به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 52
  1. #21
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 31 تیر 92 [ 10:41]
    تاریخ عضویت
    1390-10-10
    نوشته ها
    205
    امتیاز
    2,107
    سطح
    27
    Points: 2,107, Level: 27
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    496

    تشکرشده 501 در 152 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: اصرار شوهرم براي طلاق

    هاجنس خانم
    باز رفتي سر خونه اولت كه
    هم من خيلي ساده گفتم و هم فلورا:

    مي خوام يك مثالي بزنم:

    هاجنس از امشب شروع مي‌كنه كمتر از شوهرش بازخواست، پرسش و داجويي مي‌كنه. اصلاً انگار نه انگار اتفاقي افتاده و يا بينتون مسأله‌اي وجود داره.
    مي‌ره خونه
    شام مي‌پزه
    خونه مرتب مي‌كنه
    به خودش مي‌رسه
    (در صورتي كه نياز به كاري بود كه حتماً‌به كمكش احتياج بود ازش مي خواي كه انجام بده)
    بعد
    شام را مي‌آره و از شوهرش هم دعوت به شام خوردن مي‌كنه.
    بعد از شام مي‌ره يا كتاب مي‌خونه، يا كار مورد علاقه را انجام مي‌ده، يا دفتر برمي داره و شروع مي كنه يادداشت و يا هر كار ديگه‌اي.....
    بعد هم شب بخير به همسر و خواب
    (همين ديگه هيچي ، كجا بودي و چرا بودي، چرا منو دوست نداري و چرا و چرا و چرا ممنوع)
    اين بشه برنامه يك هفته و دو هفته تا زماني كه تغيير رفتار را در همسرت ببيني.
    اون شروع به پرسش از تو بكنه (براي جواب به اين سوالات در مراحل بعدي صحبت مي‌كنيم)


    اينا را داشته باش تا فردا

  2. 5 کاربر از پست مفید omid- zendegi تشکرکرده اند .

    omid- zendegi (سه شنبه 28 آذر 91)

  3. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 دی 91 [ 22:17]
    تاریخ عضویت
    1390-6-29
    نوشته ها
    73
    امتیاز
    1,611
    سطح
    23
    Points: 1,611, Level: 23
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    40

    تشکرشده 39 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اصرار شوهرم براي طلاق

    هاجس جون:
    من با امید زندگی کاملا موافقم... یک کمم خودتو ببین تو به خاطر خودت شوهرتو دوست داری....عزیزم تو باید دقیقا طوری رفتار کنی که شوهرت احساس کنه اصلا تو اونو نمیبینی اونوقت اون تو رو بیشتر میبینه... این روزا اصلا اصلا اصلا اصلا سمت شوهرت نمیری که نیاز جنسی یا عاطفیتو برآورده کنه....... ممنوعه....خطرناکه.... اصلا محلش نذار... وظایفتو کاملا انجام بده ولی حالا که داره اینطوری رفتار میکنه فعلا محلش نذار و تازه وقتی میاد خونه خودتو حتما حتما حتما سرگرم نشون بده... جلوش زنگ بزن به دوستات یا مامانت یا به اونا بگو بهت زنگ بزنن و کلی باهاشون تعریف کن که بفهمه تو جز اون خیلیا رو داری و تنها نیستی................................. الان اگه بهش محبت کنی توجه کنی و... اون باتو لج کرده و هرکاری بکنی اون عکس العملی رو نشون میده که تو ازش متنفری اگرم بری برای طلاق اقدام کنی که دیگه بدتر... بذار اگه قراره کارتون به طلاق بکشه اون خراب بشه نه تو....
    مهم مهم: فقط یادت باشه این یک دوره از زندگیته که شوهرت باهات لج کرده و دائم نیست که نیازای تو برآورده نشه صبر کن و استقامت داشته باش خودتو بیشتر از این له نکن تا اون بیاد سمتت... بهش نشون بده که من یک زن کاملا مستقل هستم و تو نمیتونی با این کارات زجرم بدی مطمئن باش مجذوبت میشه.... امیدوارم که موفق بشی برات دعا میکنم که از پسش بربیای تو میتونی اصلا عصبی و ناراحت نباش

  4. 2 کاربر از پست مفید گلچهره تشکرکرده اند .

