خدایا دنیای من خیلی کوچیک بود، اما برای همون دنیای کوچیک زحمت کشیده بودم. حق کسی رو نخورده بودم. تو دنیای کوچیک من مال مردم خوردن، دروغ، خیانت، سیاست، مکر نبود.
حد و اندازه ام قد همین دنیای کوچیک خودم بود. ادعای بیشتر بودن هم نکرده بودم.
خدایا گناه من چی بود؟ این مجازاتهایی که به سرم میاد حجم و اندازه ش خیلی بیشتر از دنیای کوچیک منه! اگه تمام دنیام و هستی ام هم مستوجب عذاب بود، دیگه بیشترش چیه؟!
خدایا دلم نمی خواد حیوون باشم و تو جنگل قاطی بقیه حیوونا زندگی کنم که به جرم ضعیف بودن طعمه قویتر بشم!
خدایا خودم و بچه ام رو از جنگل حیوونهات بیرون ببر. تا ما هم نشدیم یه حیوون درنده که عقده هامون رو سر ضعیف تر خالی کنیم، ما رو نجات بده!
خدایا من و بچه ام رو ببر پیش خودت! خدایا بچه ام مثل گل پاکه، نذاز درد بکشه!







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)