چرا عمدی بوده..سیلیی که با زدنش یه گوش مادرم ناشنوا شد ابنم عمدی بود
درسته هیچ کاری از دستم بر نمیاد
دو ماه میومدن تو خونمون میخوردن مبخوابیدن دو ماه...دوماه
مادرم اوایل ازدواجشون که چی بگم حدود 10 سالی فقط از مهمونا پذیرایی میکرد و هیچی نمیگفت
الان حدود 10 سالی که تازه تو خونمون ارامش بود ولی اونا نمیومدن بحث محبت دوباره پدرم به اونا هست که باعث میشه همیشه سر این موضوع تو خونه بحثی به وجود بیاد
مادرم حق داره نمیتونم بگم اون همه بدی رو قراموش کن...تو این مدت نتونسته...کم بدی نکردن من یک هزارمشونو گفتم
با این رقتارای مامان بابام خیلی عذاب میکشم
بخاطر غریبه ها که همیشه پسرفت مارو میخوان تو خونمون بحث باشه