با این توضیحاتی که دادی احساس می کنم این آقا اصلا معیارهای تو رو نداره . تو میگی این آقا خوبه . اما ما تو زندگی دو جور خوب داریم. یکی اونی که ما می خوایم و معیارهای ما رو داره و ما بهش میگیم خوب. یکی اونی که معیارهای ما رو نداره . اما از نظر عرفی چون شرایطش خوبه بهش میگن خوب. فکر می کنم تو جنبه دوم رو در نظر گرفتی و به معیارهای خودت اهمیت نمیدی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)