به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 53
  1. #41
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 اردیبهشت 04 [ 19:10]
    تاریخ عضویت
    1390-2-04
    نوشته ها
    909
    امتیاز
    18,736
    سطح
    86
    Points: 18,736, Level: 86
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,315

    تشکرشده 3,200 در 813 پست

    Rep Power
    118
    Array

    RE: ادامه تلاش من با صبر

    نقل قول نوشته اصلی توسط maryam1363
    راستی فرشته مهربان بهم گفتین این رفتارها بیمار گونه س. میشه بگین چه بیماری؟ آیا مشکلش اسم خاصی داره؟
    چون راستش من تونستم با یه کارشناس ارشد روانشناسی به طور تلفنی مشاوره بگیرم که آخرش نظرش این بود که اختلال خودشیفتگی داره. درسته به نظرتون؟ منظور شمام از بیماری همین بود؟
    مریم عزیز

    امیدوارم فرشته عزیز بیاد و جواب سوالت را بده.

    برای من سوال است که چرا اینقدر دنبال اسم بیماری ایشون هستی؟؟

    مگه شما دکتر یا پرستاری که اینقدر خودتت را درگیر بیماری ایشون و یا آنالیز رفتارهاش می کنی.

    به صدها دلیل و بیماری ممکنه ایشون چنین رفتارهایی داشته باشه و یا اصلا سالم سالم باشه

    ولی با خصوصیات رفتاری شما مَچ نمیشه. شاید برای کسه دیگه با خصوصیات مشابه خودشون خیلی هم خوب باشه.

    شما بنا بر خصوصیات - اخلاقیات و شرایط زندگیتون و ظرفیت و پتانسیلتون نمی تونید این بی احترامی ها رو تحمل کنید.

    اگر هم می تونید کنار بیاید و سعی می کنید سکوت کنید و ظرفیتون را تغییر دهید بسم الله...

    ولی اصلا اصلا .... فکر ایجاد تغییر در ایشون مطابق میل خودتون در کوتاه مدت و یا به احتمال قوی در دراز مدت نباشید.

    موفق باشید

  2. 3 کاربر از پست مفید sanjab تشکرکرده اند .

    sanjab (پنجشنبه 13 مهر 91)

  3. #42
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 تیر 93 [ 09:39]
    تاریخ عضویت
    1390-10-15
    نوشته ها
    224
    امتیاز
    3,034
    سطح
    33
    Points: 3,034, Level: 33
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    450

    تشکرشده 491 در 147 پست

    Rep Power
    37
    Array

    RE: ادامه تلاش من با صبر

    سلام.سنجاب جان ممنونم.
    درست میگی و حرف حق جواب نداره .شاید من میخوام مطمئن شم که این بیماره که فردا خودم رو سرزنش نکنم که من نتونستم زندگیم رو نجات بدم. اگه مطمئن شم بیماره حداقل بعدش این عذاب وجدان رو ندارم و ..........
    نمیدونم چیزی ندارم بگم، منم دلم میخواست اگه این رفتارا قابل تحمل واسه کس دیگه ای هست خوب باید برای منم باشه و کس دیگه ای نره جای من توی اون زندگی.
    فعلا که شنیدم با دوست دختراش داره میگه و میخنده و منم نشستم به قول شما دکتنر بازی در میارم و دست و پا میزنم برای تشخیص بیماری ایشون که شاید روزنه نجاتی پیدا بشه. و اونم بدون اینکه آب تو دلش تکون بخوره به تفریحاتش برسه با خانومای از ما بهترون.

    در هر صورت یه دنیا ممنون از تذکرت

  4. کاربر روبرو از پست مفید maryam1363 تشکرکرده است .

    maryam1363 (شنبه 15 مهر 91)

  5. #43
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 بهمن 91 [ 13:16]
    تاریخ عضویت
    1391-8-01
    نوشته ها
    72
    امتیاز
    385
    سطح
    7
    Points: 385, Level: 7
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    89

    تشکرشده 89 در 49 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ادامه تلاش من با صبر

    مریم جان
    اینا یی که میگم عین حقیقته
    یکی از فامیلای ما یه دختری رو گرفت ماه خوشگل با خانواده اصلا ماتعجب کردیم خانواده اون طوری با فرهنگ دختر بهش دادن
    گذشت
    گذشت
    فهمیدیم اختلاف دارن. سر چیزای الکی مثلا دانشجو بود یه درسی افتاده بود همه خواهر و برادرای پسره بدو بیراه بهش گفتن
    جرات نداشتن با هم بیرون برن خوش بگذرونن.خسیس بی فرهنگ و...
    دختره طلاق گرفت ماه بعدم ازدواج کرد
    پسره هم همین طور همه اینا توی یه شهر کوچیک اتفاق افتاد فکر نکن نمیتونی ازدواج کنی. اصلا خدا پاداش این همه صبرتو بهت میده مطمئن باش!!!
    شما به هم نمیخورین
    وقتی انقده تحقیر شدی توهین شنیدی.چطور توقع داری بعدا درست شه این پسر همون مادره تازه بعدا بدترم ممکنه بشه.مطمئنباش بعدا طلاقت میده.قدرت تصمیم گیری نداره هر روز یک حرف باهاش پیر میشی دیوونه میشی.
    اون تحت سلطه مادرشه هیچ وقتم بیرون نمیاد
    برو مهرتو بزار اجرا.تا وقتی هم ندنش نمیتونن بگن بیا عروسی کن
    از حرف مردم هم نترس مگه نمیگی شناخته شدن.
    من جات بودم که خدا اون روزو با این همه مصیبت نیاره زجرش میدادم زجر
    حداقل دلم خنک می شد.