    گلچهره (سه شنبه 28 آذر 91)

  5. #23
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: اصرار شوهرم براي طلاق

    نقل قول نوشته اصلی توسط فلورا
    <strike> یه سوال ؟ شما خودتو بیشتر دوس داری یا شوهرتو ؟
    اگه جواب بدید خودمو ادم طبیعی ای هستی و بیشتر از اینکه به شوهرت که ادم بی وجدانی هست بچسبی به زندگی خودت میچسبی ( به ارامش و خوشبختی و حق و حقوق خودت بیشتر اهمیت میدی)، از اینکه تو رو ناراحت میکنه باید ازش عصبانی بشی، وقتی شوهرت ناراحتت کرد دیگه بهش میل جنسی پیدا نمیکنی که پس زده بشی، وقتی شوهرت ناراحتت کرد حس صحبت کردن باهاشو پیدا نمیکنی احساس میکنی غرورت شکسته، وقتی خودتو دوس داشته باشی دیگه وقتی شوهرت ناراحتت کرد دنبال آشتی کردن و بغل کردن نمیشی ( حالت افراطی ادم هایی که فقط خودشونو دوس دارن در نظر بگیر بعد متعادلشو واسه ادم های طبیعی در نظر بگیر) ------------------> به این میگن طرف عزت نفس داره خودشو ادم حساب میکنه وقتی کسی ناراحتش کرد به غرورش بر میخوره و از طرف دلخور میشه (شوهر تو دقیقا افراط این قضیه است عزت نفس بیش از حد که تو با لوس کردنش اینطوریش کردی)

    اگه جواب بدید شوهرمو که 80% نشون میده این جواب رو میدید یعنی عزت نفس نداری خودتو ادم حساب نمیکنی میگید هرچی اون میگه هرچی اون میخواد بذار زجرم بده ولی بگه دوستت دارم

    بابا مگه تو خودت آدم نیستی نیاز نداری بهت توجه بشه چرا این شوهرتو نشوندی رو سرت هر کاری دوس داره باهات میکنه چرا از دستش عصبانی نمیشی چرا میذاری هر کاری دوس داره باهات بکنه!!!!!!!!!!!!!!!! همه زندگیت شده شوهرت به خدا کسایی که ده ساله زندگیشونو پای شوهرشون گذاشتن بعد خیانت دیدن مثل تو نچسبیدن به شوهرشون و وابسته نیستن
    ببخش اگه ناراحت شدی به خدا میدونم اعصابت خرابه و شاید بعضی راهنمایی ها رو اصلا درک نمیکنی ولی باید بیدار بشی بابا، زندگی خودتو فیلمی ببین که داری نگاش میکنی ببین چکار میکنی اخه</strike>


    ویرایش : فرشته مهربان

    این راهنمایی کاملاً اشتباه هست . در این راهنمایی خطای شناختی ، خطا در نگرش و تشخیص هست . محتوای این راهنمایی دقیقاً در تضاد با اصول روانشناختی و اخلاقی هست . و خودخواهی به غلط به عنوان عزت نفس آورده شده و توصیه به رفتارهای هیجانی و احساسی شده که توصیه درست به این نوع کنترلها هست .

    لطفاً به راهنمایی های مدیر همدردی بخصوص در تاپیک مشاوره برای همه و تاپیک آفت های احتمالی در کار مشاوره مراجعه کرده و پس از مطالعه کافی و آشنایی با روند درست محتوایی راهنمایی دهید . تا مراجعان با راهنمایی شما به خطا نیافتاده و زندگیشان به مخاطره نیافتد .



    .

  6. 5 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (چهارشنبه 29 آذر 91)

  7. #24
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 12:52]
    تاریخ عضویت
    1391-8-04
    نوشته ها
    204
    امتیاز
    1,204
    سطح
    19
    Points: 1,204, Level: 19
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 96
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    328

    تشکرشده 332 در 115 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اصرار شوهرم براي طلاق

    اي خدااااااااااااااااااااااا اااااااا
    من خيلي گيج شدم
    پس اين عزت نفس يعني چي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟

    بالاخره من بايد چه طوري با همسرم رفتار كنممممم؟

  8. #25
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 مهر 93 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1391-8-22
    نوشته ها
    603
    امتیاز
    2,846
    سطح
    32
    Points: 2,846, Level: 32
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    884

    تشکرشده 793 در 374 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    74
    Array

    RE: اصرار شوهرم براي طلاق

    سلام هاجس عزیز
    من از لینک قبل پیگیر موضوع شما هستم ولی چون اطلاعات کافی در این مورد نداشتم نخواستم اطلاعات غلط بهتون بدم
    فقط خواستم صبرتون رو تحسین کنم. واقعا خانومین به خدا. کاش یه کم از صبر شما رو من داشتم آخه من یه کم عجولم

