گل یاد عزیز،
نکته اول این است که فکر نمی کنم فقط بخاطر تصمیم شما برای ادامه تحصیل کنار کشیدند.
همونطور که گفتید ظاهر براشون خیلی مهم بوده و تاکیدشون روی این مساله بوده.
فراموشش کن.
شما سنی نداری که اینقد نگرانی. تازه ابتدای سن ازدواج هستی و هنوز حداقل 7-8 سال فرصت خوب و زیاد پیش روت داری.
بعد از اون کمی شرایطت محدودتر می شه.
بهتر هست که شرایط و معیارهات را برای خودت بنویسی. درجه بندیشون کنی تا بتونی در موارد بعدی بهتر تصمیم بگیری.
توی این سایت یا جاهای دیگه در مورد این که در خواستگاری و آشنایی به چه چیزهایی باید دقت کرد مطالبی هست، مطالعه کن.
برای درمان جای جوش صورتت اقدام کن. زیبایی و آراستگی یک خانم خیلی مهم هست و بهش اعتماد به نفس می ده.
دختر خوب و تحصیلکرده و جوانی مثل شما، به مشکلی که به راحتی قابل رفع است نباید بی توجه باشد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)