سلام میلاد جان
کاربر محترم mahi - noghrei محترم
این چه حرفیه که میزنی
یعنی چی که نامزدتون شکست عشقی خورده؟ این زوج فقط کمی بی تجربه اند. همسر ایشون دختری نجیب و وفاداره. چطور چنین نسخه ای میپیچید که شکست عشقی در کار بوده و نتونسته عشقش رو فراموش کنه؟؟؟؟؟
چطور میتونید با چنین اطمینانی صحبت کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تیشه به ریشه زندگی میلاد زده میشه با این حرف شما.
لطفا پستی نگذارید که بر اساس حدس وگمانهای بی اساس باشه و مراجع رو آشفته و به هم بریزه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)