به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 35 از 60 نخستنخست ... 51525262728293031323334353637383940414243444555 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 341 تا 350 , از مجموع 596
  1. #341
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 دی 92 [ 01:58]
    تاریخ عضویت
    1390-12-10
    نوشته ها
    251
    امتیاز
    2,517
    سطح
    30
    Points: 2,517, Level: 30
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    1,315

    تشکرشده 1,426 در 250 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    سلام علیکم ورحمه....بی دلم چی شده?بابا تو خونه ماچیزی واسه خوردن نبود تو که آشپزخونت گرم و خوشمزه بود تو چرا سرما خوردی?!?!حالا چرا زمین و اسمونو فحش میدی جاش برو دکتر یه سوزن نوش کن غم هر دو عالم فراموش کن.منم خوبم زیاد نمیام خیلی درگیرم این روزا ثبت نام عمره و اوج کار ما آژانسیا.یکی از دوستان پیشنهاد نام کاربریمو عوض کنم نمیدونم? !انتخاب سخته....

  2. 6 کاربر از پست مفید فائزه_م تشکرکرده اند .

    فائزه_م (یکشنبه 17 دی 91)

  3. #342
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    فائذه جان آخه کدوم دکتری سوزنش اینجور که شما میگی شفاست؟
    دکتر من میگفت: سرماخوردگی با دارو دو هفته است، بی دارو چهارده روز!
    یه مشت قرص و پرس هم زدیم به بدن ولی افاقه نکرد. حالا شما آدرس اون دکترت که سوزنش غم دو عالمو از یاد میبره رو بده بریم بلکه حاجت بگیریم

  4. 5 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (دوشنبه 18 دی 91)

  5. #343
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    سلام امشب ساعت 11 شب برای خانم بی دل محترم دست به دعا بر داریم
    دعا کنیم خانم بی دل محترم بیماری سرماخوردگی زودتر خوب شود
    امیدوارم زودتر بیماری سرماخوردگی خانم بی دل محترم خوب شود
    براتون ارزوی موفقیت سلامتی می کنم

  6. 7 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    محمدابراهیمی (دوشنبه 18 دی 91)

  7. #344
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    مرسی آقای ابراهیمی گرامی، داداشی گلم

    خودمو در مسیر دعاهای قشنگتون و همدلی و مهربانیتون قرار میدم.

    ممنونم.

  8. 5 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (یکشنبه 17 دی 91)

  9. #345
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 شهریور 92 [ 11:58]
    تاریخ عضویت
    1391-9-04
    نوشته ها
    252
    امتیاز
    1,377
    سطح
    20
    Points: 1,377, Level: 20
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,356

    تشکرشده 1,286 در 287 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید

    سلام
    بچه ها دقت كنيد پدربزرگ دو روزه پيداش نيست
    همه كيك تولد هم خودشون تنهايي خوردن
    فكر كنم آقاي ابراهيمي هم امروز بهشون پيوستن
    ما كه ديشب اين همه تدارك ديده بوديم توي تالار،همه زحمتامون هدر رفت
    گروه موسيقي و كيك و كادو و دوربين و ريسه و رقص نور ...
    همه ش فرت...

    از امروز تا يك دقيقه پدربزرگ بايكوت!

    (با لحن رسول اخراجيها بخونيد:
    از امروز اسي بايكوت)

  10. 5 کاربر از پست مفید Royaye Sedaghat تشکرکرده اند .

    Royaye Sedaghat (شنبه 16 دی 91)

  11. #346
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید

    سلام محمد جان خوبی داداشی .

    من موندم محمد از کجا متوجه میشی که خانمها تالار آشپزی بلد نیستند .

    ولی این دونستن هم ی ترفندی داره که محمد فقط میدونه آفرین .


    .........
    آبجی رویا بابت کادوهای تولدت ممنونم من تک خوری نمیکنم کیک ها

    همینجوری مونده که با برو بچ دوره هم بزنیم تو رگ.

    فقط موندم اون خانمه کیه واسه چی تو وسط کادوها با دوچرخه داره میاد


    ..........
    صابر داداشی خوبی . بابا این کجاش ببره . ما تو محلمون بهش میگیم. پیشی

  12. 4 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (شنبه 16 دی 91)

  13. #347
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 فروردین 93 [ 21:26]
    تاریخ عضویت
    1391-7-26
    نوشته ها
    365
    امتیاز
    2,710
    سطح
    31
    Points: 2,710, Level: 31
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,715

    تشکرشده 2,343 در 504 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید

    فقط برای خنده

    يه سري از ادما باس شعور و تربيت رو از وسايل الكترونيكي ياد بگيرن !
    واااااالا
    الان موبايل و سينماي خانگي هم روشن ميشه سلام ميكنن ..
    تاره نوكيـا دستم ميده !!!


