به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 53
  1. #31
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 07 تیر 99 [ 01:39]
    تاریخ عضویت
    1390-6-05
    نوشته ها
    95
    امتیاز
    6,589
    سطح
    53
    Points: 6,589, Level: 53
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 161
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    272

    تشکرشده 208 در 69 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    چند روز پیش همه چیز تموم شدو ما از هم جدا شدیم
    رای نفقه که صادر شد همسرم دید 6ماه اصرارش نتیجه ی نداشت برای دوستی
    و حالا باید نفقه رو بده وگرنه می ره زندان

    و راضی شد برای طلاق
    نفقه و مهریه رو بخشیدم و همه کادوها و طلاها رو پس دادم و تمام

    خیلی برام سخته خیلی سردرگمم .برای من چاره ی جز طلاق نمونده بود چون پدرو مادرم نمی خواستند
    دیگه از دست این بی احترامی هاش به ستوه اومده بودن


    خیلی حالم بده از یه طرف دائم خاطرات همسرم پیش رومه و باور نمی کنم این طلاقو
    به خدا خیلی سخته اصلا باور نمی کنم
    مثل کسی شدم که عزیزش مرده

    و از طرفی آینده رو سیاه می بینم

    من قبل از این خواستگار نداشتم و هر کسی می اومدو می رفت
    حالا احساس می کنم با این شرایط تا آخر عمر ازدواج نکنم و حسرت به دل بمونم


    وقتی می رم مهمونی هر کسی از فامیل هم منو می بینه می گه ازدواج چیه همین جوری راحت زندگی کن
    انگار دیگه کسی امید به ازدواج دوباره من نداره

  2. 2 کاربر از پست مفید تسلیم خدا تشکرکرده اند .

    barani (یکشنبه 20 اسفند 91), shabe niloofari (یکشنبه 20 اسفند 91)

  3. #32
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array
    سلام دوست خوبم

    حالا که همه چیز تموم شده فقط و فقط باید به فکر ساختن روحیه ات باشی.الان دیگه فکر کردن به گذشته و چرا چرا کردن فایده نداره

    طلاق یه مرحله سخت تو زندگی هرکسیه.که با کمک گرفتن از یه مشاور و توکل به خدا میتونی بذاری پشت سر.

    حق داری.چون ضربه خوردی همه چیز رو تباه شده میبینی.همه افرادی که جدا میشن اوایلش همین حس و حال رو دارن و بدون فقط این حالت مختص تو نیست.

    کم کم به خودت میای و میبینی که حکمتی در این جدایی بوده.
    یکی از زندیکان منم جدا شد از همسرش.اوایل دقیقا مثل شما بود.هرچقدر به ازدواج مجدد ترغیبش میکردیم اون قبول نمیکرد.
    تا اینکه یکسال بعد از جداییش ازدواج کرد و خدا میدونه چه همسر نازنینی نصیبش شده و چقدر راضیه.روزی چند مرتبه میگه خداروشکر که اون زندگی تموم شد و من روی ارامش رو دیدم.

    به حرفهای اطرافیان هم توجه نکن.متاسفانه بعضیها میخوان ارامش بدن بدتر میان و نمک روی زخم ادم میپاشن.

    حتما به فکر روحیه ات باش.این دوران نقاهت تموم میشه و تو با شادابی و با روحیه خوب برمیگردی سر یه زندگی جدید.

    سرت رو حتما با کار و درس و ورزش گرم کن.
    من بازم برات مینویسم

    مراقب خودت باش

    موفق باشی
    گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.


  4. 3 کاربر از پست مفید maryam123 تشکرکرده اند .

    barani (یکشنبه 20 اسفند 91), shabe niloofari (یکشنبه 20 اسفند 91), تسلیم خدا (شنبه 19 اسفند 91)

  5. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 06 مرداد 93 [ 08:34]
    تاریخ عضویت
    1391-10-18
    نوشته ها
    49
    امتیاز
    1,347
    سطح
    20
    Points: 1,347, Level: 20
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,236

    تشکرشده 119 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array
    تسلیم خدا ی عزیز سلام
    خواهر مهربونم آلان حالتو مفهمم منم سه روز دیگه عده ام تموم میشه جدایی سخته خیلی سخت ولی خدا وقتی یه اتفاقو برامون رقم میزنه صبرشم بهمون میده.
    خدا خودش بارها تو قران گفته بعد از سختی آسانی قرار دادیم. و برای هر چیزی زمانی مشخص کردیم.

