...دیگه؟؟؟؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط فکور
    نقل قول نوشته اصلی توسط قلب تپنده
    سلاااااااااااااام
    من دیشب مهمون داشتم...شام چی پختم؟؟دلتون آب می یوفته هااا!!!
    باقالی پلو با ماهی شکم پر+پلو سفید،میرزا قاسمی(عالیی شده بود تا تهشو خوردن!جاتون خالی) ، موساکا
    دسر هم ترایفل درست کرده بودم. خداروشکر همه چی خوب شده بود.
    الان می خوام دستور موساکا رو براتون بنویسم.
    من موساکای بادمجان و گوشت درست کرده بودم.
    گوشت چرخ کرده رو با پیاز تفت دادم و ادویه و کمی رب اضافه کردم و اجازه دادم گوشت سرخ شد!!!(شما هم باید اجازه بدید!!) بادمجان هم توی ماهیتابه هپی کال تفت دادم و از روغن استفاده نکردم که زیادی چرب نشه چون این غذا پنیر پیتزا داره.خوبی ماهیتابه هپی کال همینه .
    موساکا رو باید تو ظرفی که می خواهید سرو کنید درست کنید.
    ابندا بادمجان ها را کف ظرف می چینیم بعد یکم پنیر پینزا روش می ریزیم سپس مواد گوشتی مون روی آن می ریزیم سپس سس سفید روی مواد ریخته(آرد را با کمی کره تفت داده سپس شیر را اضافه می کنیم هم زده تاغلیظ بشه)
    دوباره بادمجون روی مواد چیده سپس گوشت را میریزیم بعد روی مواد را پنیر پیتزا می ریزیم . می گذاریم توی فر به مدت 40 دقیقه تا پنیر طلایی بشه.....اگه بادمجون دوست داشته باشید حتما خوشتون می یاد.......نوش جون
    سلام
    چقدر همه چیز پیچیده بوده خوردنش هم به همین سختی این اسامی بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    1- ما اندکی بی سوادیم هپی کال چیه؟ ماهیتابه رژیمی رو میگید؟
    2- بادمجان بعد مواد دوباره بادمجان بعد مواد بعد پنیر اینا خیلی ضخیم نمیشه؟ یعنی موقع کشیدن توی ظرف سر میز از هم در نمیره

    3- بادمجان بدن روغن نرم نمیشه و با رفتن توی فر هم درست نمیشه چه جوری نرم شدن؟ آخه بادمجانی که نرم نباش خوشمزه نیست

    فکر کنم دوست جدیدمون توبه کرد از بس که ازش سوال پرسیدیم

    ولی اشکال نداره از این به بعد در حد سواد ما بهمون درس بده

    آقا فرهنگ لازانیا بین پیتزا و ماکارونی هست اگه خوب درست شده باشه از پیتزا و ماکارونی خوشمزه تره ولی من شخصا همون پیتزا اگه با مواد غذایی سالم درست شده باشه بیشتر دوست دارم چون احتمال خراب شدنش وجود نداره


    فکور عزیز شکسته نفسی می کنید بابا ما سواد نداریم!!!
    آره هپی کال همون رژیمی هستش.
    دستور پخت که راحت بود....توی ماهیتابه هپی کال بادمجان ها کاملا نرم و طلایی می شوند بدون روغن.
    ضخامتش هم نرماله مثل لازانیا.
    خییلیییی ساده و خوشمزه است.


    [size=medium]ترانه عزیز،
    [/color]باقالی پلو با ماهی نشنیدی؟؟؟؟ زشته ،جای دیگه نگی هاااااا.....
    اگه اون غدایی که شما می گی رو درست می کردم که دیگه اسمش موساکا نبود که:D.....من موساکا می خواستم درست کنم ...که خیلی هم خوشمزه است....دلت آب!!!!!

  14. 10 کاربر از پست مفید قلب تپنده تشکرکرده اند .

