تماس خواهر و مادرتون + تماس شما با اون خانواده اشتباه است.
تماسهای شما و جوابهای سرد اونها ( که تقصیری هم ندارند، به هر حال یک خواستگاری کوتاه بوده و دیگر هیچ) این حس ناراحتی و غمتون را تقویت می کنه.
تشکرشده 14,732 در 3,979 پست
تماس خواهر و مادرتون + تماس شما با اون خانواده اشتباه است.
تماسهای شما و جوابهای سرد اونها ( که تقصیری هم ندارند، به هر حال یک خواستگاری کوتاه بوده و دیگر هیچ) این حس ناراحتی و غمتون را تقویت می کنه.
goleyad (شنبه 10 فروردین 92), فرهنگ 27 (جمعه 09 فروردین 92), سنجاب بازیگوش (شنبه 10 فروردین 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)