سلام صدف جان عزیزم من تاپیک قبلیتو خونده بودم و در جریان بودم ولی بابت مریضیت خیلی ناراحت شدم انشاله که هر چه زودتر بهبودی حاصل بشه
عزیزم راجع به جدایت من نمی تونم نظری بدم امیدوارم کارشناسها به خوبی راهنمایت کنن
ولی در مورد مهریه یه چیزی میدونم گفتم شاید برات مفید باشه
تو تاپیک قبلیت اگه اشتباه نکنم نوشته بودی که پدر همسرت فوت کرده و یه خونه ازش به ارث مونده شما میتونید اون خونه رو توقیف کنید و از سهمی که شوهرتون به ارث میبره مهریه تونو طلب کنید ولی باید از طریق ثبت اسناد شماره ثبت خونه رو به دست بیارید و مراحل توقیف رو انجام بدید.
زندگی، خاطره آمدن و رفتن ماست
لحظه آمدن و رفتن ما ،تنهائی ست








علاقه مندی ها (Bookmarks)