دوستان حالا که حرف مرامو این حرفا شد هی جنوبی جنوبی کردید (قابل توجه گلی خانوم)
منم از مرام شرقیا میگم
هر کی خواست بره قشم بیاد پیش خودم بهترین هتل و با کمترین نرخ واسش ok میکنم ما هم بله دستی در پرواز و جهانگردی و تور و این حرفا داریم
اینم از مرام ما شرقی ها![]()











علاقه مندی ها (Bookmarks)