    چه اهمیتی برات داره بیماریش چیه؟
    واقعا که خودت شوهرتو پر رو کردی!!
    دوس دختر داره و همین طوری نشستی؟
    از همین حربه تو دادگاه استفاده کن ببین چطور به پات می افته
    واقعا خود آزاری

    ببین من خودم وکیل دادگشتری ام از این موارد هم زیاد دیدم
    فقط بکارتتو نجات بده نزار دست نالایق بیفته بعدا به ریشت بخنده ازت لذت ببره و دورت بندازه
    همه حقوقتو بگیر
    برای مهریه ات چه اقدامی کردی؟

  6. #44
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    RE: ادامه تلاش من با صبر

    دوست عزیز
    پریا جان

    لطفا قبل از ارسال پست در تاپیک دوستان حتما حتما آفتهای احتمالی در کار مشاوره رو مطالعه کن و بعد اقدام به ارسال پست کن.

    شما در تاپیکهای دیگه هم چندین مورد ارسال نا امید کننده و تشویق به طلاق و ...داشتید.

    یادتونه باشه هیچ کس نمیتونه به کسی بگه طلاق بگیر و یا نگیر.مراجع خودش اگاهه و فعلا داره برای حفظ زندگیش تلاش میکنه.اجازه بدید تا وقتی امید داره تلاش کنه و در نهایت خودش تصمیم گیرنده باشه.

    از اینجا مطالعه کنید.

    موفق باشید


  7. 3 کاربر از پست مفید maryam123 تشکرکرده اند .

    maryam123 (چهارشنبه 03 آبان 91)

  8. #45
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 تیر 93 [ 09:39]
    تاریخ عضویت
    1390-10-15
    نوشته ها
    224
    امتیاز
    3,034
    سطح
    33
    Points: 3,034, Level: 33
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    450

    تشکرشده 491 در 147 پست

    Rep Power
    37
    Array

    RE: ادامه تلاش من با صبر

    سلام پریا جان.ممنونم که برام نوشتیٰٰ. حکم مهریه صادر شده و قرار شده با توجه به اینکه وضع مالیش خوبه 60 تا از سکه ها رو یه جا پرداخت کنه و بعد هر دو ماه یه سکه. البته من مهریه بگیر نیستم فقط میخوام کمی اذیت بشه که فکر نکنه مردم آبروشونو از سر راه آوردن و الا من اصلا آدم بدجنسی نیستم و همین حالام دلم به حالش میسوزه. راس میگی مهم نیست بیماریش چیه یا اصلا بیماره یا نه ٰغیر اینه که نمیخواد زندگی کنه؟ خدای منم کریمه. امیدوارم اونم هدایت شه.
    مریم عزیزم سلام.خوبی خانوم؟ هیچوقت یادم نمیره که چقد دعام کردی ایشالا همیشه خوشبخت باشی.

  9. 5 کاربر از پست مفید maryam1363 تشکرکرده اند .

    maryam1363 (چهارشنبه 03 آبان 91)

  10. #46
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 29 اردیبهشت 98 [ 09:11]
    تاریخ عضویت
    1391-2-29
    نوشته ها
    939
    امتیاز
    15,687
    سطح
    80
    Points: 15,687, Level: 80
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,262

    تشکرشده 5,821 در 1,048 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    142
    Array

    RE: ادامه تلاش من با صبر

    مریم جان
    در تاپیک قبلیت، من در پستهای شماره 4 و 7 و 12 به شماره اشاره هایی کردم
    ولی خب
    تاپیکات خیلی طولانی شدن و منم گفتم بهتره دیگه چیزی نگم چون ممکنه سوء برداشت شه


    من از همون اول میدونستم ته اینجور ماجراها چیه
    تو مو میبینی و من پیچش مو
    تو ابرو من اشارتهای ابرو

    عوضش الان خوشحالی که تلاشت رو کردی
    خب نشد

    این یک تجربه خیلی مفید باید باشه برات

    دوستان عزیز
    روی صحبتم با همگی هست (اول خودم)

    زندگی مشترک، یک چیز 2 طرفه هست
    هر 2 طرف باید برای ترمیم و درستیش تلاش کنند
    وقتی تلاش فقط از یک طرف باشه...نمیشه...به خدا نمیشه

    شعار دادن خوبه ولی در عمل باید دید به کجا میرسیم

    بعضی وقتا فقط میخوایم ازدواج صورت بگیره
    و به خیال خودمون همه چیز دیگه اوکی شده و میتونیم از پس مشکلات یه تنه بربیایم

    ولی وقتی وارد زندگی مشترک میشیم میگیم
    وا ویلااااااااااااااا

    کاش همون موقع که هنوز واردش نشده بودیم چشامونو بازتر میکردیم

    ایشالله که همه خوشبخت باشین

  11. 3 کاربر از پست مفید نادیا-7777 تشکرکرده اند .

