ممنون دوست جونا!!!! صابر صابر مهاجر!!!!صابر به گوشی!?!? برادر قراره بیان دست پخت عروسشونو بخورن من خیانت نمیکنم هر چی هست همینه صادقانه!!!! مادرشوهر من تو اشپزی معجزه میکنه حتی طعم چایی که دم میکنه هم فوق العادست این نگرانم میکنه!!!! راستش کلا در هیچ غذایی تبهر ندارم. ولی تا الان هرچی پخیدم حقیقاتا خوب شده تصمیم دارم واسه غذا قورمه سبزی و پلو سفید و ماهی و شوید پلو بزارم ماهی با پودر سوخاری کنتاکی شده تند تند سوپ و کمی کشک و بادمجون و همون رولتای کالباس و خیارشور نازنین درست کنم جمعه ست وقت زیاد دارم مامانم هم میاد کمکم. سالاد کاهو بین خانواده همسری طرفدار نداده یه سالاد ساده پیشنهاد بدید.واسه پذیرایی عصرونه هات چاکلت فندقی قبلا طرز تهیه شو گفتم فوق العادست نظرتون چیه!!!









علاقه مندی ها (Bookmarks)