سلام
امکان نداره با جنس مخالف رابطه تلفنی و هم صحبت بشی و کار به بیان احساسات و علایق نکشه و کم کمم وابستگی و ......
شما تا حالا با جنس مخالف چنین رابطه ای داشتید؟
تشکرشده 26 در 17 پست
سلام
امکان نداره با جنس مخالف رابطه تلفنی و هم صحبت بشی و کار به بیان احساسات و علایق نکشه و کم کمم وابستگی و ......
شما تا حالا با جنس مخالف چنین رابطه ای داشتید؟
Less Than Nothing (جمعه 18 بهمن 92), nakm (دوشنبه 13 آذر 91), بانوی آفتاب (جمعه 26 دی 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)