    تنها چیزی که یه ایرانی هیچوقت ازش نا امید نمیشه...
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    تیغ یک بار مصرفه!!!


    ظهر به بابام میگم اگه یه روز توی یه اتفاقی یه نفر بزنه منو بکشه رضایت میدی یا تقاضای قصاص میکنی ؟
    .
    .
    .
    .
    .
    یه خورده فک کرد گفت : تو ماه حرام یا معمولی ؟
    منو میگی


    هر زمان لواشك رو گذاشتى گوشه لــُـپـِت و تونستى نَجُوییــش يَنـى به نفسِت مــُــسَلط شدی

    3تا دروغ هست , که تو زندگی زیاد میشنوی :
    1 - عاشقتم
    2- تا آخر عمرباهات میمونم
    3-دیفرانسیل و انتگرال يه روزى به دردتون میخوره!!


    به نظر من خورشید روزها بی جهت روشنه در اصل باید شب ها که تاریکه روشن باشه!!

    رئیس جمهور آمریکا هم بشم این مادر ما بازم میاد میگه ...
    پسرم کاخ سفید رو رنگشو عوض کن سفید زود لک می‌شه


    جاده هاي زندگي را خدا هموار ميكند
    كار ما پاس كردن امتحانات است !!!


    یه احمقی یه درسی رو اختراع میکنه, هزار تا عاقل نمیتونن پاسش کنن... "صابر می گه: فکر کنم دینامیک بود!!!"

    من اگه مراد هم می شدم
    زندگی بر وفق خرم بود ، نه خودم !


    به بابام میگم میخوام تو المپیاده نجوم شرکت کنم آسونه تو ام بیا شرکت کن.میگه نه من اگه آزمون بدم حق شما ضایع میشه!!!!!!!!!!!
    یعنی اعتماد به نفسم ارثیه؟!؟؟


    قبول.. شما با کلاسی،همش لباس های مارکدار میپوشی..
    اما اینو بدون گاوم پوستش چرم خالصه... ذات آدم مهمه.


    چشمام رو بستم و فهميدم يه نابينا نه فيلم ميبينه، نه فوتبال، نه غذايى كه ميخوره و نه حتى صورت كسانى كه دوستشون داره. بگذار يكبار هم شكر كنيم.

    پشت چیپس مز مز نوشته : مزمز انتخاب کسانی بوده که از فرهنگ غذای بالایی برخوردارند !
    یارودیگه روش نشده بنویسه هرکی مزمز نخوره خــــــــره !


    ساعت ۶ صبح تو رادیو گفت با هرکی قهرین همین الان بهش زنگ بزنین و آشتی کنین ، والا با هرکی هم آشتی باشیم اون موقع صبح بهش زنگ بزنیم ۱۰سال باهامون حرف نمیزنه …

    با یکی چت میکردم.
    جواب نمیداد بهش گفتم چته؟ چرا جواب نمیدی؟!
    گفت دارم شام میخورم.
    خیلی با ادب بود، با دهن پر چت نمیکرد


    جواب سئوال های جغرافیا هم همیشه همین بود:
    آب و هوای مناسب......خاک حاصلخیز !!!!!!


    درسته که خانوما پارک دوبل بلد نیستن ولی …
    .
    .
    .
    خداییش رانندگی با پاشنه ۱۵ سانتی کار هر کسی نیست


    تو این مملکت نصف این علاقه‌ای که زنا به کمد دیواری دارن به شوهراشون داشتن آمار طلاق انقدر بالا نبود

    باید از اول ترم میخوندین تا مثل"صرفاً جهت خنده" یهویی ناپدید نشید این روزا...

    یه سوالی ذهنمو مشغول کرده، بچه هایی که از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۹ به دنیا میان
    دهه چندی حساب می شن؟
    باید چطوری خطابشون کرد؟
    دهه صفری؟ دهه جدید؟ شروعی دوباره؟
    دهه ناشناخته؟ تغییر را احساس کنید !؟


    بعضى هارو از دور که میبینى میدرخشن
    جلو که میان میبینى درخشششون مال خورد شیشه هاشونه


