گله دارم
گله دارم
من از دست baby هم گله دارم
تشکرشده 1,286 در 287 پست
گله دارم
گله دارم
من از دست baby هم گله دارم
Royaye Sedaghat (چهارشنبه 20 دی 91)
تشکرشده 1,286 در 287 پست
واي عجب حسي بودنوشته اصلی توسط رویای صداقت
وقتي داشت ميومد احساس ميكردم دراكولا داره مياد
همه وجودم شده بود آدرنالين![]()
Royaye Sedaghat (چهارشنبه 20 دی 91)
تشکرشده 1,426 در 250 پست
رویا خانوم جان!!دختر شیطان؟؟؟؟نوشته اصلی توسط رویای صداقت
lمیدونی چه کسی در برابر توست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامور مخصوص مدیر همدردی میتیbaby
شوخی شوخی با babay خان هم شوخی؟
تازه گله هم داری؟
ووووووووووووووویییییییییی ییی
ببین چه مرد خوبیه این babyاواتارشو ببین اگه دستش جلو خورشید نگیره همه ما
یا از سرطان پوست میمیریم
یا چشامون ضعیف میشه
یا پوستومون سیاه میشه
کلا به گردن هممون حق داره ایشون
فائزه_م (پنجشنبه 21 دی 91)
تشکرشده 1,286 در 287 پست
مهاجر جونم من كاري به اين حرفا ندارم
جناب baby بايد پاسخگو باشن
گله دارم
گله دارم
من از دست baby هم گله داااارم
Royaye Sedaghat (پنجشنبه 21 دی 91)
تشکرشده 1,426 در 250 پست
جهت معرفی مجدد خود بر این سرا گام نهادم
نه نه معرفی نمیکنم
اگه گفتید من کدام کاربر محترمه این تالار میباشم ؟؟؟
فائزه_م (پنجشنبه 21 دی 91)
تشکرشده 4,547 در 875 پست
حداقل آواتارتو عوض میکردی .
هیچ شناسایی نمیشدی .
![]()
پدربزرگ (پنجشنبه 21 دی 91)
تشکرشده 1,426 در 250 پست
اگه عوضش میکردم دیگه عمرا کسی منو میشناختنوشته اصلی توسط پدربزرگ
اونوقت افسرده میشدم
گوشه گیر میشدم
ترد میشدم
حالا ببین با همین راهنمایی کی میتونه حدس بزنه
یه ماهه اینجا همه تو خودشونن کی به اواتار اون یکی توجه میکنه بابابزرگ![]()
فائزه_م (پنجشنبه 21 دی 91)
تشکرشده 3,700 در 587 پست
برای شادی روح مرحوم پدر بزرگ:Dبیاین چراغ این باغو روشن نگه دارین
احساس میکنم روحش همین دورو براست
خبر رسیده رویای صداقت با تمام قوا به سوی سازمان سنجش در حال حرکته و خون جلوی چشماشو گرفته
رویا جان من اصلا نمیخوام آرومت کنم
برو دخترم
دختر خوبی بود:(
یه کم زیادی رفتارش0جراتمندانه بود
z o h r e h (سه شنبه 26 دی 91)
تشکرشده 1,148 در 268 پست
رویای صداقت در حال حمله به سازمان سنجش:
و بعد از حمله
![]()
shabe niloofari (سه شنبه 26 دی 91)
تشکرشده 901 در 185 پست
وای زهره جان نمی دونی چقدر منتظر اون طوفانم که گفتی.دلم کمی هیجان می خواد.
رویا صداقت جان ما منتظریم هاااااااااااا...من تلفزیون رو خاموش نمی کنم تا خبر حمله ور شدنت رو بشنوم![]()
پرنده غريب (سه شنبه 26 دی 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)