به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 38 , از مجموع 38

موضوع: دیگه بریدم!!

  1. #31
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 اسفند 91 [ 14:11]
    تاریخ عضویت
    1391-9-12
    نوشته ها
    271
    امتیاز
    759
    سطح
    14
    Points: 759, Level: 14
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    340

    تشکرشده 358 در 180 پست

    Rep Power
    41
    Array

    RE: دیگه بریدم!!

    سارا جان زندگي هيچ انساني بدون غصه و درد نيست همه كم و بيش ناراحتي تو زندگيشون دارن ميدونم خيلي سختي كشيدي و روحت خسته اس ولي زندگي به همين چيزها خلاصه نميشه اگه تصميم بگيري براي طلاق حمايت خانوادت و داري و ميتوني زندگيت و از نو بسازي اينجا هيچ كس به طلاق ترغيبت نميكنه طلاق منفورترين حلال خداست اگه خودت تصميم گرفتي از اين زندگي بياي بيرون بايد خودتو قوي كني و خودت و بسازي اين خاطرات رو هم به خودت يادآوري نكن كه بيشتر باعث عذابت بشن.
    من سر نماز دعات ميكنم وقتي كه غسل ميكني به نيت صبر حضرت زهرا(س) و بي بي زينب هم غسل كن تا خدا بهت صبر بده.

  2. کاربر روبرو از پست مفید saharjavid تشکرکرده است .

    saharjavid (یکشنبه 08 بهمن 91)

  3. #32
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 فروردین 92 [ 16:46]
    تاریخ عضویت
    1391-10-09
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    296
    سطح
    5
    Points: 296, Level: 5
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 18 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دیگه بریدم!!

    خیلی ممنون saharjavid جان دعام کنید ، این روزا اصلا حالم خوب نیست، من چه جوری می تونم تمرکزمو رو درسم بذارم؟؟؟؟
    به نظرتون برم خونه پدرم؟ منو خانوادم تو یه شهر نیستیم دور از همیم،و در ضمن من شاغل هم هستم تو مخابرات کار می کنم، رفت و آمدم برا کارم سخت میشه

  4. کاربر روبرو از پست مفید sara-1366 تشکرکرده است .


  5. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 20 اردیبهشت 92 [ 23:31]
    تاریخ عضویت
    1391-10-05
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    324
    سطح
    6
    Points: 324, Level: 6
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    0
    تشکرشده 2 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: دیگه بریدم!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط mahsa1
    دوستان من حالم خوب نیس من بریدم هیچی ندارم دیگه خودمو گم کردم من کجام اینجا کوجاس من چیکاردارم میکنم تروخدا منم بگید چی کار کنم که ادم باشم خسته شودم شوهرم میگه بیا ببرمت به روش حیوانات اهلی کنم میگم باشه ولی باز میگه نه
    مهسا جان اگه دنبال راهکاری سخنرانی های دکتر فرهنگ رو گوش بده.خیلی کمک میکنه.
    پشت گوش ننداز.حتما این کارو بکن
    http://drfarhang.mihanblog.com/post/3

  6. #34
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 بهمن 91 [ 04:51]
    تاریخ عضویت
    1391-11-09
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    51
    سطح
    1
    Points: 51, Level: 1
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 4 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دیگه بریدم!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط sara-1366
    مشکل من اینه که شوهرم سر مسایل جزئی هم عصبی میشه، و دوست داره مسایلی که بین من قبلا پیش اومده رو دوباره تکرار کنه و دوست داره همش گریه منو ببینه، خیلی بدبینه و اشلا دوست نداره من به تحصیلاتم ادامه بدم، من به پیشنهاد دوستم خواستم اینجا مشکلمو بگم ولی نمی دونم منی که این همه یه نفر دوست داشتم چی شده الان، متنفرم ازش
    من حق اظهار نظر در مورد خرید کوچکترین چیزا رو ندارم، دوست داره خودش تصمیم بگیره و این عادتشم نمی تونه تغییر بده