    اینایی که مثلا بهشون قهوه تعارف می کنی بعد می پرسی: شیر؟ شکر؟
    بعد می گن : تلخ
    خب مثلا که چی؟ متفاوتی؟ خیلی خرابی؟ داغونی؟ با کلاسی؟ مقرون به صرفه ای؟ یا چی؟
    اونایی که میگن : شیر
    خب مثلا که چی؟ نرمی استخون داری؟ وزیر بهداشتی؟ گاو دوست داری؟ با دقت انتخاب کنی؟ یا چی؟
    ... ... اونایی که میگن: شکر
    خب که چی مثلا؟ دیابت نداری؟ تلخی روزگار تاثیری روت نداره؟ درگیر رژیم غذایی و اینا نیستی؟ یا چی؟
    اونایی که میگن: شیر و شکر
    خب که چی مثلا؟ از قحطی اومدی؟ مفت باشد کوفت باشد؟ یا مثلا خیلی ریلکسی؟ من و تو نداره؟ یا چی؟
    اونایی که میگن: هرچی شد
    خب که چی مثلا؟ از دنیا بریدی؟ هر چی من بخوام می خوری؟ بی اهمیته برات این چیزا؟ یا چی؟
    اونایی که میگن: میل ندارم
    خب که چی مثلا؟ خودتو با قهوه می شوری تو حموم؟ خیلی با کلاسی؟ قهوه جواب نمیده برات؟ یا چی؟


    تو خونمون ما همیشه با مشکل "یه چیزی ندارین با چایی بخوریم؟ "مواجهیم

    یه نکته ی ظریفی میخواستم به بروبچ بگم:
    .
    .
    .
    باید از اول ترم میخوندین...!


    میگم چرا اینقدر همدردی خلوته
    .
    .
    .
    .
    حالا خرخون ها معلوم شدن !!


    دنیا جلسه‌ی امتحان است...
    کتابش قرآن...
    خاک بر سر ما که امتحان "open book" را هم تجدید می‌شویم...

  14. 10 کاربر از پست مفید صاعد تشکرکرده اند .

    صاعد (چهارشنبه 20 دی 91)

  15. #348
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 دی 92 [ 01:58]
    تاریخ عضویت
    1390-12-10
    نوشته ها
    251
    امتیاز
    2,517
    سطح
    30
    Points: 2,517, Level: 30
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    1,315

    تشکرشده 1,426 در 250 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید

    سلاممممممممممم
    ََُِِِِااااااااا میگم چرا سوت و کوره پس موضوع امتحاناته!!!!
    آخه ما که درسمــــــونـــو تـــــمـــــــــوم کردیــــــــم و مــدرک گرفتیم(همچین این جمله با غرور و کش و قوس دار بخونیدش) یادمون نبود فصل امتحاناته!!!موفق باشید همگی ان شالللله

  16. 5 کاربر از پست مفید فائزه_م تشکرکرده اند .

    فائزه_م (یکشنبه 17 دی 91)

  17. #349
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    حال و احوال یاران همدردی (7)

    رویای صداقت

    دست راستت یا چپت هر کدوم مایلی روی سر ما یا پس کله ما

    درس نمیخونم زیاد واسه کنکور.

    یعنی وقت نمیشه بعد خوشحال خوشحال میخوام کنکورم بدم :D تاره باور دارم قول هم میشم

    باید این اعتماد به نفس کاذب رو یه بلایی سرش بیارم

  18. 9 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (یکشنبه 17 دی 91)

  19. #350
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 بهمن 91 [ 02:46]
    تاریخ عضویت
    1391-4-07
    نوشته ها
    487
    امتیاز
    1,771
    سطح
    24
    Points: 1,771, Level: 24
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3,685

    تشکرشده 3,700 در 587 پست

    Rep Power
    63
    Array

    RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید

    چنان گرفته گلوی مرا دو
    پنجه ی بغض.....
    سخن نه...گفتن یک آه نیز
    دشوار است !!!!
    .............
    میگم پدربزرگ خوبه گلوتو گرفته نمیتونی سخن بگویی که چپ و راست پست میزنی!
    بگو یخه رو ول کنه یه کم بتونی راحت تر حرف بزنی!
    عجباااا

    آخیش بازم اومدم اینجا

    نادیا کلی خندیدم از امضات
    حالا میگم من و تو نیمه میمه نداریم اون نامردای مجهول بی نیمه نمیکنن یه کم دنبالمون بگردن ازین بلاتکلیفی در بیان
    به خدا من نگرانشونم

    میگم هنوز قانون دو پست برجاست؟
    نمیشه من تلافی روزهای هدر رفته!!!!عمرمو در بیارم به اندازه دو ماه پست پربار بزنم تو این تاپیک:D

  20. 9 کاربر از پست مفید z o h r e h تشکرکرده اند .

    z o h r e h (چهارشنبه 20 دی 91)


 
صفحه 35 از 60 نخستنخست ... 51525262728293031323334353637383940414243444555 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 5>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 438
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 شهریور 96, 23:37
  2. دوستان راهنمایی بفرمایید این ازدواج به صلاح من است یا نه؟
    توسط سرشار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 آذر 94, 23:26
  3. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 4>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 511
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 دی 93, 09:51
  4. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 3>>> بفرمایید
    توسط فرشته مهربان در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 1245
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 آبان 93, 01:17

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.