    راستی یه چیزی در مورد مشکلت با همسرم حرف میزدم گفت این خانوم باید مطمئن باشن که همسرشون به غیر از محبت معمولی هیچ رابطه دیگه ای با عمه اشون ندارن) واسه همین باید عمشون رو فراموش کنن و ذهنشون رو متمرکز رابطه خودشون با همسرشون کنن

  9. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مهر 93 [ 11:05]
    تاریخ عضویت
    1391-6-14
    نوشته ها
    109
    امتیاز
    2,179
    سطح
    28
    Points: 2,179, Level: 28
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 121
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    206

    تشکرشده 221 در 81 پست

    Rep Power
    24
    Array

    RE: اصرار شوهرم براي طلاق

    هاجس جان
    چرا اينقدر اين ور آن ور مي زني؟ همه مي دونند مشكلت حاده و چقدر از اين موضوع خسته شدي ولي اگه مي خواي زندگيت رو نجات بدي بايد به چيزهايي كه بهت گفته مي شه (مخصوصاً كارشناسان و افراد با تجربه كه همه هم تاييدش مي كنند.) عمل كني . نه اين كه گوشات رو بگيري و فقط داد بزني و بي قراري كني و بعد بگي چرا كسي كمك نمي كنه. گيج شدم. عزت نفس چيه و ... بابا يكمي هم خودت فكر كن. بيا بالاتر و مسائل زندگي ات را از چشم شخص سوم ببين. فكر كن اين اتفاقات براي يكي ديگه افتاده و تو ازش خبر داري و مي خواهي راهنمايي اش كني. اگه خودت را براي دقايقي هم شده از بتن ماجرا بكشي بيرون و از ديد نفر سوم نگاه كني بهتر مي توني با توجه به كمك و راهنمايي دوستان و قدرت تعقل خودت تصميم بگيري ولي وقتي خودت را وسط دريا مي بيني و فقط توي فكر دست و پا زدن هستي بدونه اين كه به توصيه هاي ديگران گوش بدي خوب معلومه لحظه به لحظه بيشتر توي اب فرو مي روي و غرق مي شوي. اول يكم آرام باش. بعد اين مشكلت رو مشكل يكي از بچه هاي تالار بدون و بهش عاقلانه فكر كن و همچنين در مورد نظرات ديگران هم با دقت و موشكافانه فكر كن ببين كدوم درسته.
    ضمناً مطالبي از فرشته مهربان در مورد عزت نفس پيدا كردم كه برات مي گذارم. خودت هم مي تونستي به جاي اين كه داد بزني پس اين عزت نفس چيه؟؟؟ با يكم آرامش دنبال اين مطلب و مطالبي كه مي خواهي بگردي.
    عزت نفس از دو بخش مهم تشکيل مي شود :

    1- باور خودتوانمندي به معناي داشتن اطمينان به توانائي فکر کردن . درک کردن . آموختن . انتخاب کردن و تصميم گيري براي خود .

    2- احترام به خود يا داشتن حرمت نفس به معناي ارزش براي خود يعني آن که به خود حق بدهيم که زندگي کنيم و شاد باشيم .


    عزت نفس يک نياز اوليه براي انسانهاست . چون فکرکردن لازمه زندگي موفق است و اين انديشه و فکر به ما امکان مي دهد که قدرت تصميم گيري هر انسان بستگي به ميزان عزت نفس او دارد بنابراين نقش عزت نفس در زندگي انسان بسيار مهم وچشمگير مي باشد .

    * آيا داشتن باور خود توانمندي و احترام به خود به اين معنا است که هرگز اشتباه نکنيم ؟

    - خير . خود توانمندي و احترام به خود به اين معنا است که هر يک از ما ميتوانيم فکرکنيم . قضاوت داشته باشيم و اشتباهات خود را اصلاح کنيم . عزت نفس به اين معناست که بداينم و باور داشته باشيم که مي توانيم آنچه را لازم داريم بياموزيم و با چالشها و مشکلات زندگي برخورد انديشمندانه داشته باشيم .

    * آيا منظور از احترام به خود اين است که ما کامل و صد درصد بي عيب و نقص هستيم ؟

    - خير. منظور اين است که از خود مراقبت کنيم و به خود علاقه مند باشيم و خود را شايسته بدانيم و براي غلبه بر مسائل و مشکلات زندگي تلاش کنيم بيماري را بپذيريم و درمان مناسب انجام دهيم .