    وقتی عصبی میشه نمی تونه جلوی خودشو بگیره حتی بیرون هم باشه بین مردم یه سیلی بهت می زنه سر اینکه، نظرمو دادم، من آدمیم که خیلی صبور و آرومم و خیلی تو دورو بریام تاثیر می ذارم ولی نتونستنم تو شوهرم تغییری ایجاد کنم
    ساراجان سلام..منم خیلی ناراحت شدم وبا این قضیه خیلی مخالفم که مرد دست بزن داشته باشه ...همه ما انسان افریده شدیم نه....بسیار کار اشتباهی میکنی خواهشا زود تصمیم عجولانه نگیر درست فشار زیاد ولی با فکر برو جلو همه جوانب رو بسنج ...راستی منم یک مهندس برقم...بابابرقی ها که صبر وتحملشون زیاد:D دارم ..پس خانم مهندس خودتو از اون تایپ پیست دست کم نگیرباارزوی سلامتی وخوشبختی

  7. کاربر روبرو از پست مفید saaed.mohamadi58 تشکرکرده است .

    rahaa ivi (دوشنبه 09 بهمن 91)

  8. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 10 خرداد 93 [ 07:40]
    تاریخ عضویت
    1391-10-28
    نوشته ها
    87
    امتیاز
    1,574
    سطح
    22
    Points: 1,574, Level: 22
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    3

    تشکرشده 69 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دیگه بریدم!!

    سلام سارا جون. بببخشید که اینو میگم ولی از خانم تحصیلکرده ای مثل شما بعیده ایشون شمارو کتک میزنه و شما بر و بر نگاه میکنی؟ دوبار سقط کردی و پزشکی قانونی نرفتی؟ شاید به خاطر رفتارهای شوهرت سقط کردی دختر خوب مملکت دیگه انقدم شهر هرت نیست خودت تو جامعه ای شاغلی دختر بیسواد و توسری خوری نیستی دوره کتککاری دیگه تموم شده باید میرفتی دادگاه شکایت میکردی شاید به خاطر این نرفتی که پرده ها نیفته و روتون به هم باز نشه و به قول خودت میخواستی زندگی کنی آره؟ عزیزم این چه زندگیه با این شرایطی که ایشون درست کرده خیلی وقته حرمتهارو شکسته پس دیگه خانمی و صبوری بسه تو هم آدمی میدونی با دوبار سقط احتمال دوباره بچه دار شدنت چقدر کمتر میشه؟تو داری سلامتیتو به خطر میندازی به خاطر چی به خاطر کی کسی که حرف زدن رو با کتک جواب میده من نمیگم برو طلاق بگیر ولی یه بار برو دادگاه برو پزشکی قانونی شکایت کن بفهمه که به خاطر اینکارش مجرم شناخته میشه و علاوه بر اینکه میتونی دیه بگیری میتونی ازش جدا شی چون به خاطز ضرب و شتم دادگاه حق رو به زن میده و عدم صلاحیت مرد رو اعلام میکنه وقتی حرف زدن فایده نداره یه بار اینطوری رفتار کن شاید بترسه و دست برداره زیادی کوتاه اومدنم میشه اینی که الان شده موفق باشی

    سلام سارا جون. بببخشید که اینو میگم ولی از خانم تحصیلکرده ای مثل شما بعیده ایشون شمارو کتک میزنه و شما بر و بر نگاه میکنی؟ دوبار سقط کردی و پزشکی قانونی نرفتی؟ شاید به خاطر رفتارهای شوهرت سقط کردی دختر خوب مملکت دیگه انقدم شهر هرت نیست خودت تو جامعه ای شاغلی دختر بیسواد و توسری خوری نیستی دوره کتککاری دیگه تموم شده باید میرفتی دادگاه شکایت میکردی شاید به خاطر این نرفتی که پرده ها نیفته و روتون به هم باز نشه و به قول خودت میخواستی زندگی کنی آره؟ عزیزم این چه زندگیه با این شرایطی که ایشون درست کرده خیلی وقته حرمتهارو شکسته پس دیگه خانمی و صبوری بسه تو هم آدمی میدونی با دوبار سقط احتمال دوباره بچه دار شدنت چقدر کمتر میشه؟تو داری سلامتیتو به خطر میندازی به خاطر چی به خاطر کی کسی که حرف زدن رو با کتک جواب میده من نمیگم برو طلاق بگیر ولی یه بار برو دادگاه برو پزشکی قانونی شکایت کن بفهمه که به خاطر اینکارش مجرم شناخته میشه و علاوه ب

  9. 2 کاربر از پست مفید شکوفه کویری تشکرکرده اند .

