به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 53

Threaded View

  1. #30
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 06 مرداد 93 [ 08:34]
    تاریخ عضویت
    1391-10-18
    نوشته ها
    49
    امتیاز
    1,347
    سطح
    20
    Points: 1,347, Level: 20
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,236

    تشکرشده 119 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خواهر عزیزم قوربون دل درد کشیدت
    تو روخدا با خودت اینطور نکن اول پا شو برو یه چیزی بخور جون بگیری بیشتر اینا که نوشتی به خاطره ضعف جسمیت خودشونو واست پر رنگ تر نشون میدن.
    عزیز دلم زندگی بالا پایین داره یه جاهایی باب میل ما و یه جاهایش اصلا دلخواه ما نیست
    درسته منو و شما طلاق قسمتمون شده ولی اگه خدا نخواد حتی یه برگ از درخت نمی افته .

    عزیزم احساسهایی که تو داری همشون طبیعیه منو تو آلان سوگواریم
    یه لحظه پر از خشم یه لحظه خوشحال که با طلاق راحت شدیم یه لحظه پشیمون و دلتنگ که آخه چرا زندگیم از هم پاشید
    اینا همه طبیعیه . منم هر بار که یه اتفاقی بد واسه خودم و خانوادم پیش میاد تو دلم میگم حتما آه شوهر سابقمه

    ولی اصلا ربطی نداره من و شما آلان روزای سختی رو میگذرونیم و بیشتر این فکرها به خاطره شرایطمونه که هر کدوم از یه جای ذهنمون میاد سراغمون.
    قربونت برم با پیامی که تو تاپیک مریم نوشتی معلومه که قرآن میخونی. میدونی این چقدر عالیه من واقعا تحسینت میکنم
    واسه اتفاقی که برای پدرت افتاده خیلی ناراحت شدم ولی اینم درست میشه اصلا شک نکن

    منم بیکارم دنبال کار میگردم آلان بیشتر از 4 ماه که همه نیازمندیهای شهرمون رو میخونم ولی هنوز کار مناسبی پیدا نکردم
    ولی میدونم بلاخره واسه منو شما یه کاری یه وسیله ای پیدا میشه و همونطور میشه که خدا گفته بعد از طلاق از فضل خودش ما رو بی نیاز میکنه
    میدونم سخته و انگیزه هیچ کاری رو نداری میدونم حوصله هیچی رو نداری ولی باید یکم به خودت فشار بیاری و هرچند سخت بلاخره باید از یه جایی شروع کنی.
    تو به خدا توکل کن یا علی بگو و از یه جای شروع کن یا درس بخون واسه کنکور یا سر کار و صبر کن

    منتظر مرگم نباش من ماه اول بعد از جدایی همش منتظر بودم ولی مرگ موقعی سراغ آدم میاد که اصلا بهش فکر نمیکنه:d
    منتظرش نباش منتظر بودم نیومد:):d
    حالا از شوخی گذشته خواهر خوبم همه ی همه ی احساسهای شما ناشی از ناامیدیه و این احساسات بعد از طلاق کاملا طبیعیه
    من و شما دقیقا مثل کسی هستیم که عزیزش از دنیا رفته حالا به ترتیب مراسم سوم . هفتم و چهلم. نو عید و......... داریم میگذرونیم
    ولی یواش یواش خوب میشیم خدا کوله بار غمهامونو بر میداره و دوباره کمر راست میکنیم
    مواظب خودت باش جون من پاش یه چیزی بخور. بعدا ازت میپرسم غذا خوردی یا نه؟

    زندگی ،خاطره آمدن و رفتن ماست

    لحظه آمدن و رفتن ما ،تنهائی ست



    - - - Updated - - -

    خواهر عزیزم قوربون دل درد کشیدت
    تو روخدا با خودت اینطور نکن اول پا شو برو یه چیزی بخور جون بگیری بیشتر اینا که نوشتی به خاطره ضعف جسمیت خودشونو واست پر رنگ تر نشون میدن.
    عزیز دلم زندگی بالا پایین داره یه جاهایی باب میل ما و یه جاهایش اصلا دلخواه ما نیست
    درسته منو و شما طلاق قسمتمون شده ولی اگه خدا نخواد حتی یه برگ از درخت نمی افته .

    عزیزم احساسهایی که تو داری همشون طبیعیه منو تو آلان سوگواریم
    یه لحظه پر از خشم یه لحظه خوشحال که با طلاق راحت شدیم یه لحظه پشیمون و دلتنگ که آخه چرا زندگیم از هم پاشید
    اینا همه طبیعیه . منم هر بار که یه اتفاقی بد واسه خودم و خانوادم پیش میاد تو دلم میگم حتما آه شوهر سابقمه

    ولی اصلا ربطی نداره من و شما آلان روزای سختی رو میگذرونیم و بیشتر این فکرها به خاطره شرایطمونه که هر کدوم از یه جای ذهنمون میاد سراغمون.
    قربونت برم با پیامی که تو تاپیک مریم نوشتی معلومه که قرآن میخونی. میدونی این چقدر عالیه من واقعا تحسینت میکنم
    واسه اتفاقی که برای پدرت افتاده خیلی ناراحت شدم ولی اینم درست میشه اصلا شک نکن

    منم بیکارم دنبال کار میگردم آلان بیشتر از 4 ماه که همه نیازمندیهای شهرمون رو میخونم ولی هنوز کار مناسبی پیدا نکردم
    ولی میدونم بلاخره واسه منو شما یه کاری یه وسیله ای پیدا میشه و همونطور میشه که خدا گفته بعد از طلاق از فضل خودش ما رو بی نیاز میکنه
    میدونم سخته و انگیزه هیچ کاری رو نداری میدونم حوصله هیچی رو نداری ولی باید یکم به خودت فشار بیاری و هرچند سخت بلاخره باید از یه جایی شروع کنی.
    تو به خدا توکل کن یا علی بگو و از یه جای شروع کن یا درس بخون واسه کنکور یا سر کار و صبر کن

    منتظر مرگم نباش من ماه اول بعد از جدایی همش منتظر بودم ولی مرگ موقعی سراغ آدم میاد که اصلا بهش فکر نمیکنه:d
    منتظرش نباش منتظر بودم نیومد:):d
    حالا از شوخی گذشته خواهر خوبم همه ی همه ی احساسهای شما ناشی از ناامیدیه و این احساسات بعد از طلاق کاملا طبیعیه
    من و شما دقیقا مثل کسی هستیم که عزیزش از دنیا رفته حالا به ترتیب مراسم سوم . هفتم و چهلم. نو عید و......... داریم میگذرونیم
    ولی یواش یواش خوب میشیم خدا کوله بار غمهامونو بر میداره و دوباره کمر راست میکنیم
    مواظب خودت باش جون من پاش یه چیزی بخور. بعدا ازت میپرسم غذا خوردی یا نه؟

    زندگی ،خاطره آمدن و رفتن ماست

    لحظه آمدن و رفتن ما ،تنهائی ست


  2. کاربر روبرو از پست مفید barani تشکرکرده است .

    تسلیم خدا (دوشنبه 19 فروردین 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 14 تیر 96, 19:57
  2. استفاده از سایت همسریابی برای آشنایی و ازدواج درست هست
    توسط شمیم بهار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: پنجشنبه 14 فروردین 93, 17:30
  3. پاسخ ها: 37
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 فروردین 93, 16:14
  4. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 شهریور 91, 23:34
  5. پسری که دنبال تصاویر جنسی تو نت هست ممکنه مشکل درست کنه برای اطرافیانش؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 12 اسفند 90, 15:20

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.