خواهر عزیز سلام خوبی خانمی؟
چند وقته خبری ازت نیست. امیدوارم خوب باشی و روز به روز شرایطتت بهتر بشه عزیزم
اگه دوست داشتی بیا و از برنامه ها و کارات بهمون بگو . من شرایطتت رو میفهمم و درکت میکنم . ازت یه خواهش خواهرانه دارم میخوام سعی کنی وقتت رو جوری پر کنی تا کمتر وقت فکر و خیال کردن داشته باشی. اگه بری کلاس یوگا که دیگه عالی میشه.
همیشه تو یادم هستی و اگه قابل باشم واست دعا میکنم
خواهر عزیزم این نیز بگذرد
زندگی ،خاطره آمدن و رفتن ماست
لحظه آمدن و رفتن ما ،تنهائی ست








علاقه مندی ها (Bookmarks)