به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 38

موضوع: دیگه بریدم!!

  1. #21
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 اردیبهشت 99 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1391-11-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    719
    امتیاز
    12,958
    سطح
    74
    Points: 12,958, Level: 74
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 292
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,329

    تشکرشده 1,605 در 532 پست

    Rep Power
    92
    Array

    RE: دیگه بریدم!!

    اگه پدرتون تحقیق کرده و اهمیت می داده پس دوستتون داشته و داره.
    بهش اعتماد کنین. حتی اگه اخم و تخم و دعوا کرد. اون شما رو از پاره تن خودش می دونه.

    بهرحال شما از من بهتری که چون می خواستم فقط یه کاری کرده باشم ازدواج کردم و حالا مث ... پشیمونم.

  2. 2 کاربر از پست مفید she تشکرکرده اند .

    ارزو ایمانی (شنبه 07 بهمن 91)

  3. #22
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 اسفند 91 [ 14:11]
    تاریخ عضویت
    1391-9-12
    نوشته ها
    271
    امتیاز
    759
    سطح
    14
    Points: 759, Level: 14
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    340

    تشکرشده 358 در 180 پست

    Rep Power
    41
    Array

    RE: دیگه بریدم!!

    سلام سارا جان خواهر خوبم شما الآن عصباني هستي و تصميم گرفتن تو عصبانيت خوب نيست تا حالا با پدرو مادرت راجبه شرايطت حرف زدي؟ الآن پيش همسرت هستي يا رفتي خونه پدرت؟
    دوست خوبم من ميدونم كه حق باتو هستش و تواين زندگي خيلي سختي كشيدي ولي طلاق بايد آخرين راه باشه تا بعدها كه به عقب نگاه كردي نگي كاري بود و من نكردم.فكر ميكني اشتباهات خودت چي هست؟واقعا همه چيز براي شوهرت بودي و اون رفته سمت كس ديگه؟به اين سوالا صادقانه جواب بده اگه نخواستي به ما بدي به خودت بده.

  4. 2 کاربر از پست مفید saharjavid تشکرکرده اند .

    saharjavid (شنبه 07 بهمن 91)

  5. #23
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 فروردین 92 [ 16:46]
    تاریخ عضویت
    1391-10-09
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    296
    سطح
    5
    Points: 296, Level: 5
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 18 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دیگه بریدم!!

    saharjavid جان می دونی این شرایطو من از خیلی وقت پیش داشتم و تحمل می کردم ولی وقتی پای یه نفر دیگه در میونه ، دیگه نمی خوام با چنین کسی زیر یه سقف باشم، من خیلی شوهرمو دوست داشتم، ولی الان نه، اشتباه من این بود که خبلی رو دادم، خیلی محبت بهش کردم ، خودمو کوچیک کردم، وقتی کتکم می زد، اون بدتر قهر می کرد، من گذشت می کردم

    3 ماهه حامله بودم که تو بدترین شرایط ویارم کتکم زد ، هلم داد طوریکه بچه سقط شد، حتی نذاشت مامانم بیاد ازم مراقبت کنه

    باورتون نمیشه وقتی عصبی میشه هیچ کس جلو دارش نمی تونه بشه، و تا حد مرگ میزنتت، طوریکه بعد کتکاش بی حس می شم

    درسته طلاق آخرین راهه، ولی من خیلی سعی کردم درستش کنم، باورتون نمیشه من حتی لباس عروس تنم نکردم، حتی طلا نخواستم ازش، ولی دوست داشتم زندگی موفقی داشته باشم، منی که دانشجوی نمونه دانشگاه بودم، الان وضعیتم اینه

    چون خواستم آدمه خوبی باشم

    شرایطمو پدرم می دونه و راضیه به طلاقم چون باهاش نشسته صحبت کرده، ولی حل نشده، الان خونه خودمون هستم، من خیلی شرمم میومد حتی داد بزنم، صدامو براش بلند کنم ، از اینکه خوب بودم متنفرم

  6. کاربر روبرو از پست مفید sara-1366 تشکرکرده است .