    نادیا-7777 (چهارشنبه 03 آبان 91)

  12. #47
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 تیر 93 [ 09:39]
    تاریخ عضویت
    1390-10-15
    نوشته ها
    224
    امتیاز
    3,034
    سطح
    33
    Points: 3,034, Level: 33
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    450

    تشکرشده 491 در 147 پست

    Rep Power
    37
    Array

    RE: ادامه تلاش من با صبر

    میتونم از کسانی که پستم رو میبینن خواهش کنم که امروز توی دعای عرفه شون من رو هم یاد کنن؟ پیشاپیش خییییییییلی ممنونم

  13. 9 کاربر از پست مفید maryam1363 تشکرکرده اند .

    maryam1363 (پنجشنبه 04 آبان 91), mohammad6599 (یکشنبه 20 مرداد 92)

  14. #48
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 بهمن 91 [ 13:16]
    تاریخ عضویت
    1391-8-01
    نوشته ها
    72
    امتیاز
    385
    سطح
    7
    Points: 385, Level: 7
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    89

    تشکرشده 89 در 49 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ادامه تلاش من با صبر

    maryam123 سلام
    شما رفتار نامزدشون
    کارایی که الان انجام میده
    رفتاری که باهاش داشته
    اینا رو ننمیبینی واقعا من که امیدی ندارم درست بشه
    مگه ادم چند سال زنده س که با همچین آدمی سپری بشه
    اگر واقعا همچین اخلاقی داره اگر اعصابشو خورد میکنه درک نداره.اختلال شخصیت داره خود شیفته س
    اگر خیانت میکنه
    چه لزومی به ادامه زندگی با همچین آدم بی ارزشیه که قدر زندگیشو نمیدونه زندگی که میتونه سراسر شادی باشه
    چه تضمینی هست که بدتر نشه
    شما دلت برای همجنست نمی سوزه که ممکنه زمانی اونو افسرده کنه که به مرز خودکشی برسه؟؟
    من از این جور مردها تا دلت میخواد دیدم ارزش فداکاری و وقت گذروندن رو ندارن
    شکر خدا شوهر خودم هیچکدوم ازین اخلاقا رو نداره و کاملا نرماله درک داره میفهمه حال منو میدونه و...

  15. #49
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 تیر 93 [ 09:39]
    تاریخ عضویت
    1390-10-15
    نوشته ها
    224
    امتیاز
    3,034
    سطح
    33
    Points: 3,034, Level: 33
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    450

    تشکرشده 491 در 147 پست

    Rep Power
    37
    Array

    RE: ادامه تلاش من با صبر

    سلام به همه دوستان خوب همدردی.
    بعد از مدتها اومدم بهتون بگم که تلاش من با صبر هم انگار نتیجه نداد و قراره تا آخر این ماه همه چی تموم بشه و نمیدونم این اتفاق خوبیه یا نه !
    ولی به هرحال من همه جوره و البته در حد توانم تلاش کردم ولی نشد که نشد.
    سعی میکنم زجه نزنم،آه و زاری راه نندازم، غرغر نکنم، به زمین و زمان گیر ندم و حسرت زندگی دخترای هم صنف خودم رو نخورم.
    سعی میکنم پوست کلفتی و بیخیالی طرف مقابلم اونقدری توی روحیه ام تأثیر نذاره.
    سعی میکنم شیطون تو جلدم نره و از رحمت بیکران خدا نا امیدم نکنه.
    سعی میکنم ایمان بیارم که خدا حقی از کسی ضایع نمیکنه و تلاشهام نتیجه میده، حالا کی رو نمیدونم.
    اومدم که برام دعا کنید همون طور که همیشه لطف داشتید و این کار رو کردین

  16. 7 کاربر از پست مفید maryam1363 تشکرکرده اند .

    maryam1363 (دوشنبه 02 بهمن 91)

  17. #50
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 دی 92 [ 01:58]
    تاریخ عضویت
    1390-12-10
    نوشته ها
    251
    امتیاز
    2,517
    سطح
    30
    Points: 2,517, Level: 30
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    1,315

    تشکرشده 1,426 در 250 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: ادامه تلاش من با صبر

    سلام مریم جان خوبی کم پیدایی عزیزم
    نگران هیچ چیز نباش هترین جمله رو خودت گفتی
    سعی میکنم ایمان بیارم که خدا حقی از کسی ضایع نمیکنه و تلاشهام نتیجه میده،
    محکم باش و خودتو واسه مواجه شدن با هر چیزی آماده کن
    ان شالله بهترینها درانتظارت باشه

  18. 2 کاربر از پست مفید فائزه_م تشکرکرده اند .

    فائزه_م (یکشنبه 01 بهمن 91)


 
صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.