سلام روناک جان
خیلی طولانی نیمکنم صحبتم رو...
اما همین چند ماهه پیش دوست خودم که دقیقا مثل شما فکر میکرد و مدام قبر کهنه میشکافت از همسرش جدا شد.خیلی راحت و سریع و توافقی !!
از قضا با همسرش هیچ مشکلی نداشت و همدیگر رو خیلی دوست داشتن اما همین یادآوری مشکلات گذشته و دامن زدن به اتش این اختلافات کهنه زمینه جداییشون رو فراهم کرد.
حالا که میبینمش (همسرش با خانوم دیگه ای ازدواج کرده و خوشبخته) مدام میگه کاش اون اختلافات مزخرف زندگی منو از هم نپاشیده بود..کاش انقدر به خاطر 4 تا دونه سکه زندگی خودمو شوهرمو خراب نمیکردم...کاش پخته تر رفتار میکردم...کاش میفهمیدم مهریه اگر 1000 تا باشه یا 14 تا مهم خوشبختی من بود....کاش...کاش..کاش....
موفق باشی






علاقه مندی ها (Bookmarks)