  7. #24
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 اسفند 91 [ 14:11]
    تاریخ عضویت
    1391-9-12
    نوشته ها
    271
    امتیاز
    759
    سطح
    14
    Points: 759, Level: 14
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    340

    تشکرشده 358 در 180 پست

    Rep Power
    41
    Array

    RE: دیگه بریدم!!

    سارا جان خوب بودنت و قبول دارم ولي براي مرد نبايد خيلي خوب باشي نبايد از چيزهايي كه ميخواي چشم پوشي كني ميدونم دوستش داشتي ولي اشتباه ما خانم ها همينه كه وقتي عاشق ميشيم ديگه خودمون و يادمون ميره.من بارفتن به خونه پدرت موافق نيستم ولي اگه مطمئني پاي كس ديگه درميونه با پدرت اساسي صحبت كن و خودت درخواست طلاق نده كه محبور بشي از حق و حقوقت هم بگذري.عزيزم تو يه بار رو پايه احساس و عجولانه تصميم گرفتي اين دفعه باعقل و منطق و سر حوصله و صبر تصميم بگير تا باز از تصميمت پشيمون نشي.حتما حتما پيش روانشناس برو يه روانشناس خوب كه روحت ترميم بشه بااين اتفاق هايي كه برات افتاده روحت آسيب ديده احتياج به ترميم داره.

  8. کاربر روبرو از پست مفید saharjavid تشکرکرده است .

    saharjavid (شنبه 07 بهمن 91)

  9. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 فروردین 92 [ 16:46]
    تاریخ عضویت
    1391-10-09
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    296
    سطح
    5
    Points: 296, Level: 5
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 18 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دیگه بریدم!!

    آره عزیزم خودمم احساس می کنم روحم تو عذابه همش کابوس می بینم، همش کارم شده گریه، به خودم باید بیام ، خودمو یادم رفته

    نه این دفعه خیلی بهش فکر کردم، کاری نمی کنم که پشیمون بشم، پدرم خیلی دوسم داره، و همیشه هم میگه به تحصیلاتت ادامه بده ، همیشه حامیم بوده، با اینکه خودم کار می کنم، ولی حقوقم دست خودم نیست، پدرم حمایت مالیم میکنه

    خیلی ممنون که به دردو دلم گوش می دین

  10. کاربر روبرو از پست مفید sara-1366 تشکرکرده است .


  11. #26
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 اردیبهشت 99 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1391-11-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    719
    امتیاز
    12,958
    سطح
    74
    Points: 12,958, Level: 74
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 292
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,329

    تشکرشده 1,605 در 532 پست

    Rep Power
    92
    Array

    RE: دیگه بریدم!!

    چرا حقوقت دست خودت نیست؟ یعنی چی؟


    " باورتون نمیشه وقتی عصبی میشه هیچ کس جلو دارش نمی تونه بشه، و تا حد مرگ میزنتت، طوریکه بعد کتکاش بی حس می شم. "


    چرا چرا چرا چرا چرا صبر کردی که اینطوری کنه؟
    چچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ چچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ چچچرااااااااااااااااااااا اااااااااا ؟؟؟؟؟
    برو به یه روانپزشک بگو بهت بگه چطوری باید مواظب خودت باشی! چطوری باید خودت رو دوست داشته باشی!

    منم شوهرم رو پر رو کردم. من و خیلی زن های دیگه هم خودمون رو یادمون می ره. ولی نه به این شدت دختر خوب!

  12. کاربر روبرو از پست مفید she تشکرکرده است .

    ارزو ایمانی (یکشنبه 08 بهمن 91)

  13. #27
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 اسفند 91 [ 14:11]
    تاریخ عضویت
    1391-9-12
    نوشته ها
    271
    امتیاز
    759
    سطح
    14
    Points: 759, Level: 14
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    340

    تشکرشده 358 در 180 پست

    Rep Power
    41
    Array

    RE: دیگه بریدم!!

    سارا جان حمايت پدرت خيلي ميتونه الان به دردت بخوره.باهاش صحبت كن مطمئن باش هيچ كس تو دنيا به اندازه پدر و مادر آدم و دوست نداره.روانشناس و يادت نره تو بايد دوباره خودت بسازي چه با شوهرت چه بي شوهرت روح سالمي داشته باشي انقدرم گريه نكن خدايي نكرده چشمات كيست اشكي مياره به فكر خودت باش.

