من همین جا این شعرو تقدیم میکنم به بهار شادی:
بهار من که به مکتب نرفتو میوه ارایی ندانست
به غمزه شب یلدا میوه آرا و کیک پز مجلس شد
بهار جان قربونت برم من
بابا هنرمند
بابا سبد میوه
بابا انار و گل پر
بابا کیک با تزئین پیچ پیچ!!!!!!!!!!!اونا چی بود در هم تنیده بود ها؟؟؟
خدایی خوشمان امد
بی دل داری صاحب خونه بازی در میاری هااااا خب چرا ذوق بچه رو کور میکنی؟؟؟؟یکم تعریف کن ازش له شد با این پست تو که؟؟؟
دختر جان کی میخوای با اون بچه درونت یه جلسه بزاری یکم محفوظ به حیا شه آخه!!!!!









علاقه مندی ها (Bookmarks)