مگه ما بازیچه دست شماییم که هی بدوزیم ندوزیمنوشته اصلی توسط نادیا-7777
بالاخره باید یه مراسمی راه بندازی بیایم پز لباسامونو بدیم عروسی نشد تولد تولد نشد شب نشینی
مهمونی پات نوشته شده نادیااااااااا
البته با اجازه مامان و بابای گرامیتون پیرو پیامهای خصوصیمون[/b]
[quote=z o h r e h]
[quote=فکور]
[color=#0000CD]
من که عمرا این جنگولک بازیا رو در بیارم
شب قبلش یه تلفن بزن من یه سوته میام
زهره جونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟نکنه بالاخره نیمه میمه پیدا شده اره؟؟؟؟؟؟
اگه اره که بگو بزارمت تو لیست سورچرونیو پلو عروسی؟؟؟؟بنویسم به پات تمومه ها!!!!!!
مگه ما بازیچه دست شماییم که هی بدوزیم ندوزیمنوشته اصلی توسط نادیا-7777
بالاخره باید یه مراسمی راه بندازی بیایم پز لباسامونو بدیم عروسی نشد تولد تولد نشد شب نشینی
مهمونی پات نوشته شده نادیااااااااا
البته با اجازه مامان و بابای گرامیتون پیرو پیامهای خصوصیمون[/b]
[quote=z o h r e h]
[quote=فکور]
[color=#0000CD]
من که عمرا این جنگولک بازیا رو در بیارم
شب قبلش یه تلفن بزن من یه سوته میام
زهره جونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟نکنه بالاخره نیمه میمه پیدا شده اره؟؟؟؟؟؟
اگه اره که بگو بزارمت تو لیست سورچرونیو پلو عروسی؟؟؟؟بنویسم به پات تمومه ها!!!!!!











علاقه مندی ها (Bookmarks)