به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 36 , از مجموع 36
  1. #31
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 07 شهریور 92 [ 22:10]
    تاریخ عضویت
    1390-11-17
    نوشته ها
    218
    امتیاز
    1,668
    سطح
    23
    Points: 1,668, Level: 23
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    590

    تشکرشده 585 در 180 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کاش همه چیو ارزون نفروخته بودم وقتمو احساسمو جسممو ....... چه کنم ؟

    کم کم طول میکشه تا بفهمی آدم ها از رو وجدانشون، انسانیت، و ... رد میشن تا پست ترین کارها رو بکنن. باید باور کنی همه خوب نیستن، همه عشقی باور کردنی نیست.

    اینو از همه ادم های اینجا قبول کن که غرورت رو برای کسی که 0.01 این کارها رم برات کرده زیر پا نذار چه برسه به این ادم. اگر این کار رو بکنی و دیگه طرفش نری، 2-3 ماه دیگه متوجه میشی چی گفتیم.

    این درس ها برای آدم های احساساتی لازمه تا بزرگ شن. زندگی همینه، واسه همه ما ها هم همینطور بوده و تازگی نداره. پس غرورت رو حفظ کن و خودت رو بالا ببین تا بقیه هم با احترام باهات رفتار کنن.

    کل ساعت های روزت رو با کارهای مختلف پر کن و با دوستات تا به اون فکر نکنی...


  2. 4 کاربر از پست مفید mr6262 تشکرکرده اند .

    mr6262 (شنبه 02 دی 91)

  3. #32
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 اسفند 95 [ 19:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    792
    امتیاز
    10,009
    سطح
    66
    Points: 10,009, Level: 66
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,528