    * عزت نفس چه شکلي دارد ؟ آيا مي توان آن را در رفتار افراد مشاهده نمود ؟

    - عزت نفس در ما و ديگران به شکلهاي متفاوتي ظاهر مي شود اما به طورکلي عزت نفس را ميتوان در حالت چهره . رفتار . صحبت و حرکت اشخاص مشاهده کرد . برخورد باز و گشوده با انتقادها .راحتي در پذيرش اشتباهات نمونه هائي از شکل عزت نفس است . کلام و حرکات شخص داراي عزت نفس از کيفيت راحت برخوردار است . به عبارت ديگر طرز کلام و حرکات شخص نشان مي دهد که او در جنگ با خويشتن نيست و با ديگران نيز جنگي ندارد . هماهنگي ميان آنچه شخص مي گويد و انجام مي دهد يعني از خود پنهان نمي شود و با خود در جنگ و ستيز نيست . دروغ . رياکاري و پنهانکاري در افراد داراي عزت نفس سالم وجود ندارد .

    * چند ويژگي ( خصوصيت ) افراد داراي عزت نفس را نام ببريد ؟
    - افرادداراي عزت نفس :

    واقع بين هستند .

    خلاق هستند و نيروي خلاقه خود را بکار مي گيرند
    و به فراورده هاي ذهن خود توجه کافي دارند ( خود را دست کم از ديگران نمی دانند)

    کساني که عزت نفس سالم دارند هرگز از اينکه بگويند « اشتباه کردم » واهمه و ترسي ندارند . اشتباهات خود را واقع بينانه مي پذيرند و براي اصلاح اشتباهات خود تلاش مي کنند . در حالي که کسي که عزت نفس ندارد قبول هر اشتباه را به حساب تحقير شدن خود مي گذارد و دچار احساس گناه .احساس بي کفايتي و شرم و خجالت مي شود . بنابراين اشتباهات خود را به ديگري نسبت مي دهد .

    همدردي و همدلي در اشخاصي که از سلامت عزت نفس برخوردارند . فراوان وجود دارد .

    بدليل پذيرش و اطمينان به خود از ديگران نمي ترسند وبه اعتماد به نفس ديگران نيز احترام مي گذارند . بنابراين روحيه همکاري براي دستيابي به هدفهاي مشترک در افراد داراي عزت نفس سالم فراوان ديده مي شود .

    جرات ورزي و شهامت ابراز وجود در اين افراد وجود دارد .


    * وقتي عزت نفس فردي پائين باشد چه نشانه هايي دارد ؟
    - هنگامي که عزت نفس در شخصي کم است:

    هراس و ترس از واقعيت در فرد وجود دارد و ترس از حقايق درباره خود و پذيرش خود .

    ترس از افشا شدن ترس از فروريختن تظاهرها و وانمود ها .

    ترس از ناکامي .

    ترس از تحقيرشدن .

    اين افراد گويا براي ديگران زندگي مي کنند و همواره نگران قضاوتهاي ديگران هستند بنابراين جرات انديشيدن به خود و توانمنديهاي خود را از دست مي دهند .

    زود تسليم مي شوند وديگران مي توانند به سرعت آنان را دلسرد کنند و حالت انفعال در آنان فراوان ديده مي شود .

    ترس و هراس از موانع وتصورات منفي از موانع سرراه دستيابي به هدفها .

    همگی از نشانه هاي عزت نفس پائين است .
    * تعيين کننده ميزان عزت نفس چيست ؟

    - تعيين کننده اساسي ميزان عزت نفس کاري است که شخص صورت مي دهد و اقداماتي است که در انتخابهاي آگاهانه خود به انجام مي رساند . اراده به معناي آن نيست که بتوانيم هر کاري را که بخواهيم انجام دهيم بلکه اراده نيروي قدرتمندي در زندگي ماست که به توانائي مواجه با مسائل و مشکلات زندگي را مي دهد . انتخاب و گزينش هدفهاي واقع بينانه در زندگي و تمرکز بر آنان از نشانه هاي عزت نفس سالم است . دنبال کردن اين هدفها تا تحقق و دستيابي آنان حاصل انديشه قوي اراده قوي و عزت نفس کافي است .

    * لازمه زندگي آگاهانه چيست ؟

    - لازمه زندگي آگاهانه احترام گذاشتن به خود و ديگران . احترام گذاشتن به واقعيت ها . شناخت نيازها . خواسته هاو پذيرش امکانات و واقعيتهاي موجود زندگي هر فرد است .

