RE: حجاب
درود بر داش علیرضا خودمون
لذتی که در گیر دادن به همسر وقتی موهاش بیرون هست در هیچی نیست
جمله ای از خودم
خداوکیلی خیلی کیف میده 
اتفاقا در منزل چادر رنگی خیلی هم خوبه و مناسب وقتی مهمون میاد بشرطی که لباسی که زیر چادر میپوشن مناسب باشه
در مورد بیرون هم بله بنده هم اصلا از این چادرهای زیپ دار خوشم نمیاد اصلا کاریشم نمیشه کرد
فکر کنم بهتره روسریشون رو عوض کنن یا از شال استفاده کنن
خود من بشخصه اعتقادم اینه چادر حرمت داره یه تیکه پارچه نیستش که هرجور دلت بخواد بپوشیش شوربختانه بعضی وقتا آدم این خانم ها یا دخترای مثلا چادری رو میبینه خجالت میکشه.
خودمم بشخصه میدونم سخته ولی واقعا اگه خواسته یه مرد این باشه چه ایرادی داره همسرش بیشتر رعایت کنه؟ خوب یکبارم شما خانوم ها به حرف آقایونتون گوش بدین چیزی نمیشه بخدا
درضمن وقتی به هم محرم هستین دلیلی نداره که در اتاق باز باشه یعنی چی فکر بد میکنن؟!!!!!!!! مگه توی دوران عقد نیستین اگه هستین پس کار شما کاملا درسته چون حریم زناشویی یه حریم کاملا شخصی هستش.
دیگران هم فکر کنم اونقدر درک و فهم و شعور دارن که این موضوع رو متوجه بشن
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
علاقه مندی ها (Bookmarks)