    تشکرشده 4,871 در 817 پست

    Rep Power
    97
    Array

    RE: کاش همه چیو ارزون نفروخته بودم وقتمو احساسمو جسممو ....... چه کنم ؟

    سلام گلی! خوبی خانم؟
    اول از همه بهت میگم درک می کنم چه حس و حالی داری. اینکه مدتها با اون آدم بودی و یهو در دنیای خودت تنها شدی. متاسفانه این عاقبت همه روابط بی تعهد و بی سرو ته هست.
    یه حرف خنده دار و در عین حال غم انگیز درباره بعضی پسرهای ایرانی گفته میشه: میگن پسرهای خارجی بعد از چند سال به این نتیجه می رسن که با دوست دخترشون ازدواج کنن اما (بعضی) پسرهای ایرانی تازه بعد اینکه با یک دختر دوست میشن می فهمند که نباید با اون ازدواج کنند! .... (البته خطاب به همه پسرها بخصوص پسرهای گل تالار نشه!... پسرهای خوب زیادی دورو بر خودم دیدم مثلا داداشهای خودم)
    .
    .
    حالا یه چند تا نکته هست که دوست دارم راجع به خودت بدونی:
    - ما خانمها فقط جسم نیستیم. هرچند که جسممون اولین آیتم مورد توجه هست. اما این جسم فقط یک ظرف برای نگهداشت روح عظیم ماست. اون مرد به خیال خودش لحظاتی از جسم تو استفاده کرده و فکر کرده داره زرنگی می کنه. حالا که دلشو زده رفته سراغ یکی دیگه! اما عزیزم اون نتونسته به زیبایی و عمق روح تو دست پیدا کنه و از این لحاظ باید از خودش شرمنده باشه. اما این بازم مهم نیست چون تو روح عظیم و بلند خودتو داری و باید به وجودش افتخار کنی. می دونی اشتباه خیلی از ما خانمها چیه؟ اینکه بدی و نامردی یک نفر دیگه رو به خودمون ربط می دیم و فکر می کنیم حتما خودمون اشتباه کردیم که اون طرف از ما زده شده... ولی بهتره این موضوع رو بپذیری که متاسفانه یکسری از آقا پسرهای ما فقط دنبال خوش گذرونی هستند. شاید بتونی حتی ریشه خیلی از این رفتارهاشون رو در خانوادشون پیدا کنی. وظیفه تو اینه که در مقابل این آدمها از خودت محافظت کنی و خوشحال باشی که به هر طریقی از زندگیت بیرون رفتند.
    - دوم: فراموش کردن یک رابطه آسیب زا زمانبره. مثل غبار که در گذر زمان بیاد و روی اون تصویر نازیبای زندگیت بنشینه.
    هر خاطره جدید، هر اتفاق بدون اون آدم، هر شادی، هر موفقیت جدید، مثل یک غبار بر صفحه ذهنت می نشینند. پس باید اجازه بدی هر روز غبارهای بیشتری از شادی و موفقیت و تجربه های جدید در زندگیت زخ بده تا فرآیند گذر از این مرحله برات آسونتر بشه. خونه نشستن، سر کلاسها نرفتن، غصه خوردن و مرور خاطرات قدیمی و داستان سرایی کردن راه خوب شدن و برگشت به زندگی عادی رو برات طولانی تر می کنه. پس اجازه بده زندگی در تو جریان داشته باشه. خودتو موظف کن سر کلاسهات بری، با دوستات قرار بذاری و خیلی کارهای دیگه انجام بدی که اون آدم توش نباشه. واقعا برام جای سواله! آدمی که حضورش انقدر مایه عذاب باشه چرا باید برای تو جذاب باشه. ما عاشق می شیم که لذت بهتری از زندگی ببریم نه اینکه خودمونو نابود کنیم. عشق مثل یک سایه زیبا آروم و بی صدا به آفتاب سوزان قلبت سرک می کشه تا لحظه ای به آرامش برسی نه اینکه با سر و صدا و طوفان بیاد و با نامردی و سواستفاده بره! عشق حامی بشره نه نابود کنند اون. عشق رو خداوند آفرید تا بشر رو فارغ از مادیات و حساب کتاب در کنار هم نگه داره و چیزی رو که اونها با درک زمینی بهش نمی رسیدند زودتر انجام بده. عشق باعث آبادی میشه و اگر می بینی که اون چیزی که عشق صداش کردی آرومت نمی کنه پس تو عشق رو با علف هرز کنارش اشتباه گرفتی. آروم اون علف هرز رو کنار بگذار تا عشق واقعی خودشو نشون بده و این رو بدون که عشق واقعی از دوست داشتن خودت شروع میشه.
    .
    .

  4. 2 کاربر از پست مفید سرافراز تشکرکرده اند .

    سرافراز (سه شنبه 05 دی 91)

  5. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 91 [ 14:33]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    216
    سطح
    4
    Points: 216, Level: 4
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 42 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کاش همه چیو ارزون نفروخته بودم وقتمو احساسمو جسممو ....... چه کنم ؟

    من به عنوان یه برادر متن شما رو کامل خوندم
    پسرا وقتی به ازدواج فکر میکنن اولین مورد براشون وفا داری و وقتی که با کسی رابطه ی نا مشروع برقرار کنن دیگه هیچوقت به اون فرد به عنوان همسر نمی تونن فکر کنن چون فوری این سوال تو ذهنشون پیش میاد که این که با من رابطه داشته پس ببینم با چند تای دیگه هم قبل من رابطه بر قرار کرده و به هیچ وجه موضوع اعتماد شما به اون براش مطرح نمیشه پس از خدا به خاطر اشتباه قبلیت طلب مغفرت کن و مطمعن باش اون هیچوقت دیگه سراغ شما رو نمیگیره
    خودتونو تزکیه کنید و منتظر مورد جدید با شید و با اون در مورد رابطه قبلیتون به هیچ وجه صحبت نکنید

  6. کاربر روبرو از پست مفید محمد هم درد تشکرکرده است .


