سلام به همه + تشکر
اوضاع خیلی بهتر از قبل شده، البته بخاطر شوخیا و اذیت کردنای من بود که نامزدم راه افتاد. حتی یکی دوبار که باهم شام خوردیم و قدم زدیم خیلی خوب بود الان فکر میکنم یه خورده ایده آل گرا شدم که دنبال یه خانوم کاملن سفارشی می گشتم همونطور که گفتم یه سری خصوصیات ظاهریشون رو نمی پسندیدم که با یکم صبر و صحبت بیشتر حتمن تغییر میکنه چون الان خیلی بهتر شده
اما یه سری خصوصیت دارن که نمیشه ازشون گذشت و واقعن خیلی کم دیدم (همه رو یکجا). مهربونی صداقت درک و فهم بالا صبر و اخلاق خیلی خوب. حتی برای امتحان تلفن کردم و وانمود کردم عابر بانکم سوخته و ... کارتشو داد و ... اما به هیچ وجه حاضر نشد پولو ازم پس بگیره و چنتا خصلت دیگه که واقعن حیفه بخاطر اونا ازش بگذرم. امید به خدا
ممنونم از همه دوستای خوب که کامنت گذاشتین.
دوست دارم چن روز آینده یه خاطره راجع به دوستی بنویسم به من که درس بزرگی داد اون قضیه ... امیدوارم بقیه هم استفاده کنن.
بازم مرسی
تا بعد![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)