    زندگي آگاهانه يعني در برابر حقايق احساس مسئوليت کنيم .يعني اگر من آرزوي خريد لباس يا وسيله جديدي داشته باشم و همزمان ببينم که بايد اجاره خانه ام را بپردازم و در نتيجه پولي براي خريد لباس جديد باقي نماند و خريد لباس را منطقي نمي دانم و موقعيت را و امکانات خود را با حفظ احترام به خود هماهنگ مي کنم . يا اگر بايد تن به يک عمل جراحي و مصرف داروئي بدهم که پزشک معالجم آن را براي سلامت من لازم مي داند به جاي طفره رفتن از درمان و هراس و ترس از واقعيت موجود . با شهامت و آگاهانه به درمان خويش اولويت مي دهم . نا اميدي . دلسردي ترس از روبه رو شدن با واقعيت ها درست نقطه مقابل زندگي آگاهانه هستند .

    * ويژگيهاي زندگي آگاهانه :

    • ذهن پوياست و حالت انفعال ندارد .

    • به واقعيتها توجه کنيم و از آنها نگريزيم .

    • در لحظه اکنون زندگي کنيم .

    • شرايط را با توجه به مشکلات و موانع موجود درک کنيم .

    • اشتباهات خود را ببينيم . بپذيريم و آنها را اصلاح کنيم .

    • به واقعيتهاي بيروني و دروني توجه کنيم و آنان را متناسب با واقعيتها هماهنگ کنيم . واقعيت هاي دروني احساسات . آرزوها و انگيزه هاي ماست و واقعيتهاي بيروني امکانات واقعي ما در زمينه هاست .

    • در مقام گسترش آگاهي خود باشيم و رشد و تعالي را به عنوان راه و روشي هدفمند از زندگي انتخاب کنيم و پذيراي علم و اطلاع جديد باشيم .

    • همواره بينديشيم و فکر کنيم که آيا اعمال و رفتار ما با هدفهايمان و امکانات موجودمان همخواني دارند و در اين مسير حرکتها ورفتار خود را هماهنگ کنيم و در صورت نياز اصلاح کنيم .

    • روبه رو شدن با واقعيتهاي تهديدکننده را نيز جزئي از زندگي بدانيم .

    • بپذيريم که هيچکس کامل نيست . ولي تلاش براي رشد بهتر برايمان همواره کمال و پيشرفت به ارمغان مي آورد .
    و به زبان ساده تر قبلاً هم بهت گفتم عزت نفس يعني قدر خودت را بداني، براي خودت زمان بگذاري، با رفتارت اجازه ندهي كسي بهت توهين كند. به خواسته هاي شخصي ات (فعلاً نه زناشويي) بها دهي و براي رسيدن به آنها و اهداف فردي ات تلاش كني. و در كل يك مدت فكر كن مجردي (در كنار همسر هستي ولي مجردي، به وظايف روزمره ات خيلي عادي عمل كن باهاش دعوا نداري ولي بهش بفهمان كه همه دنياي تو شوهرت نيست.) و به معناي واقعي زندگي كن. يك مدت خودت براي خودت زندگي كن. به هر چي كه در زمان مجردي آرزويش را داشتي بپرداز.

  10. 5 کاربر از پست مفید negar_ba تشکرکرده اند .

    negar_ba (چهارشنبه 29 آذر 91)

  11. #27
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    شنبه 15 شهریور 93 [ 12:45]
    تاریخ عضویت
    1391-8-02
    نوشته ها
    32
    امتیاز
    1,429
    سطح
    21
    Points: 1,429, Level: 21
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    61

    تشکرشده 64 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اصرار شوهرم براي طلاق

    عزیزم بیشتر روی نظر کارشناس ها تاکید کن
    نه افراط کن نه تفریط

  12. #28
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 بهمن 91 [ 09:17]
    تاریخ عضویت
    1391-5-22
    نوشته ها
    143
    امتیاز
    923
    سطح
    16
    Points: 923, Level: 16
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    307

    تشکرشده 305 در 107 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اصرار شوهرم براي طلاق

    فلورا خانم به نظرم نظرات شما نياز به دقت بيشتري داره!
    آخه اين بنده خدا اومده مشكلش رو حل كنه ، چزوندن عمه شوهرش كه نشد راه حل؟!!
    خانم هاجس به نظر من نياز داري نظرات كارشناسان رو كه هم تو اين تاپيك و هم در تاپيك قبليت به كررات ديده شده را با دقت بخوني و قبل از اينكه هيجاني تصميم بگيري ، فكر و منطقتو بكار ببري. اينقدر خودتو درگير فكر كردن به روابط همسرت با عمه اش نكن. شده يه روز بي خيال اين رابطه بشي و هيچ فكري به سرت نزنه؟!! شده واقعا؟


  13. کاربر روبرو از پست مفید مهرو تشکرکرده است .