  7. #34
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 اسفند 95 [ 19:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    792
    امتیاز
    10,009
    سطح
    66
    Points: 10,009, Level: 66
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,528

    تشکرشده 4,871 در 817 پست

    Rep Power
    97
    Array

    RE: کاش همه چیو ارزون نفروخته بودم وقتمو احساسمو جسممو ....... چه کنم ؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط محمد هم درد
    من به عنوان یه برادر متن شما رو کامل خوندم
    پسرا وقتی به ازدواج فکر میکنن اولین مورد براشون وفا داری و وقتی که با کسی رابطه ی نا مشروع برقرار کنن دیگه هیچوقت به اون فرد به عنوان همسر نمی تونن فکر کنن چون فوری این سوال تو ذهنشون پیش میاد که این که با من رابطه داشته پس ببینم با چند تای دیگه هم قبل من رابطه بر قرار کرده و به هیچ وجه موضوع اعتماد شما به اون براش مطرح نمیشه پس از خدا به خاطر اشتباه قبلیت طلب مغفرت کن و مطمعن باش اون هیچوقت دیگه سراغ شما رو نمیگیره
    خودتونو تزکیه کنید و منتظر مورد جدید با شید و با اون در مورد رابطه قبلیتون به هیچ وجه صحبت نکنید
    و البته فراموش میکنن یه سر بوجود اومدن این ارتباط خودشونند.همیشه این طرز فکر برام جای سوال بوده و هست و خواهد بود!
    موفق باشید!

  8. کاربر روبرو از پست مفید سرافراز تشکرکرده است .

    سرافراز (سه شنبه 05 دی 91)

  9. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 بهمن 92 [ 02:24]
    تاریخ عضویت
    1391-10-05
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    992
    سطح
    16
    Points: 992, Level: 16
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 26 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کاش همه چیو ارزون نفروخته بودم وقتمو احساسمو جسممو ....... چه کنم ؟

    دوست عزیز از صحبت های شما اینطور فهمیدم ,البته ناراحت نشین اما این اقا به هر علتی به شما علاقه نداره و میخواد رابطه رو تموم کنه که شما مانع میشید شاید بهتره وقتتون رو با دوستای دختر پر کنید یا اینکه به علاقه ای دیگه فکر کنید حتما موفق میشید

  10. کاربر روبرو از پست مفید نیکه تشکرکرده است .

    Silent shadow (جمعه 08 دی 91)

  11. #36
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 15:41]
    تاریخ عضویت
    1391-9-15
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    240
    سطح
    4
    Points: 240, Level: 4
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 9 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کاش همه چیو ارزون نفروخته بودم وقتمو احساسمو جسممو ....... چه کنم ؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط ن_سلطانی
    دوست عزیز از صحبت های شما اینطور فهمیدم ,البته ناراحت نشین اما این اقا به هر علتی به شما علاقه نداره و میخواد رابطه رو تموم کنه که شما مانع میشید شاید بهتره وقتتون رو با دوستای دختر پر کنید یا اینکه به علاقه ای دیگه فکر کنید حتما موفق میشید
    تو اینکه دیگه بهم علاقه نداره شکی ندارم اما تو اینم که یه روزی بهم خیلی علاقه مند بود شکی نیست برای همین ندونستن اینکه چی باعث شد اینجوری از من بدش بیاد اذیتم میکنه البته الان خیلی بهترم اون دختریو از دست داد که عاشقش بود اما من کسیو از دست دادم که واسه ترک کردنم حتی زحمت توضیح دادنم نکشید

  12. کاربر روبرو از پست مفید niloofar22 تشکرکرده است .

    niloofar22 (جمعه 08 دی 91)


 
صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. همسر فرشته ام ، دیو شده... چه کنم؟
    توسط الهام* در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: دوشنبه 28 تیر 95, 16:33
  2. شوهرم میگه منو با این زندگیو نمیخواد
    توسط پروانه 71 در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: شنبه 12 اردیبهشت 94, 10:34
  3. نمی دونم دارم با یک فرشته زندگی می کنم یا یه دیو
    توسط poopak111 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 21 تیر 93, 16:00
  4. بیو گرافی
    توسط sara_star در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: شنبه 16 آذر 87, 19:55

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.