برادر عزیزیا امکانش هست حتی تو این 4 سال هم بهم خیانت کرده باشه و من نفهمیده باشم؟
الان شما میخوای ما به این سوالت دقیقا چه جوابی بدیم؟؟
بگیم خیانت کرده تو این 4 سال ؟
بگیم خیانت نکرده تو این 4 سال؟
شما که 4 ساله به قول خودتون باهاش دوست بودین
هرچند در حد روابط کم
نتونستین متوجه بشین
حالا بچه های تالار از کجا باید حدس بزنند؟
ببین برادر گلم
چرا رسمی اقدام نمیکنی
روابطتونم زیر نظر خانواده ها باشه و راحتتر بتونین رفت و آمد داشته باشید
تا پسری به خواستگاری رسمی دختری نره
دختر نمیتونه احساس تعلق 100% به اون پسر داشته باشه و همینجووووووووور خواستگارا و گزینه های دیگشو رد کنه که شااااید این آقا پسر بعد 4-5 سال بخواد تصمیم ازدواج باهاشو بگیره
تازه وقتیم که تصمیم میگیره اینجوری تصمیم میگیره
نکنه قبلا با کسی بوده!!!
نکنه از این بهتر گیرم بیاد!!!
نکنه ال
نکنه بل








علاقه مندی ها (Bookmarks)