    ساناز1160 (دوشنبه 09 بهمن 91)

  10. #36
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 آذر 94 [ 06:20]
    تاریخ عضویت
    1391-10-04
    نوشته ها
    461
    امتیاز
    5,041
    سطح
    45
    Points: 5,041, Level: 45
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 109
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger First Class5000 Experience Points
    تشکرها
    373

    تشکرشده 699 در 298 پست

    Rep Power
    61
    Array

    RE: دیگه بریدم!!

    سلام دوست عزیزم.
    از خوندن شرح زندگیت متاسف شدم. من هم همچین شرایطی داشتم. اما هیچ راهکارقطعی نمیدم چون میدونم شما هم مثل همه ما وقتی میای اینجا و شروع میکنی به نوشتن فقط تلخی ها رو مینویسی...شاید همه زندگی تو این سالها این نباشه.
    شما نوشته بودی نمیدونی طلاق درسته یا نه؟ و به طلاق عاطفی رسیدی و اینکه مطمئنی با طلاق وضعیتت بهتر میشه ولی تردید داری...
    شرایطی که الان داری وضعیت دو ماه پیش منه منم دو ماه پیش مطمئن بودم طلاق میگیرم ... منم مثل شما خونوادم پیشم نبودن دانشگاه و زندگی رو ول کردم و اومدم پیش خونوادم حتی وکیل گرفتم و افتادم تو مراحل قانونی...اما صبر کردم تو این دو ماه واقعا حالم بهتر شد. عصبانیتم کم شد فکرم باز شد طلاق عاطفی فقط به معنای متنفر بودن نیست شنیدم قاضی قبل از صدور حکم طلاق یه دوره ای میذاره به نام مفارقت. چرا بدون رجوع به دادگاه این فرصت رو به خودت و شوهرت نمیدی؟ اصلا شده تا به حال یه برخورد جدی داشته باشی؟ یعنی بذاری بری تا بفهمه چقدرررر عرصه رو بر شما تنگ کرده؟ شاید واقعا متوجه عمق اشتباهش نشده! عزیزم زندگیت خیلی مهمتر از کارته...یه مرخصی طولانی بگیر طوریکه همسرت نفهمه و برو پیش خونوادت...بگو تصمیمت جدائیه. بذار چند ماه بگذره از هم دور باشید. اگه تو این مدت مفارقت همسرت فهمید چه اشتباهی کرده و خواست به کمکت جبران کنه و اصلاح بشه و خودت هم راغب بودی برگرد شاید هم به این نتیجه رسیدی که طلاق بهترین راهه...
    ولی چیزی که واضحه الان به این نتیجه قطعی نرسیدی ... برای طلاق هیچ وقت دیر نیست. حتی یک سال هم به تعویق بیفته تاثیر چندانی رو آیندت نداره چه برسه به چند ماه!
    صبر کن تا مطمئن بشی عزیزم و مطمئن باش صبر کردن شما رو از این وضعیت فعلی در میاره و به یه ثبات نسبی میرسونه.
    کاش از شاخه سرسبز حیات ،

    گل اندوه مرا می چیدی ...

    "فروغ فرخزاد"

  11. 2 کاربر از پست مفید گل آرا تشکرکرده اند .

    ahrmb (دوشنبه 09 بهمن 91)

  12. #37
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 فروردین 92 [ 16:46]
    تاریخ عضویت
    1391-10-09
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    296
    سطح
    5
    Points: 296, Level: 5
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 18 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دیگه بریدم!!

