نزاریم این تاپیک خاک بخوره!!!
بیاید خودخواه باشیم چه اشکالی داره واسه خودمون دعا کنیم امشب شب خودمون باشه
خدا باشه و من
من باشم خدا
ساعت 11
تشکرشده 1,426 در 250 پست
نزاریم این تاپیک خاک بخوره!!!
بیاید خودخواه باشیم چه اشکالی داره واسه خودمون دعا کنیم امشب شب خودمون باشه
خدا باشه و من
من باشم خدا
ساعت 11
فائزه_م (پنجشنبه 21 دی 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)