سلام علیکم ورحمه....بی دلم چی شده?بابا تو خونه ماچیزی واسه خوردن نبود تو که آشپزخونت گرم و خوشمزه بود تو چرا سرما خوردی?!?!حالا چرا زمین و اسمونو فحش میدی جاش برو دکتر یه سوزن نوش کن غم هر دو عالم فراموش کن.منم خوبم زیاد نمیام خیلی درگیرم این روزا ثبت نام عمره و اوج کار ما آژانسیا.یکی از دوستان پیشنهاد نام کاربریمو عوض کنم نمیدونم? !انتخاب سخته....
















و مــدرک گرفتیم

علاقه مندی ها (Bookmarks)