    شکوفه جان من یه بار اقدام جدی برا طلاق کردم و از کارم هم یه ماه مرخصی گرفتم، ولی با واسطه خانوادش و خودش که اظهار ندامت و پشیمانی می کرد برگشتم سره زندگیم ، حتی تا مراحل اولیه طلاق پیش رفته بودم، از اون روز به بعد دنبال مشاوره و روانپزشک اینا بودیم ولی تاثیرش تا یه ماه بود، من خیلیییییییی دوسش داشتم نمی تونستم ازش دل بکنم ولی الان یه سال از هر نظر بهش رو نمی دم، چون هر وقت بهش محبت می کنم باز دلمو می شکنه

    تو خونه بیشتر خودمو سرگرمه درس و کارای خونه می کنم، این آدم اونقد بدبینه که من حتی تنهایی نمی تونم خونه پدرم برم ، بهم تایم می ده که فردا این ساعت باید برگردی و خونه باشی و اگه تو اون ساعتی که گفته نرسم ، همش عصبی میشه و دعوا را بندازه
    من حتی جرات اینو ندارم که به طرف نت و اینترنت برم، چون همش بدبینه چون خودش همه کاری میکنه فک میکنه منم مثل خودشم، دائما زیر نظرم داره ، ایمیلامو چتهامو با دوستام چک می کنه، من تو اینا مشکلی ندارم چون از خودم مطمئنم ولی کاری که می کنه اشتباهه محضه و آزارم میده

    گل آرا جان صبر کردم ولی نتیجش شده این ، جسما آسیب دیدم، روحمم که بدتر، دیگه نمی خوام بیش از این تحقیر شم، باورتون نمیشه تو دانشگاه همه آرزوی ازدواج با منو داشتن ولی من این آقا رو انتخاب کردم البته تو دوره آشنایی به این نتیجه رسیده بودم که کارم اشتباه ولی باز این اشتباهو کردم، چون وابسته اون شده بودم، گفتم بعده ازدواج درست میشه می تونم تغییرش بدم ولی نشد، فک می کنید وقتی کتکم میزنه جونی برا آدم میمونه که در مقابلش کاری انجام بده، شما نمی دونید که من به خاطر این آقا تو روی پدرم وایسادم و گفتم می خوام با این ازدواج کنم، برا همینه جرات نکرده بودم کاری کنم و یه اقدام جدی کنم و تا امروز این بلاهایی که به سرم آورده بود به خانوادم انتقال بدم و اینم نقطه ضعف منو می دونست چون راز نگه دار بودم

    آقای محمدی متاسفانه این مردا احساس می کنند که وقتی با یه زن ازدواج می کنند فک می کنند زن جزو اموالشونه و حس مالکیتشون گل می کنه، و همش می خوان زنا عینه این رباتا عمل کنند

  13. کاربر روبرو از پست مفید sara-1366 تشکرکرده است .


  14. #38
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 آذر 94 [ 06:20]
    تاریخ عضویت
    1391-10-04
    نوشته ها
    461
    امتیاز
    5,041
    سطح
    45
    Points: 5,041, Level: 45
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 109
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger First Class5000 Experience Points
    تشکرها
    373

    تشکرشده 699 در 298 پست

    Rep Power
    61
    Array

    RE: دیگه بریدم!!

    مسائلی از این دست که شما باهاش درگیری شاید تو طولانی مدت به نتیجه برسه مثلا 1 سال یا 6 ماه دوری ... نه فقط دوری و بی خبری... دوری ای که علاوه بر اظهار ندامت همراه با تغییرات عملی در طرف مقابلت باشه. یعنی شرایط جبری برای همسرت که 2 راه داشته باشه یا جدایی یا تغییر و تجدید نظر در رفتار. آخه 1 ماه به نظر من زمانی نیست. البته این مال وقتیه که شما واسه طلاق تردید داری یعنی نه به زندگی بعد از طلاق اعتماد داری نه به زندگی با این مرد. من با توجه به گفته خودتون همچین استنباطی کردم و فکر کردم مرددی و گفتم اگه هستی صبر کن. اگه تردید نداری با طلاق خیلی حال و روزت بهتر از الان میشه مسئله فرق میکنه...
    کاش از شاخه سرسبز حیات ،

    گل اندوه مرا می چیدی ...

    "فروغ فرخزاد"

  15. کاربر روبرو از پست مفید گل آرا تشکرکرده است .

    ahrmb (دوشنبه 09 بهمن 91)


 
صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.