هاجس عزیز سلام
امیدوارم که اوضاع خوب باشه خیلی وقته که نیومدی همدردی و منم همش منتظرم و اگه قابل باشم واست همیشه دعا میکنم که به بهترین نحو ممکن مسائلت حل بشه
خواهر خوبم اگه تونستی حتما یه خبری از خودت بده تا از نگرانی در بیام
تو سال جدید برات بهترینهارو از خدای مهربون خواستم
زندگی ،خاطره آمدن و رفتن ماست
لحظه آمدن و رفتن ما ،تنهائی ست








علاقه مندی ها (Bookmarks)