    سوره طلاق رو بخون با معنیش. خوندنش به من آرامش میده. خدا خودش تو سوره طلاق گفته تو نمیدانی شاید خدا بعد از طلاق وضع تازه یا وسیله اصلاحی فراهم کند.
    عزیزم فکر نکن صدام از جای گرم در میاد و درکت نمیکنم . میدونم احساس خلاء میکنی .منم مثل شما دارم روزهای سختی رو میگذرونم ولی به لطف خدا امیدوارم و میدونم این روزا میگذرن روزهای خوب در راهن. آرام جان دیگری در راهه. فقط باید صبور باشیم مراقب خودت باش. به دیگران اجازه نده با حرفاشون رو زخمت نمک بپاشن

    من بهت یوگا رو پیشنهاد میکنم خودم رفتم واقعا آرام بخشه. خواهر عزیزم منم اگه قابل باشم واست دعا میکنم .


    زندگی ،خاطره آمدن و رفتن ماست
    لحظه آمدن و رفتن ما ،تنهائی ست

  6. 2 کاربر از پست مفید barani تشکرکرده اند .

    del (دوشنبه 19 فروردین 92), تسلیم خدا (یکشنبه 20 اسفند 91)

  7. #34
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 07 تیر 99 [ 01:39]
    تاریخ عضویت
    1390-6-05
    نوشته ها
    95
    امتیاز
    6,589
    سطح
    53
    Points: 6,589, Level: 53
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 161
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    272

    تشکرشده 208 در 69 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنونم از شما
    منم با همین سوره طلاق کمی آروم شدم
    چند روز پیش خیلی حالم بد بود
    قرآنو برداشتم گفتم خدایا من نمی تونم این طلاقو تحمل کنم تو باهام حرف بزن
    باور کن اتفاقی لای قرآنو باز کردم سوره طلاق اومد
    و اولین جمله ی که از سوره به چشمم خود ان مع العسر یسری بود (آیه هفتم)
    (خدا با این معجزه های کوچیک نشون می ده حواسش بهم هست)
    :310:

    این فقدان خیلی عذابم می ده
    یاد نقشه های که برای تک تک مراحل زندگیمون کشیدیمو ناتموم موند:302:

    یاد خاطراتش داره دیونم می کنه
    اینکه من دیگه هیچوقت نمی تونم ببینمش و برای همیشه زندگیمون تموم شده داره داغونم می کنه

    اینکه من دیگه هیچوقت نمی تونم ببینمش و برای همیشه زندگیمون تموم شده داره داغونم می کنه

    اینکه من دیگه هیچوقت نمی تونم ببینمش و برای همیشه زندگیمون تموم شده داره داغونم می کنه

    :47:
    احساس می کنم دیگه قدرت انجام هیچ کاری رو ندارم



    نمی دونم بعضی از آدما از شکستن دل یه آدم دلشکسته لذت می برن
    همین جوری حالم افتضاح هست . می رم بیرون از خونه حالم بهترشه اما...

    چند روز پیش توی یه مهمونی زن داییم یه آهنگی رو تو گوشیش روشن کردو گفت ببین انگار مال تو خونده
    مضمون آهنگ این بود :جوونیم رفت. زندگیم تموم شد . تنهایی قسمتم شد.پیر شدمو تنها موندم
    نمی دونید چقدر حالم بد شد.از بد دلی این آدما
    حالا همین آدم تو فامیل از هر نظر سرآمد بقیه است
    همسر خوب و مهربان.فرزندان خوب. خوشبخت ترینو بی غم ترین آدم فامیله

    هیچی نگفتم داییم فهمید اون چه کار کرد سریع گوشی رو از دستم گرفت



    خدایا تنهام نگذار . خدایا آرام جانی برام بفرست
    خدایا نگذار تنها بمونم
    خدایا جوری خوشبختم کن که کسانی که از غم من شادن . از شادیم و خوشبختیم غمگین بشن

  8. 2 کاربر از پست مفید تسلیم خدا تشکرکرده اند .

    barani (یکشنبه 20 اسفند 91), صبا_2009 (یکشنبه 20 اسفند 91)

  9. #35
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 تیر 93 [ 09:39]
    تاریخ عضویت
    1390-10-15
    نوشته ها
    224
    امتیاز
    3,034
    سطح
    33
    Points: 3,034, Level: 33
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    450

