سلام عزیزم
به نطر من یه زن هر چقدر هم که نسبت به شوهرش حساس بشه نباید بهش بگه. ببین مثلا دختر فامیلشون گفته از وقتی زن گرفتی ستاره سهیل شدی. خب اینکه خیلی خوبه چون این موضوع رو روشن میکنه که شوهرت بعد از شما باهاشون در ارتباط نبوده پس گرم کار وزندگیش بوده.
یکی دیگه هم اینکه وقتی نسبت به زنای اطراف شوهرت حساس میشی و رک وواضح حساسیتتو بهش نشون میدی ناخواسته شوهرتو متوجه زنای اطرافش کردی. یعنی هستند کسانی دوروبرت که میتونند باعث حساسیت من بشند.
ومتاسفانه بعضی از مردها وقتی متوجه این موضوع میشند تو بعضی از مسائل از این مساله سواستفاده میکنند ودوست دارند بیشتر زنشونو روی این موضوع حساس کنند. اینجاست که دیگه اوضاع بدتر وبدتر میشه. پس اگه سعی کنی حساسیتتو نشون ندی بهتره شما که موبایلشو چک میکنی اگه مورد مشکوکی نداره پس دیگه چرا حساس بشی؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)