به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 58

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 آذر 94 [ 06:20]
    تاریخ عضویت
    1391-10-04
    نوشته ها
    461
    امتیاز
    5,041
    سطح
    45
    Points: 5,041, Level: 45
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 109
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger First Class5000 Experience Points
    تشکرها
    373

    تشکرشده 699 در 298 پست

    Rep Power
    61
    Array

    RE: خشونت شدید شوهرم 2

    ممنون از اینکه وقت میذارین و نظرتونو صادقانه میگین...گاهی یه شخص ثالث ماجرا رو از زاویه ای میبینه که من نوعی که درگیر ماجرا هستم این دید رو ندارم...برای همین به من خیلی کمک میکنه. باز هم ممنون

    اما واقعیتش اینه که من تا قبل از اینکه با این تالار آشنا بشم نمیدونستم خیلی از برخوردام اشتباهه و اینکه دارم دنبال سهم خودم از رفتار شوهرم میگردم بهانه ای واسه برگشتن به زندگی به خاطر دلتنگی یا ترس از طلاق نیست...!
    حتی به خاطر کمک به شوهرم هم نیست. 100% به خاطر خودمه (حمل بر خودخواهی من نشه منظورم چیز دیگه ایه) به این خاطره که اگه الان تصمیم بگیرم و جدا بشم بعدها همش این میاد تو ذهنم که منی که با چهره متفاوتی از یک زن (که بعضا ممکنه برام ناخوشایند باشه) تو این تالار آشنا شدم و خیلی چیزها یاد گرفتم چرا به خودم فرصت ندادم که تو زندگیم عملی کنم و ببینم آیا نتیجه مثبتی داره یا نه؟
    اگه این راه 1 سال دیگه هم طول بکشه من ترجیح میدم بعد از 3 سال یا 4 سال مطمئن مطمئن جداشم تا اینکه الان که 26 ساله ام واسه اینکه دیرتر نشه جدا شم و تا آخر عمر تو تردید بمونم و حتی اگه یه روز دوباره ازدواج کردم و هرکاری برای همسرم انجام دادم این بیاد تو ذهنم که اگه برای قبلی هم این کارو میکردم.....شاید......
    تردید بعد از جدایی خیلی کشنده تره از تنهایی و برچسب مطلقه خوردنه. حداقل برای من اینطوریه. به جرأت میتونم بگم خیلی از کارهایی که خانم ها اینجا انجام میدن رو من انجام ندادم یا عکسش رو انجام دادم ... شوهرم هم خیلی بدتر از خیلی از آقایون اینجا رفتار کرده ولی سؤالم از خودم اینه که اگه من سهم خودمو رعایت میکردم باز هم همین رفتارها رو میدیدم؟
    من به هیچ وجه قصد ندارم رفتار شوهرمو توجیه کنم و خودمو گول بزنم فقط به این نیت که به طلاق نرسه...قصد ایثار هم ندارم فقط میخوام با چیزای جدیدی که یاد گرفتم یه بار دیگه صورت مسئله رو بررسی کنم و راه حل های جدیدو پیاده کنم که اگه جواب نگرفتم یک طلاق مثبت رو تجربه کنم.

    البته نه به این زودی. شوهرم همچنان زنگ میزنه و من همچنان جواب نمیدم چون جوابی ندارم...
    کاش از شاخه سرسبز حیات ،

    گل اندوه مرا می چیدی ...

    "فروغ فرخزاد"

  2. 4 کاربر از پست مفید گل آرا تشکرکرده اند .

    ahrmb (سه شنبه 03 بهمن 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.