    تشکرشده 491 در 147 پست

    Rep Power
    37
    Array
    دوست عزیزم تسلیم خدا :
    همین الان پستت رو دیدم دوست ندارم بگم متأسفم واسه این اتفاق چون واقعاً معلوم نیست تآسف برانگیز باشه. از کجا معلوم؟ آخه تا یه چای سردشده رو از تو فنجانت خالی نکنی نمیتونی لذت خوردن چای داغ رو تجربه کنی. باید این آقا میرفت و جا خالی میشد برای کسی که لایق اونجاست. منم مثل بارانی عزیز نفسم از جای گرم بلند نمیشه،خودت که میدونی من یه ساله چه خونی به دلم میشه،حالا نامزدم برگشته و روزی هزار بار به دست و پام میافه که تو خیلی خوبی مریم!!!!! منم بهش گفتم اون وقتی که چیک چیک مستونت بود،یاد زمستونت بود کلی هم اشک تمساح ریخت.
    خلاصه اومدم بهت بگم ببین دوست گلم اصلاً اگه ناراحت نباشی که باید به سلامت روانت شک بکنی،ناراحتی در همچین مورد سنگینی خیلی هم طبیعیه ولی محکم باش ،سر خودت رو گرم کن،هی نشین گذشته رو شخم بزن، تنها کسی که میتونه به من و شما و امثال ما که حقشون خورده شد کمک کنه اول خداست،دوم خداست سوم هم خداست.به او توکل کن
    منم تا قبل سال جدید جدا میشم و میشیم عین هم،پس بدون که میفهممت:313:

  10. 2 کاربر از پست مفید maryam1363 تشکرکرده اند .

    barani (یکشنبه 20 اسفند 91), تسلیم خدا (یکشنبه 20 اسفند 91)

  11. #36
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 06 مرداد 93 [ 08:34]
    تاریخ عضویت
    1391-10-18
    نوشته ها
    49
    امتیاز
    1,347
    سطح
    20
    Points: 1,347, Level: 20
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,236

    تشکرشده 119 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array
    تسلیم خدای عزیز
    الهی قربون دلت برم. به خدا وقتی نوشته هاتو میخونم انگار که حرف دل خودمه اشکام سرازیر میشه
    این فقدان خیلی عذابم می ده
    یاد نقشه های که برای تک تک مراحل زندگیمون کشیدیمو ناتموم موند
    خواهر خوبم من از تو هم جلوتر بودم 5 سال تو خونه خودم یه زندگی مستقل داشتم و حالا باز شدم دختر خونه بابام ولی من دیگه اون دختر سابق نیستم که .تو قلبم یه زخم بزرگ دارم. اینو نمیگم که فکر کنی شرایط تو خوبه و مال من بدتر .نه هر کدوم از ما واسه آیندمون هزارتا نقشه داشتیم که نقش بر آب شد. ولی این اتفاق به خواست خدا بوده و با گذشت زمان فقط پی به حکمتش میبریم.

    اینکه من دیگه هیچوقت نمی تونم ببینمش و برای همیشه زندگیمون تموم شده داره داغونم می کنه
    منم بارها و بارها از خودم میپرسم مگه میشه شوهرم.کسی که بیشتر از همه اعضای خانواده ام حتی مادرم بهم نزدیک بود .کسی که فکر میکردم بهم تعلق داره و بهش تعلق دارم دیگه رفته که رفته .دود از سرم بلند میشه. فقط و فقط اینکه خواست خدا بوده میتونه آرومم کنه

    عزیزم راجع به فامیلهاتم باید بگم فامیلها و اطرافیان منم همینطوری هستن ولی من به مامانم گفتم در نبود من یه طوری بهشون بگه اصلا راجع به جدایی من هیج صحبتی با من نکن چون ناراحت میشه و خوشبختانه موثر بود. تو هم از مامانت یا خواهرت بخواه این موضوع رو به دیگران انتقال بدن.

    عزیز دلم میدونم میفهمم سخته سخته خیلی سخت .ولی خدا ما رو تنها نمیزاره مطمئن باش. این نیز بگذرد. در که همیشه رو یه پاشنه نمیچرخه. اگه روزهای غم نباشن روز های خوشی که معنی پیدا نمیکنن.

    زندگی ،خاطره آمدن و رفتن ماست

    لحظه آمدن و رفتن ما ،تنهائی ست


  12. کاربر روبرو از پست مفید barani تشکرکرده است .