    تاپيك زير رو بخون ميتونه كمكت كنه:
    http://www.hamdardi.net/thread-20401.html

  14. 2 کاربر از پست مفید saharjavid تشکرکرده اند .

    saharjavid (یکشنبه 08 بهمن 91)

  15. #28
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 فروردین 92 [ 16:46]
    تاریخ عضویت
    1391-10-09
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    296
    سطح
    5
    Points: 296, Level: 5
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 18 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دیگه بریدم!!

    saharjavid: باشه عزیرم خیلی آروم شدم، ممنون که کمکم می کنید

  16. 2 کاربر از پست مفید sara-1366 تشکرکرده اند .


  17. #29
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 تیر 99 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,339
    امتیاز
    22,823
    سطح
    93
    Points: 22,823, Level: 93
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 527
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger First ClassOverdrive
    تشکرها
    3,264

    تشکرشده 3,442 در 1,036 پست

    Rep Power
    151
    Array

    RE: دیگه بریدم!!

    کاش محکم تر از این حرفها باشی
    شرایطت خیلی بده ولی نذار این مشکلات بشکنتت طوری که دیگه نتونی از جات پا شی

    خانوم ،خانوما تو همون دختر نمونه و درس خون دانشگاه هستی ولی شرایط زندگیت عوض شده همون جور که اون موقع موفق بودی الانم باید باشی و اگر تو مشکلاتم تونستی شاگرد اول باشی اونوقت میشه گفت که سارا شاگرد اوله

    سارا جان اول اینکه محکم باش و روی اهداف زندگیت متمرکز باش ،دختر خوب زندگی که به آخر نرسیده هنوز در جریان و فرصت ها باقی است پس خودتو نباز یه برنامه برای خودت و زندگیت بریز و فکر کن که با همسرت و یا بدون اون باید به اهدافت برسی

    دیگه گریه و زاری بسته به اندازه کافی اذیت شدی نذار که اذیتت کنه

    بعدم با همسرت صحبت کن و بگو چه تصمیمی داری خیلی آروم
    از پدرت کمک بگیر و سعی کن بهش تکیه کنی و ازش آرامش بگیری

    می دونم تا زمانی که جای کسی نباشی نمی تونی درکش کنی ولی منطق میگه که سارا باید توی این سختی ها محکم ترین باشه

  18. 2 کاربر از پست مفید eghlima تشکرکرده اند .

    eghlima (یکشنبه 08 بهمن 91)

  19. #30
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 فروردین 92 [ 16:46]
    تاریخ عضویت
    1391-10-09
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    296
    سطح
    5
    Points: 296, Level: 5
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 18 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دیگه بریدم!!

    eghlima جان خیلی ممنون، نمی دونم تصمیم برا طلاق درسته یا نه، ولی اینو می دونم که شرایطم از اینه که هست بهتر میشه ، چون باور کنید من به طلاق عاطفی رسیدم

    حتی دوست ندارم با شوهرم رابطه جنسی داشته باشم، همه ی کارایی که کرده و بدی هایی که کرده جلو چشم میاد، من خودمو میشناسم چون ارادم برای انجام یه کاری خیلی زیاده و هر کاریو بخوام می تونم به نتیجه برسونم ولی تو تغییر شوهرم نتونستم موفق باشم ، نتونستم درستش کنم، با اینکه از مشاورین زیادی کمک خواستم ولی حل نشد

    می دونین از عاقبت طلاق می ترسم، تو جامعه با یه دیده دیگه ای بهم نگا کنن، من حساسم زود می شکنم، برا همین مردد بودم در انجامش

    با شوهرم خیلی صحبت کردم وقتی سر مسائل جرئی کتکم می زنه و تا حدی که کبودیش تا یه ماه می مونه نمی خوام دیگه به خودم بد کنم، اون همیشه قول می ده درست شه ولی بعد یه هفته میشه همونی که بود

    می دونین من ذره ای از اون چیزی که اینجا برام پیش اومده رو بهتون گفتم ، چون نمی خوام ناراحتتون کنم

  20. کاربر روبرو از پست مفید sara-1366 تشکرکرده است .



 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.