    قلب تپنده (سه شنبه 28 آذر 91)

  15. #208
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    نقل قول نوشته اصلی توسط taraneh89
    مریم جان این دوروبر که قنادی نیست!!
    تیرامیسو خوب شده با اینکه خامه اش خوب نبود اما خوشمزه شده تقریبا همون طعمی رو داره که دوست دارم فقط شکلش مثله تیرامیسو نیست
    راستی امروز در حال چرخ در تالار بودم که برنج سوخت!شانس آوردم پدربزرگم بویایی نداره!!
    مریم جان لطف میکنی اگه دستور پخت کیک اسفنجی رو برام بذاریاگه لیدی فینگر رو هم بلدی برام بنویس
    دلم میخواد خورش غورآویج هم درست کنم اگه کسی بلده بنویسه لطفا
    ترانه جان روی لینکی که مریم گذاشته کلیک کن احتمالا دستورش تو اونه (همون کیک اسفنجی توی پست آخرش

    وای ترانه بیچاره این پدربزرگت حس بویایی نداره آیا حس بینایی هم نداره دود رو و برنج سیاه رو نمیبینه؟

    خوبه تا میتونی غذاهای جدید امتحان کن فرصت طلایی در اختیارته از دست نده از این نابینا ها و فاقد بویایی ها دیگه گیرت نمیاد

    راستی این تیراماسو رو ندی به پیرمرد خامه اینا برای سنش مناسب نیست مثل اون بادمجان که بهش دادی



  16. 13 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    فکور (سه شنبه 28 آذر 91)

  17. #209
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    ترانه جان

    اینو ببین:

    قورآویج
    البته من تا حالا امتحان نکردم

    اما لیدی فینگر رو بلدم ودرست کردم.

    منم از همینجا یاد گرفتم:

    لیدی فینگر



  18. 6 کاربر از پست مفید maryam123 تشکرکرده اند .

    maryam123 (شنبه 23 دی 91)

  19. #210
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    ازونجایی که قلب تپنده در هر پست اش یکی دوبار میگه هپی کال، غلط نکنم هپی کال اسپانسر قلب تپنده است! آخه قلب تپنده جان هپی کال یک مارک یا همون برنده! و نه مشخصات یک قابلمه خاص! مثل اینکه دستور آشپزی بدی بعد مثل سامان گلریز بگی خامه کاله رو میریزیم، بعد رب خسرو و اضافه میکیم و بعد چاشنی مرغ مگی و ...پنیر پیتزای شیرآوران و درنهایت همه اینها رو توی قابلمه دسینی قاطی میکنیم...

    ببین چهار روز نبودم ها! آشپزخونه رو بردید رو هواااا!

    آن مرد با اسب آمد توی آشپزخونه!
    آن یکی آشپزخونه رو کرده محل تبلیغ اسپانسرهاش!
    آن یکی کلا آشپزی رو به قهقرا برد!
    آن یکی باقالی پلو با ماهی،
    به این یکی گفته بودیم کپی پیست ممنوع، رفته حالا برامون لینک اشو میذاره
    اون یکی ...
    اصلا نگم بهتره... آخه نعل اسب!
    بعد هم میگن آهن بزن به بدن که لازمه! بابا چان خوب اگه اینطوری بو که همه توی قابلمه آهنی غذا میخوردیم. تا دلت بخواداکسید آهن تحویل خونمون میداد. عزیزم اون آهن با این آهن فرق فوکوله خواهر من!

    یعنی من هلاااااااک این آشپزیهاتونم!
    بخصوص اون خورش قیمه هه! که کاری جمعی (خرابکاری جمعی) بود با تلاش دوستان :-)

    خوب آخه خواهر من چرا چیزی رو که نه خوردی، نه پختی میای لینکشو میذاری؟!!!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط maryam123
    ترانه جان
    اینو ببین:

    قورآویج
    البته من تا حالا امتحان نکردم

  20. 8 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (یکشنبه 24 دی 91)


 
صفحه 21 از 43 نخستنخست ... 11121314151617181920212223242526272829303141 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. حق خودمو بگیرم؟میخوام برم پزشک قانونی
    توسط خانم قاضیانی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 27 بهمن 94, 22:49
  2. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 03 بهمن 94, 19:42
  3. 27 تا مشکل دارم ، افسرده ام ؟ برم روانپزشک؟
    توسط omid65 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 57
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 آذر 91, 22:08
  4. شبکه اطلاع رسانی پزشک آنلاین
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معرفی سایر سایتهای جذاب از نظر شما
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 31 تیر 90, 12:29

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.