بچه ها اون تیرامیسو که مریم نوشته بود رو میخوام درست کنم ولی من اینجا لیدی فینگر گیر نیوردم کیک اسفنجی هم بلد نیستم درست کنم میخوام از همون ساقه طلایی استفاده کنم به جای قهوه هم شیرکاکائو استفاده کنم.ممکنه بدشه؟ممکنه بیسکوییتش نرم نشه؟اگه نشد چی کارکنم؟اصلا چه قدر باید بمونه تا خوب شه؟12 ساعت بسه؟
از صبح هر چی خامه رو میزنم شله و درست نمیشه!رویخ هم گذاشتم و زدم ولی درست نشد!چی کارش کنم؟پنیر خامه ای هم گیر نیوردم!
[/quote]
قربونت برم شما کلا یه چیز دیگه داری درست میکنی اینجوری کلا آبروی هرچی تیرامیسو میبری کلا مواد غذایی رو جایگزین کردی که
مواد نداری درست نکن خب
درضمن شما سال نو سبزی پلو با ماهی نمیخورید مگه؟؟؟؟؟؟؟؟همونه دیگه








اگه لیدی فینگر رو هم بلدی برام بنویس



علاقه مندی ها (Bookmarks)