    تسلیم خدا (یکشنبه 20 اسفند 91)

  13. #37
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 تیر 93 [ 09:39]
    تاریخ عضویت
    1390-10-15
    نوشته ها
    224
    امتیاز
    3,034
    سطح
    33
    Points: 3,034, Level: 33
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    450

    تشکرشده 491 در 147 پست

    Rep Power
    37
    Array
    هیچ چیز و هیچ کسی نمیتونه بدبختت کنه ولی افکارت به راحتی میتونه این کار رو بکنه.
    پس حواست باشه دوستم

  14. کاربر روبرو از پست مفید maryam1363 تشکرکرده است .

    تسلیم خدا (یکشنبه 20 اسفند 91)

  15. #38
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 07 تیر 99 [ 01:39]
    تاریخ عضویت
    1390-6-05
    نوشته ها
    95
    امتیاز
    6,589
    سطح
    53
    Points: 6,589, Level: 53
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 161
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    272

    تشکرشده 208 در 69 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مریم جان می شه بیشتر بهم توضیح بدی؟؟؟؟؟؟

  16. #39
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 تیر 93 [ 09:39]
    تاریخ عضویت
    1390-10-15
    نوشته ها
    224
    امتیاز
    3,034
    سطح
    33
    Points: 3,034, Level: 33
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    450

    تشکرشده 491 در 147 پست

    Rep Power
    37
    Array
    اجازه نده این جدایی برات بشه نقطه ضعف که هرکی از راه میرسه دست بذاره روش، نذار این جدایی باعث بشه که به خودت و ارزشهات شک کنی ، اجازه نده این جدایی بشه دست مایه افسردگی و زانوی غم بغل کردن، اجازه نده بشه باعث اینکه به هر نالایقی از ترس تنهایی جواب مثبت بدی، نشه باعث غصه خونواده ت، نشه باعث اینکه فکر کنی همه تقصیرها از تو بوده و کلی مباداهای دیگه. اجازه ندی این افکار خدای ناکرده باعث بدبختیت بشه. چون حتمأ این جدایی باعث بدبختیت نمیشه. بهت قول میدم

  17. 2 کاربر از پست مفید maryam1363 تشکرکرده اند .

    barani (یکشنبه 20 اسفند 91), تسلیم خدا (یکشنبه 20 اسفند 91)

  18. #40
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 06 مرداد 93 [ 08:34]
    تاریخ عضویت
    1391-10-18
    نوشته ها
    49
    امتیاز
    1,347
    سطح
    20
    Points: 1,347, Level: 20
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,236

    تشکرشده 119 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوست عزیزم سلام امیدوارم روبه راه باشی

    جملات قشنگی رو میخوندم احساس کردم واسه روحیه شما هم میتونه مفید باشه

    می دونی چرا شیشیه جلوی ماشین انقدر بزرگه ولی آینه عقب انقدر کوچیکه؟ چون گذشته به اندازه آینده اهمیت نداره. بنابراین همیشه به جلو نگاه کن و ادامه بده.

    تمام چیزها در زندگی موقتی هستند. اگر خوب پیش می ره ازش لذت ببر، برای همیشه دوام نخواهند داشت. اگر بد پیش می ره نگران نباش، برای همیشه دوام نخواهند داشت

    اغلب وقتی امیدت رو از دست می دی و فکر می کنی که این اخر خطه ، خدا از بالا بهت لبخند می زنه و میگه: آرام باش عزیزم ، این فقط یک پیچه نه پایان

    وقتی خدا مشکلات تو رو حل می کنه تو به توانایی های او ایمان داری. وقتی خدا مشکلاتت رو حل نمی کنه او به توانایی های تو ایمان داره

    وقتی شما برای دیگران دعا می کنید، خدا می شنود و انها را اجابت می کند و بعضی و قتها که شما شاد و خوشحال هستید یادتان باشد که کسی برای شما دعا کرده است
    مراقب خودت باش عزیزم

    زندگی ،خاطره آمدن و رفتن ماست

    لحظه آمدن و رفتن ما ،تنهائی ست



  19. کاربر روبرو از پست مفید barani تشکرکرده است .

    تسلیم خدا (یکشنبه 20 اسفند 91)


 
صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 14 تیر 96, 19:57
  2. استفاده از سایت همسریابی برای آشنایی و ازدواج درست هست
    توسط شمیم بهار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: پنجشنبه 14 فروردین 93, 17:30
  3. پاسخ ها: 37
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 فروردین 93, 16:14
  4. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 شهریور 91, 23:34
  5. پسری که دنبال تصاویر جنسی تو نت هست ممکنه مشکل درست کنه برای اطرافیانش؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 12 اسفند 90, 15:20

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.