سلام
شاید بهتر باشه یه مدت هیج ارتباطی با ایشون نداشته باشید کاش میشد یه مدت برید یه شهر دیگه برای کار واصلا باهاشون ارتباطی نداشته باشید
بعضی وقتها وقتی یکی تقاضای طلاق یاجدای می کنه راحتر با قضیه کنار میاد تا کسی که مورد ترک قرار میگیره یا به هر نحوی با عدم رضایت مجبور به جدایی میشه..شاید اگه بی خبر ازش دور بشید و یه مدت ترکش کنید بهتر باشه تا اینکه منتظر بشینید روزها وماهها رو بشمارید که چی میشه یا نمیشه شاید اگه شما ایشون رو یه مدت ترک کنید به خودش بیاد وباور کنه دارید ازهم جدا میشید و تجدید نظر کنه
امیدوارم نظرم اشتباه نباشه ....
در پناه خداوند باشید![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)