شارلوت عزیزم واقعا درکت میکنم و بهت حق میدم. واقعا مشکلات مالی حتی عشق رو تحت تاثیر قرار میده. من که مجردم و کارمند دولتم و یه نفرم. حقوقم حتی به نیمه ماه نمیکشه . با این مشکلات اقتصادی.
اما عزیزم ازدواج و زیز یه سقف بودن و شریک بودن، فقط واسه لذت ها و شیرینی هاش نیست. واسه غم همدیگه رو خوردنم هست. واسه شریک غم بودنم هست. واسه لحظه های سختی و بیماریم هست. این حرفامو به شوهرت بگو. بگو که این مشکل مالی چیزی از عشقتون کم نمیکنه و این آرامشو حفظ کن گلم.
باور کن " این نیز بگذرد"
من پیشنهادم اینه که فرصتتو از دست ندید. یه مشاغلی هست که حتی میشه تو خونه انجام داد. حتی میتونین درآمد مناسبی ازش کسب کنید. کار کردن تو آژانس وانت بار و یا برای مغازه های سطح شهرم که دوستامون تو تالار گفتنم، خوبه. کار که عار نیست گلم. اوضاع همه مردم همینه فعلا.
حتی اگه این آقام شوهر شا نبود چه تضمینی بود واسه اینکه با یه شوهر دیگه این مشکلاتو نداشته باشی؟؟؟؟؟؟
قربونت برم سعی کن با شوهرت یه رفیق واقعی باشی مثل دوتا دوست و نه صرفا زن و شوهر به رسم روزگار.
اگه واقعا امکان داره، براش یه کادوی کوچیک بگیر. یه جوری شادش کن و اعتماد به نفسشو بیشتر کن. کمک کن و یه همسر واقعی باش.![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)