سلام صدف جان
عزیزم میدونم چی میگی؟ کنار اومدن با کسایی مثل خانواده شوهرت یه کم سخته ولی من مطمئنم تو میتونی. کنار اومدن با آدم های مشکل سختی داره ولی بعد از اینکه موفق بشی خیلی لذت بخشه
من ازت یه خواهش دارم
کتاب " از حال بد به حال خوب " نوشته دیوید برنز رو حتما بخون البته فصل 18 به بعد دقیقا راجع به ارتباط خوب و بد صحبت میکنه . به خصوص واسه رابطه با مادر شوهرت . مادر شوهر من هم با رفتارش رو شوهرم تاثیر میذاشت ولی منم مثل تو عصابانی میشدم. که به ضرر خودم تموم میشد. و یواش یواش منو شوهرم از هم دورتر شدیم. کاش اون موقع این کتاب رو کسی به من معرفی میکرد.
خواهش میکنم این کتاب رو بخون و بهش عمل کن شاید اگه این کتاب 2 و3 ماه پیش به دستم میرسید جدا نمیشدم ولی باز اینم خواست خدا بوده . تو این کتاب خیلی قشنگ بهت میگه که وقتی کسی یه حرفی میزنه که شما میدونید 100% حق با شماست . اصلا نباید حالت تدافعی بگیرید . اینم امتحان کن بعد هر تصمیمی که صلاح دونستی بگیر
زندگی، خاطره آمدن و رفتن ماست
لحظه آمدن و رفتن ما ،تنهائی ست








علاقه مندی ها (Bookmarks)