سلام دوست عزیزم تنهاشمانیستیدکه همچین طرزتفکری داریداکثردخترهای دم بخت به ازدواج فکرمیکنندچون همه مانیازداریم یکی دوستمون داشته باشه ویکی روداشته باشیم ومخصوصاوقتی احساس تنهایی میکنیم بیشتراین حس به سراغمون میاد
من خودم وقتی احساس تنهایی میکنم یاکنایه ای ازکسی میشنوم گریه میکنم اخه دست من نیست که بتونم کاری کنم ولی توکل به خداوخواندن قران ودعاخیلی ارومم میکنه و
فقط میتونم بهتون بگم به خداتوکل کنیدوچندتاتوصیه که ازسوی امامان معصوم برای این مقصودذکرشده روخدمتتون عرض میکنم
1-خواندن سوره های فلق وناس وایه الکرسی
2-خواندن ایات54تا56سوره مبارکه اعراف
3-خواندن ونوشتن ایات75تا82سوره مبارکه یونس
4-ذکریونسیه (لااله الاانت سبحانک انی کنت من الظالمین)که قران انرامایه نجات حضرت یونس معرفی کرده هست
5-دادن صدقه
ویه دعاتومفاتیح دراین باره هستش که بایدبنویسیش
من روهم ازدعای خیرتون بی نصیب نذاریدالتماس دعا







وچندتاتوصیه که ازسوی امامان معصوم برای این مقصودذکرشده روخدمتتون عرض میکنم

علاقه مندی ها (Bookmarks)