هاجس عزيزم
اتفاقا مشكلاتشون رو سپردم به خودشون. خسته شدم بس كه اين وسط خواستم ميانجي گري كنم و ديدم اينطوري نتيجه خوبي هم ميده
تشکرشده 305 در 107 پست
هاجس عزيزم
اتفاقا مشكلاتشون رو سپردم به خودشون. خسته شدم بس كه اين وسط خواستم ميانجي گري كنم و ديدم اينطوري نتيجه خوبي هم ميده
مهرو (چهارشنبه 20 دی 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)