خواهر عزیزم قوربون دل درد کشیدت
تو روخدا با خودت اینطور نکن اول پا شو برو یه چیزی بخور جون بگیری بیشتر اینا که نوشتی به خاطره ضعف جسمیت خودشونو واست پر رنگ تر نشون میدن.
عزیز دلم زندگی بالا پایین داره یه جاهایی باب میل ما و یه جاهایش اصلا دلخواه ما نیست
درسته منو و شما طلاق قسمتمون شده ولی اگه خدا نخواد حتی یه برگ از درخت نمی افته .
عزیزم احساسهایی که تو داری همشون طبیعیه منو تو آلان سوگواریم
یه لحظه پر از خشم یه لحظه خوشحال که با طلاق راحت شدیم یه لحظه پشیمون و دلتنگ که آخه چرا زندگیم از هم پاشید
اینا همه طبیعیه . منم هر بار که یه اتفاقی بد واسه خودم و خانوادم پیش میاد تو دلم میگم حتما آه شوهر سابقمه
ولی اصلا ربطی نداره من و شما آلان روزای سختی رو میگذرونیم و بیشتر این فکرها به خاطره شرایطمونه که هر کدوم از یه جای ذهنمون میاد سراغمون.
قربونت برم با پیامی که تو تاپیک مریم نوشتی معلومه که قرآن میخونی. میدونی این چقدر عالیه من واقعا تحسینت میکنم
واسه اتفاقی که برای پدرت افتاده خیلی ناراحت شدم ولی اینم درست میشه اصلا شک نکن
منم بیکارم دنبال کار میگردم آلان بیشتر از 4 ماه که همه نیازمندیهای شهرمون رو میخونم ولی هنوز کار مناسبی پیدا نکردم
ولی میدونم بلاخره واسه منو شما یه کاری یه وسیله ای پیدا میشه و همونطور میشه که خدا گفته بعد از طلاق از فضل خودش ما رو بی نیاز میکنه
میدونم سخته و انگیزه هیچ کاری رو نداری میدونم حوصله هیچی رو نداری ولی باید یکم به خودت فشار بیاری و هرچند سخت بلاخره باید از یه جایی شروع کنی.
تو به خدا توکل کن یا علی بگو و از یه جای شروع کن یا درس بخون واسه کنکور یا سر کار و صبر کن
منتظر مرگم نباش من ماه اول بعد از جدایی همش منتظر بودم ولی مرگ موقعی سراغ آدم میاد که اصلا بهش فکر نمیکنه:d
منتظرش نباش منتظر بودم نیومد:):d
حالا از شوخی گذشته خواهر خوبم همه ی همه ی احساسهای شما ناشی از ناامیدیه و این احساسات بعد از طلاق کاملا طبیعیه
من و شما دقیقا مثل کسی هستیم که عزیزش از دنیا رفته حالا به ترتیب مراسم سوم . هفتم و چهلم. نو عید و......... داریم میگذرونیم
ولی یواش یواش خوب میشیم خدا کوله بار غمهامونو بر میداره و دوباره کمر راست میکنیم
مواظب خودت باش جون من پاش یه چیزی بخور. بعدا ازت میپرسم غذا خوردی یا نه؟
زندگی ،خاطره آمدن و رفتن ماست
لحظه آمدن و رفتن ما ،تنهائی ست
- - - Updated - - -
خواهر عزیزم قوربون دل درد کشیدت
تو روخدا با خودت اینطور نکن اول پا شو برو یه چیزی بخور جون بگیری بیشتر اینا که نوشتی به خاطره ضعف جسمیت خودشونو واست پر رنگ تر نشون میدن.
عزیز دلم زندگی بالا پایین داره یه جاهایی باب میل ما و یه جاهایش اصلا دلخواه ما نیست
درسته منو و شما طلاق قسمتمون شده ولی اگه خدا نخواد حتی یه برگ از درخت نمی افته .
عزیزم احساسهایی که تو داری همشون طبیعیه منو تو آلان سوگواریم
یه لحظه پر از خشم یه لحظه خوشحال که با طلاق راحت شدیم یه لحظه پشیمون و دلتنگ که آخه چرا زندگیم از هم پاشید
اینا همه طبیعیه . منم هر بار که یه اتفاقی بد واسه خودم و خانوادم پیش میاد تو دلم میگم حتما آه شوهر سابقمه
ولی اصلا ربطی نداره من و شما آلان روزای سختی رو میگذرونیم و بیشتر این فکرها به خاطره شرایطمونه که هر کدوم از یه جای ذهنمون میاد سراغمون.
قربونت برم با پیامی که تو تاپیک مریم نوشتی معلومه که قرآن میخونی. میدونی این چقدر عالیه من واقعا تحسینت میکنم
واسه اتفاقی که برای پدرت افتاده خیلی ناراحت شدم ولی اینم درست میشه اصلا شک نکن
منم بیکارم دنبال کار میگردم آلان بیشتر از 4 ماه که همه نیازمندیهای شهرمون رو میخونم ولی هنوز کار مناسبی پیدا نکردم
ولی میدونم بلاخره واسه منو شما یه کاری یه وسیله ای پیدا میشه و همونطور میشه که خدا گفته بعد از طلاق از فضل خودش ما رو بی نیاز میکنه
میدونم سخته و انگیزه هیچ کاری رو نداری میدونم حوصله هیچی رو نداری ولی باید یکم به خودت فشار بیاری و هرچند سخت بلاخره باید از یه جایی شروع کنی.
تو به خدا توکل کن یا علی بگو و از یه جای شروع کن یا درس بخون واسه کنکور یا سر کار و صبر کن
منتظر مرگم نباش من ماه اول بعد از جدایی همش منتظر بودم ولی مرگ موقعی سراغ آدم میاد که اصلا بهش فکر نمیکنه:d
منتظرش نباش منتظر بودم نیومد:):d
حالا از شوخی گذشته خواهر خوبم همه ی همه ی احساسهای شما ناشی از ناامیدیه و این احساسات بعد از طلاق کاملا طبیعیه
من و شما دقیقا مثل کسی هستیم که عزیزش از دنیا رفته حالا به ترتیب مراسم سوم . هفتم و چهلم. نو عید و......... داریم میگذرونیم
ولی یواش یواش خوب میشیم خدا کوله بار غمهامونو بر میداره و دوباره کمر راست میکنیم
مواظب خودت باش جون من پاش یه چیزی بخور. بعدا ازت میپرسم غذا خوردی یا نه؟
زندگی ،خاطره آمدن و رفتن ماست
لحظه آمدن و رفتن ما ،تنهائی ست








علاقه مندی ها (Bookmarks)