    مهرو (چهارشنبه 29 آذر 91)

  14. #29
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 تیر 99 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,339
    امتیاز
    22,823
    سطح
    93
    Points: 22,823, Level: 93
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 527
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger First ClassOverdrive
    تشکرها
    3,264

    تشکرشده 3,442 در 1,036 پست

    Rep Power
    151
    Array

    RE: اصرار شوهرم براي طلاق

    هاجس جان حال تورو درک می کنم

    ولی فکر می کنم منظور همه اینکه با رفتارت به همسرت بفهمانی که
    من یه زن محکم و قوی هستم
    من بدون تو هم می تونم
    من همه چیزمو در تو خلاصه نمی کنم
    من خودم رو همین طور که هستم دوست دارم
    من بدون تو هم می تونم خوشحال باشم و بخندم


  15. کاربر روبرو از پست مفید eghlima تشکرکرده است .

    eghlima (چهارشنبه 29 آذر 91)

  16. #30
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 09 دی 91 [ 12:52]
    تاریخ عضویت
    1391-8-30
    نوشته ها
    28
    امتیاز
    259
    سطح
    5
    Points: 259, Level: 5
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    68

    تشکرشده 68 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اصرار شوهرم براي طلاق

    نوشته های اقلیمای عزیز من رو یاد این ترانه انداخت

    You think that I can't
    live without your love
    You'll see,
    You think I can't go
    on another day.
    You think I have nothing
    Without you by my side,
    You'll see
    Somehow, some way

    You think that I can
    never laugh again
    You'll see,
    You think that you
    destroyed my faith
    in love.
    You think after all you've done
    I'll never find my way back home,
    You'll see
    Somehow, someday

    [ Chorus: ]

    All by myself
    I don't need anyone at all
    I know I'll survive
    I know I'll stay alive,
    All on my own
    I don't need anyone this time
    It will be mine
    No one can take it from me
    You'll see

    You think that you
    are strong, but you
    are weak
    You'll see,
    It takes more strength to
    cry, admit defeat.
    I have truth on my side,
    You only have deceit
    You'll see, somehow, someday

    [ Chorus2: ]

    All by myself
    I don't need anyone at all
    I know I'll survive
    I know I'll stay alive,
    I'll stand on my own
    I won't need anyone this time
    It will be mine
    No one can take it from me
    You'll see

    You'll see, you'll see
    You'll see, mmmm, mmmm

    تو فکر میکنی که من نمیتوانم بدون عشقت زنده بمانم
    خواهی دید (به معنای به همین خیال باش!)
    فکر میکنی نمیتوانم یک روز دیگر را هم بگذرانم
    فکر میکنی من بدون تو درکنارم، هیچ چیزی ندارم
    بالاخره زمانی، به گونه ای خواهی دید

    فکر میکنی من بدون تو دیگر نخواهم خندید
    خواهی دید
    فکر میکنی ایمان من به عشق را از بین بردی
    فکر میکنی بعد از همه کارهایی که انجام دادی
    من هرگز نخواهم توانست راه برگشت به خانه را پیدا کنم
    بالاخره زمانی، به گونه ای خواهی دید

    من، به نوبه خودم
    اصلا به هیچ کس نیاز ندارم
    میدانم زندگی خواهم کرد
    میدانم زنده خواهم ماند
    در حالیکه همه چیز به عهده خودم است، این بار به هیچ کس نیاز ندارم
    زندگی ام مال خودم خواهد بود و هیچ کس نخواهد توانست آنرا از من بگیرد
    خواهی دید

    فکر میکنی قوی هستی، ولی ضعیف هستی
    خواهی دید
    گریه کردن با شکستی رضایت بخش، به نیروی بیشتری نیاز دارد
    من حقیقت را در کنارم دارم، در حالیکه تو فقط حیله و فریب را داری
    بالاخره زمانی، به گونه ای خواهی دید

    خواهی دید، خواهی دید، خواهی دید


  17. 4 کاربر از پست مفید nc60 تشکرکرده اند .

    nc60 (چهارشنبه 29 آذر 91)


 
صفحه 3 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.